שבוע שמביא איתו הפתעות, עם אווירה חזקה של בומרנג. בומרנג הוא כלי שאם הוא נזרק בצורה הנכונה הוא חוזר לידי מי שזרק אותו, אם לא, הוא מסתחרר ופוגע במטרות שאליהן בכלל לא כיוונו. השבוע, כולנו נרגיש את מה שזרקנו בצורה מיטבית ולכן הוא חוזר אלינו עם תוספת חיובית, כולנו גם נראה איך מה שזרקנו בלי לכוון ובלי להתאמן מגיע למקומות הלא נכונים וגורם לנזקים אחרים ממה שהתכוונו.

בימים ראשון עד שלישי מרס יהיה צמוד לאוראנוס, ושניהם בסמיכות לכוכב השבת אלגול. אלגול ידוע לשמצה ככוכב השבת שיודע לייצר מלכודות דבש מהסוג שבו כשמבינים שזו מלכודת, זה כבר מאוחר מדי. במיתולוגיה אלגול מייצג את ראש המדוזה, זו שהופכת את המתבוננים בה לאבן.

הדרך להתמודד עם אלגול היא על ידי מראה. במיתולוגיה, הגיבור פרסאוס הצליח לכרות את ראש המדוזה על ידי שימוש במגן שמכוסה במראה, כך שהמדוזה ראתה את עצמה והפכה לאבן.

זה שבוע עם אנרגיה לא פשוטה, כזו שדורשת יכולת לסובב נכון כדי להחזיר בחזרה את מה שמנסים לזרוק עליכם. זו אנרגיה לא פשוטה לאלו שרגילים לספוג ולהכיל את מה שאחרים מפילים עליהם. השבוע, הדבר הנכון הוא לא להכיל, אלא להחזיר.

מרס פוגש את אלגול בימים ראשון עד שלישי. למזלנו, נפטון נמצא בזווית הרמונית עם השילוב הזה, ונפטון אלוף בלמוסס, למסמס, לקוות, לחלום ובפועל לא לעשות יותר מדי. מיום רביעי ההשפעה של נפטון על מרס תהיה חזקה יותר ויהיו מספיק מים להוריד את גובה הלהבות.

פגישה של מרס עם אוראנוס בד"כ משפיעה מאוד על רשתות חברתיות, על מערכות חשמליות ועל מערכת העצבים האנושית שקשה לה להכיל את כל מה שמתרחש. זה שבוע שבו עדיף להיות בפעילות חיובית כמה שיותר, כדי להוציא את עודף האנרגיה בצורה המיטבית.

השמש בסרטן בזוויות הרמוניות גם לאוראנוס ומרס וגם לנפטון יוצרת אווירה הכללית שבה משתחררים מהפחד. מעיזים יותר וישנה אפשרות להשתחרר ממקומות שהופכים אתכם לאבן, להחזיר לעצמכם את התנועה ולזוז למקום שבו אתם מצליחים שלא לקחת על עצמכם מערבולות רגשיות שלא שייכות לכם.

זה לא פשוט, אבל זה אפשרי. למי שקשה לזוז הצידה אני מזכירה, כדי לזרוק גלגל הצלה אתם צריכים להיות על קרקע מוצקה. אם אתם נכנסים למערבולת לא תוכלו להציל אף אחד, יותר מזה, עכשיו צריך להציל גם אתכם.

מי שעוזר ליכולת המתהווה שבה אתם נשארים על הקרקע הוא שבתאי בתחילת הנסיגה שלו במזל דגים. זה מיקום שבו התחושה היא של חוסר תחושה. מזל דגים בד"כ רגיש, סופג, מכיל, קופץ למערבולות ושוכח לחגור חגורת הצלה. השבוע, עם תחילת נסיגת שבתאי ונפטון במזל, הנטייה תהיה הפוכה – כזו שבה לא מכילים, לא סופגים ונזהרים ממערבולות.

ונוס נכנסה למזל אריה והשבוע מתחיל אחרי מפגש טעון ביותר שלה עם פלוטו. במהלך סוף השבוע של ה-12-13 ליולי היא מעמיקה את משבר המנהיגות. סוף השבוע הוא זמן שבו סיכוי גבוה לתגובות לדברים שעד עכשיו העדפנו שלא להתמודד מולם.

כך שהשבוע המגמה היא כזו של להחזיר. במהלך השבוע גם מרקורי מתקרב לזווית עם אוראנוס, והוא גם מאבד את הסבלנות שלו, מתפרץ, כועס, ולא מוכן להתחשב, גם לא מוכן להמשיך אותו הדבר.

במהלך השבוע גם פלוטו חוזר למעלה אפס דלי וההשפעה של כל השילובים הנ"ל בדרך כלל מובילה להקצנה, ההקצנה מתבררת כדרך ללא מוצא או כמלכודת דבש וקשה מאוד למצוא דרך לצאת מהמערבולת שנוצרת. האופציה הנוספת והמועדפת לשבוע הקרוב היא להתמקד באינדיבידואליות שלכם, ולפתוח לעצמכם דרכים חדשות שעוד לא ניסיתם.

ישנה אפשרות עם האנרגיה של השבוע הקרוב להגיע לפתרונות "מחוץ לקופסא", לשחק עם רעיונות חדשים, לזרוק אותם ולראות מה הבומרנג מחזיר.

העצה לשבוע הקרוב היא לא לקחת על עצמכם מערבולות שלא שייכות לכם, וללמוד להחזיר. רבים מכם עברו דרך ארוכה שבה ניסיתם להתחשב, להכיל, ולהיות שם למען אחרים. השבוע הקרוב מביא איתו את האנרגיה ההפוכה לכל אלה – אנרגיה שבה מחזירים בחזרה ולא מסכימים לקבל או להכיל את מה שעולה לנו ביוקר.

לקראת סוף השבוע ונוס מתקרבת לזווית חיובית עם יופיטר, וזו השפעה שבה קל יותר לחייך, לבזבז, להנות מהחיים ולקבל זריקת אופטימיות.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם יכולים להגיע למקום של הקצנה שהופך לדרך ללא מוצא. רבים מכם מקבלים את הבומרנג בחזרה  ומגלים שהוא לא הגיע ליעד הנכון ובעצם קיבלתם את ההפך ממה שהתכוונתם. שבוע שבו מערכת העצבים שלכם כבר לא מכילה יותר ואתם מחזירים ובעוצמה.

מזל שור: אחרי סופ"ש לא פשוט, השבוע במגמה של להחזיר את הבומרנג, כשרבים מכם מקבלים תנופה חיובית עם מה שמגיע ותחושה של התחלה של יציאה מהמערבולות.

מזל תאומים: שבוע שבו הסבלנות שלכם נגמרת, ואתם אלו שמובילים את המגמה של להחזיר. בדרך כלל אתם מעדיפים להשאיר דלתות פתוחות, אבל השבוע תגלו שגם אתם יודעים לטרוק אותן.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מצליחים לצאת מכמה מלכודות דבש, גם מגלים שאתם יכולים להחזיר את מה שלא שייך לכם. שבוע שנותן לכם תנופה חיובית בעיקר בנושאי עבודה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם יותר אומץ, התפתחות מקצועית משולבת עם תנופה חיובית ללימודים.

מזל אריה: שבוע שבו אתם בתנופה חיובית, רבים מכם כבר מזמן הסתובבו ויצאו מהדרכים ללא מוצא ועכשיו אתם מנסים לזרוק גלגלי הצלה למי שמוכן לתפוס אותם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מאבדים את הסבלנות שלכם, מחזירים, לא נשארים חייבים, ומתעלמים מהבומרנג. רבים מכם מעדיפים להתמקד באינדיבידואליות שלכם, ומוכנים לנסות פתרונות חדשים.

מזל מאזניים:  שבוע שמתחיל בבום גדול ונרגע בהמשך. הבומרנג שמגיע בחזרה מביא איתו את ההבנה שמלכודת הדבש היא אכן מתוקה. אתם אלו שמקבלים בחזרה את מה שנתתם ובמקרה של רובכם, זה פונה לכיוון חיובי.  

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מאבדים את הסבלנות, מעדיפים שלא לחכות בכלל לבומרנג שיחזור ומנסים לצאת מדרכים ללא מוצא. שבוע מאתגר שבו רבים מכם מקבלים בחזרה את ההפך ממה שהתכוונתם אליו.  

מזל קשת: שבוע שמתחיל עם דגש על האינדיבידואליות שלכם וממשיך עם שיפור ושדרוג של מערכות היחסים שלכם. שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של לחייך ולהנות ממה שאפשר כמה שאפשר.

מזל גדי: שבוע שבו אתם שבד"כ סופגים מבינים שאין ברירה אלא להחזיר, שבוע שבו אתם מתחילים להסתובב כדי לצאת מהדרכים ללא מוצא, ושואלים את עצמכם למה לא עשיתם את זה קודם.

מזל דלי: שבוע עם אנרגיה אדירה שיכולה להכניס אתכם לפינה קיצונית מבודדת או להפך, לפתוח לכם דרך חדשה. החלק שלכם הוא להחזיר נכון ובצורה מדויקת.

מזל דגים: שבוע שבו אתם שתמיד סופגים ומכילים מגלים שאתם יודעים להחזיר. שבוע שבו אתם מתאמנים בלזרוק נכון ומדויק את הבומרנג כך שישחרר אתכם ממה שסתם מכביד עליכם.

4 תגובות

  1. מה קורה במצב בו אלגול יושב על IC ומולו יופיטר על MC לצד נפטון? יש הרבה מתח פנימי? חיצוני? מרגיש על הקצה?

    1. על אלגול עניתי בתגובה הקודמת. לגבי יופיטר נפטון בעקרב צמודים ל-MC, בלי קשר לאלגול יש תחושה שהחיים הרגילים לא מספקים, לא מתקרבים לחלומות הגדולים שיש עם המיקום הזה. הרבה תלוי במיקום של מרס, השליט של עקרב, וגם פלוטו – אם הם נותנים משהו שיכול לאזן קצת את הרצון האדיר הזה למשהו שהוא גדול מהחיים.

  2. הי,
    תודה רבה על המאמר המושקע והמפורט על אלגול, שהוסיף גם זוית חיובית להסתכלות עליו.
    מה קורה כשIC ממוקם על אלגול ומולו בMC יופיטר די צמוד לנפטון? ניסיתי לשאול בפורום אבל לא הצלחתי משום מה. האם זוהי השפעה מורגשת תמידית?
    האם זו אנרגיה שמושכת חוויות ואנשים באופן קארמטי בדומה לפלוטו?
    תודה. מקוה שאצליח להתחבר להעלות את השאלה בפורום גם.

    1. כשאלגול או כל כוכב שבת נמצא בצמידות ל-IC ההשפעה היא כזו שנלקחת כמובן מאליו. זה המקום עליו אנו עומדים ורובנו לא מסתכלים מה נמצא מתחת לרגליים שלנו. זו אנרגיה שאכן מייצרת ומושכת חוויות קארמטיות, במיוחד כאלה שקשורות בקנאה ובמניפולציות. הרבה תלוי במיקום של ונוס השליטה, במיוחד כדי לדעת איך להתמיר לכיוון החיובי של אלגול – שזה לעזור לאנשים אחרים להשתחרר מטראומות וממניפולציות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.