שבוע שמביא איתו את ליקוי הלבנה, הראשון מבין שני ליקויים. הליקוי מביא איתו אווירה של פירוק, פיזור, עייפות, ובעיקר אווירה של סיום. סיום שקט, כזה שמאפשר את העצב, את האבל.

הליקוי מדבר על אבדן שליטה, ויחד איתה מסמל את השליטה הפנימית האישית שהולכת ומתחזקת. למה אני מתכוונת? מאז הקורונה נראה שמה שמתרחש מסביבנו שולט בנו ובסדר היום שלנו. הליקוי מרוקן את יכולת השליטה החיצונית הזו, ומשחרר את אלו מאיתנו שמוכנים לכך, לקחת יותר אחריות על החיים האישיים.

הנושא העיקרי של הליקוי הוא משבר אמונה, וכיאה לליקוי הוא הופך את היוצרות. הרוחניות מתחזקת, ומהמקום הזה המשבר הוא מול אלו שמבחינתם אמונה היא כלי לשליטה ולאו דווקא דרך לחיבור רוחני.

מבחינתי, אין מה לפחד מהליקוי הזה. ונוס נמצאת במעלה של האופק של מפת המדינה, והיא ממגנטת דברים טובים.

ועוד קצת על הליקוי: השמש נמצאת במזל בתולה עם זוויות חיוביות לאוראנוס ולפלוטו, מה שמקל מאוד על האווירה הכבדה, אפילו מייצר קצת תקווה.

הירח הוא זה שמתכסה, הפעם הזו רק כיסוי חלקי. הליקוי מתרחש בדיוק לפני הזריחה ביום רביעי בחלק העולם שלנו. הירח בדגים יהיה בין שבתאי לבין נפטון. הצמידות המתרחקת משבתאי זה כמו יציאה מדרך דתית או רוחנית מגבילה, כזו שבה הרגשות מוחנקים, ביטוי אישי ייחודי בכלל לא קיים, וכל כולו מוקדש למען דרך מסויימת. הצמידות המתקרבת לנפטון כאילו משחררת אותו מכל אלה לתוך עומק רוחני והשראה מסוג חדש, כזו שבה יש הרבה פחות מגבלות, כזו שבה יש מקום לחלומות, גם חלומות אישיים.

נושא הליקוי ואחד הנושאים של התקופה הקרובה הוא הנושא של גל של רוחניות ששוטף את העולם. כזה שמחבר רבים מאיתנו למקום של אמונה, תקווה, ומצפון פנימי.

כל אלה בעצם מפרקים את האחיזה של הדתות הממוסדות. מה שיהיה מעניין במיוחד בשבועות הקרובים הוא המצפון הפנימי של יחידים, ושל קבוצות שבעצם שם אותם במסלול התנגשות עם התכתיב הממסדי. החיבור האישי לאמונה וגם לתקווה רלוונטי לכל הדתות.

אצלנו במיוחד, הליקוי מביא איתו את מלחמת הדת הפנימית שמתחוללת לסף רתיחה, אפילו פיצוץ. אכזבה אדירה מדמויות סמכותיות שהבטיחו גן עדן והובילו אל הגיהנום. הליקוי שולח רבים לחיבור מחודש אל עקרונות בסיסיים אנושיים, במקום העיקרון של הערצה עיוורת לדמות סמכותית.

הליקוי יכול להביא איתו מזג אוויר משוגע שמתאים לירח בדגים, הוא גם גורם לגל של תחלואה, בלתי מוסברת, כזו שמתפזרת בין כל המחלות, וכזו שמעמיסה על מערכות הבריאות העולמיות.

עוד נושא שקשור לליקוי הוא התחלה של דיון על מדיניות הסמים הכלל עולמית. עם התחלה של הצעות ללגליזציה של לא מעט חומרים, כדרך להלחם בטרור שממומן ע"י סחר בסמים.

בנוסף, בזמן הליקוי מרס נמצא במזל סרטן ללא זוויות. כשמרס נמצא במזל סרטן המלחמה היא בדרך כלל פנימית ולא חיצונית.

מרקורי במזל הבית שלו, בתולה, שם דגש על כלכלה, על חינוך, על בריאות, על כל נושאי השגרה שאותם הוא רוצה לשפר ולייעל. הוא נמצא בזוויות אתגריות ליופיטר ולשבתאי.

יופיטר ושבתאי השבוע מייצגים את הנושא של המשבר האמוני, כשהשבוע מגיע שילוב לא פשוט שבו הכסף, או הנושא הכלכלי מתנגש עם אמונה מצד אחד, עם התחמקויות מצד שני ועם הצורך הדוחק מהצד השלישי. מרקורי "מפעיל" אותם ומכריח אותם לרדת אל המציאות ואל הצרכים הדחופים.

המעלה בה מתרחש הליקוי משפיעה על אוראנוס במפת המדינה. אוראנוס קשור לקיצוניות, קשור גם לחדשנות, לסייבר וגם לתיאוריות קונספירציה. כשליקוי משפיע על פלנטה בצורה כזו הוא בד"כ מבטל את הכוח שלה למשך כמה שבועות, כך שיש לצפות לשינוי אדיר בכל מה שקשור להקצנה שהתרחשה פה בשנים האחרונות. חשוב לציין שליקוי שמשפיע על אוראנוס לא מייצר סכנה חדשה, הוא רק משנה את הלך הרוח הכללי לכזה שנמאס לו מהקצוות.

ונוס, במזל הבית שלה, מאזניים, בתחילת השבוע בזווית הרמונית ליופיטר, זווית שבה היא מעדיפה נהנתנות, עוזרת ליחסי זוגיות לפרוח, ונותנת המון תקווה. בהמשך השבוע היא תהיה בזווית אתגרית עם פלוטו בגדי, וזו כבר זווית שמדברת על התמודדות עם שתלטנות אובססיבית. התמודדות עם סחטנות כלכלית ומינית, והתמודדות עם צדדים אפלים שבד"כ מעדיפים שלא להסתכל עליהם.

הליקוי זורק אותנו לתוך אווירה אחרת, כזו שבה ההרגשה היא של בין לבין. הליקויים הבאים באביב כבר יתנו דחיפה להתחלות חדשות, ובינתיים האווירה היא יותר של פירוק המסגרות הגדולות שלא עובדות, ובמקביל לזה, חיזוק של היכולות האישיות.

זו תקופה שבה העסקים הגדולים מדי יבינו שהם מסורבלים, העסקים הקטנים הם אלו שמקבלים פה את ההזדמנות ואת הקהל שמעדיף משהו מקורי, ייחודי, עם טעם ומגע אישי.

ביום שבת מגיע יום השיוויון הסתווי וכניסת השמש למזל מאזניים ואני ארחיב על זה ועל הליקוי הבא בשבוע הבא.

 

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו אתם בתחושה של בדידות. הרגש חונק אתכם ואתם לא מצליחים לבטא אותו. גם הכעס שלכם לא מוצא כתובת. שבוע שבו יהיה לכם קשה למצוא תמיכה ולכן רבים מכם ילמדו להישען יותר על עצמכם.

מזל שור: שבוע שמתחיל עם אווירה חיובית, וממשיך לתוך אווירה של איומים וכעס והתמודדות עם חשיפה שלא נוחה לכם. שבוע שבו אתם מגלים שמה שהסתרתם מעצמכם כבר ידוע לכל הסובבים אתכם. 

מזל תאומים: שבוע שבו אתם עומדים מול אמונה עיוורת ומכריחים אותה לראות, וגם מול נסיונות להתחמק מאחריות. השבוע יש לכם את היתרון, התנופה והיכולת לעמוד מולם ולהוביל מהלכים שקטים ונכונים.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם חווים משבר אמונה. הרוחניות הפנימית שלכם מתחזקת, אתם לומדים יותר להשען על עצמכם ומהמקום הזה אתם משתחררים מסמכויות שמנסות לעצור את החיבור הרוחני העמוק לו אתם מסוגלים. שבוע שיש בו עצב ושחרור.

מזל אריה: הליקוי שולח אתכם לחיבור עמוק יותר אל האמונה הפנימית שלכם. שבוע שבו רבים מכם מוכיחים את יכולת העמידה העצמאית שלכם בהתאמה למצפון הפנימי והאישי שלכם.

מזל בתולה: הליקוי מבהיר לכם מה הסתיים ומה ממשיך. שבוע שעל הנייר הוא עוצמתי במיוחד שבו אתם לא נותנים לאחרים להתחמק, גם לא מאפשרים לאמונה שלהם להשתלט, ואתם אלו שמורידים אחרים אל קרקע המציאות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התמודדויות עמוקות שבמהלכן תתחברו לאמונה ורוח פנימיים שיעזרו לכם לעבור תהליכים משני חיים.

מזל מאזניים:  שבוע שמתחיל עם תנופה טובה וממשיך לתוך התמודדות עם חשיפה של נושאים שהעדפתם להסתיר, או שהסתירו מכם. שבוע שבו רבים מכם יתמודדו עם שאלות של מצפון, כאלו שאין לכם עם מי ואיך לחלוק.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם בתחושה של לבד, שאתם לא מצליחים לדבר, וגם לא יודעים מה לומר, עם רגש שמציף אתכם. שבוע שמעמיק את היכולת שלכם להישען על עצמכם, ולהתמודד עם המצפון בדרככם שלכם.

מזל קשת: שבוע שבו משבר האמונה עובר דרככם ומכריח אתכם לראות ולהתמודד עם נושאים שהעדפתם להדחיק עד עכשיו. שבוע שבו רבים מכם יוותרו על חלומות גדולים לטובת צרכים מיידיים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם דברים שהעדפתם לדחות ועכשיו כבר אי אפשר יותר. שבוע שמכריח אתכם להתמודד עם שאלות קשות שקשורות לאמונה וקשורות לאנשים שעד עכשיו סמכתם עליהם.

מזל דלי: שבוע שבו גם אתם מתמודדים עם הצורך לראות דברים שהעדפתם להדחיק עד עכשיו. בנוסף, גם יגיעו מחויבויות שדחיתם ודחיתם והשבוע כבר תהיו חייבים לעמוד בהן.

מזל דגים: שבוע של ליקוי לבנה במזל שלכם. רבים מכם נאלצים להתמודד עם חשיפה שלא נוחה לכם, ובמקביל אליה גם עם משבר אמונה, כזה ששולח אתכם להישען יותר על עצמכם ופחות על הסביבה. שבוע מהסוג שזוכרים, כזה שיש בו תחושה של פירוק, פיזור, ועצב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.