השבוע יהיה כולו תחת ההשפעה של פלוטו. ביום שבת השמש פוגשת את פלוטו במזל גדי וביחד הם יעברו למזל דלי ביום ראשון. בינתיים, בשבוע הקרוב תהיה  תחושה מאוד מאוד כבדה, כמעט משתקת.

זו הפעם האחרונה שבה השמש תפגוש את פלוטו במזל גדי. פלוטו אמנם יחזור למזל בין ספטמבר לנובמבר 2024, אבל אז הוא לא יהיה בצמידות לאף פלנטה. פלוטו הוא אל השאול. הוא מייצג כוח, את החיפוש אחרי כוח, שימוש לא נאות בכוח ואת ההתמודדות עם מי שגוזל מאיתנו את הכוח שלנו. השבוע, ההתמודדות תהיה גם במישור הכללי וגם במישור האישי מול כל אלו שמרגישים שאו טו טו הכוח וההשפעה שלהם מתפוגגים, והם מנסים להאחז במה שעוד אפשר ולא משנה מה המחיר.

מזל גדי הוא המזל שבו מטפסים במעלה ההר. הוא יכול לתת תחושה סיזיפית, מהסוג שבו מגלגלים את אותן האבנים (הלוואי והיתה רק אבן אחת) שוב ושוב ושוב, עד שהן הופכות לאבני בניין. מזל גדי גם מייצג את התהליכים שבהם האבנים האלו תחת לחץ אדיר והמון זמן הופכות לאבנים טובות כמו יהלומים.

במזל גדי לא מצפים לניסים, יודעים שדברים טובים קורים למי שלוקח אחריות. דברים טובים קורים למי שעומד בהתחייבויות שלו, ועושה את הדבר הנכון כי הוא הדבר הנכון לעשותו. גדי אמיתי גם לא עוצר להנות מהטוב שמגיע, הוא כבר עסוק בדבר הבא.

הלנה בלבצקי מייסדת תנועת התיאוסופיה שהולידה את הניו אייג', שהביאה למערב את חוכמת הבודהיזם ועל הדרך גם החייתה את האסטרולוגיה, הציגה למערב את הקונספט של חניכה רוחנית.

מסע החניכה של הנפש האנושית עובר דרך כל המזלות ומגיע לבשלות במזל גדי. הרגע שבו הנשמה מראה שהיא מסוגלת לקחת את הצעד הבא הוא הרגע שבו היא לוקחת על עצמה אחריות, ועושה כל מה שהיא יכולה כדי לעמוד בה. תחשבו על תרגול מדיטציה. אף אחד לא יודע ולא ממש אכפת לו אם כן או לא תרגלתם. זה ביניכם לבין עצמכם ורק אתם יודעים אם עמדתם בהתחייבות הפנימית הזו או לא.  

מזל גדי מחייב בגרות. מחייב עמידה בסטנדרטים קשוחים. הוא גורם לכל טעות קטנה להראות כמו קטסטרופה ולכן ישנם הרבה מבני ובנות המזל הזה שכל כך פוחדים לטעות עד שהם כמעט משותקים ובקושי פועלים. אחרים מאמצים לעצמם את ההתנהלות הביורוקרטית הכוחנית והופכים להיות אלו שמשתקים אחרים.

מזל גדי הוא מזל יוזם. עדיף לו להיות פעיל, במיוחד בכל מה שקשור לבנייה. כשאנשי ונשות מזל גדי נמצאים בתהליכי הבנייה, או לפחות עסוקים בגלגול אבנים כדי לשמור על שגרה חיובית – הם יודעים לנתח תהליכים בצורה מבריקה ולקחת את הצעדים הנכונים. כשהם נהיים משותקים הם נכנסים ללופ של ראיית שחורות, פחדים, ומתמלאים ברגשי נחיתות. אלו בתורם מזינים הלאה את השיתוק וכך נוצר כדור שלג שקשה לעצור.

מזל גדי יכול להיות אכזרי, כמו שרק אכזריות ביורוקרטית בחסות החוק יכולה להיות. כל מי שהתמודד עם גלגלי ביורוקרטיה יודע למה הכוונה. כל מי שניסה לצאת כנגד השיטה, או לנסות לשנות את השיטה גילה עד כמה זה כמעט בלתי אפשרי.

יש צורך במנהלים שיקחו את ההחלטות הקשות והכואבות לטובת הצלחת העסק כולו. הבעיה מתחילה כשהמנהלים האלה לוקחים החלטות קשות וכואבות מתוך איטרס צר, מיידי ואישי.

ולכן, השבוע עם תחושת ראיית השחורות, עם התחושה שקשה לנוע ועם הנטייה להתמקד בשמירה אך ורק על האינטרסים שלכם נסו להתבונן ממבט רחב יותר, כזה שבו אין את תחושת הבהילות של השבוע הקרוב, אלא כזה שלוקח החלטות שבהן ברור שהאינטרס שלכם נשמר אבל יחד איתו גם הטוב, האור והאנושיות שבכם.

זירת ההתגוששות כנראה תהיה במקום העבודה שלכם שבו שווה לכם לנסות שלא להכנס למאבקי כוח שבכלל לא קשורים אליכם. עוד עצה היא לנסות שלא לקחת צדדים כי רבים מכם יגלו שדוחקים בכם השבוע להראות תמיכה שמישהו או מישהי, וזה יכול להגיע לרמה של איומים מרומזים – כמו איום על הקידום שלכם, או הזמנה לשימוע וכו'. אם זה קורה לכם אל תתרגשו יותר מדי, עוד שבועיים האווירה כבר תהיה אחרת. מצד שני, יכול להיות שעד אז כבר תשמחו לעזוב.

השבועיים הקרובים מביאים איתם טרנספורמציה ושינויים במאזני הכוחות בכל העולם, ועל הדרך הכוחות האלה נשחקים ומאבדים את ההשפעה שלהם. שיטות ההפחדה הישנות לא יפעלו אותו הדבר, לא ישיגו את אותן התוצאות, ואי אפשר יהיה להסתמך על נאמנויות ישנות.

אני קצת משוחדת נגד שילוב הפלנטות של השבוע הקרוב. זה שילוב שבו חוויתי אנשים שמטיפים לאחדות, מנפנפים במוסריות שלהם וברגע שמתאפשר להם הם מכניסים סכין בגב.

ואחרי כל זה, מפת השמיים השבוע היא יחסית הרמונית. מרקורי במזל גדי, בזוויות הרמונית עם יופיטר בשור ושבתאי בדגים, נותן דחיפה יפה לחשיבה בונה, עם דגש על יותר תכלס. הוא פחות נסחף אחרי ההתלהמויות של הרשתות החברתיות ומנסה למצוא דרך נכונה להשפיע. מרס גם במזל גדי מכריח אותנו לעשות יותר מהרגיל – כך שעל הנייר זה שבוע נהדר לכל העבודות השחורות והמעצבנות שאף אחד לא אוהב לעשות, אבל אי אפשר בלעדיהן. אולי השבוע תעריכו אותן יותר וכך הן יהיו קצת פחות שוחקות.

ונוס במזל קשת תהיה בזווית אתגרית עם נפטון בדגים וזו זווית שמערערת קצת את כל התכלסיות שדיברתי עליה קודם. כשאוהבים יודעים לקבל ולסלוח, אבל עם הזווית הזו יש סיכוי לניצול של טוב הלב שלכם. זוהי זווית שבה יש סיכוי להתאהב במי שאי אפשר, או במי שלא יאהב אתכם בחזרה.

מתחת למאבקי הכוח הגלויים מסתתרות לפעמים התאהבויות לא ממומשות. השבוע תהיה הזדמנות לקבל מבט חטוף באהבות שלא צלחו וגם לא יצלחו ועדיין – האהבה נשארת.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות 14.01.24

מזל טלה: שבוע שבו אתם ממשיכים עם התנופה, ומתמודדים בקלות יחסית עם הנאמנויות המתחלפות. שבוע שבו חשוב שתשמרו על הגב שלכם, ועוד יותר חשוב שלא תאיימו על גב של אחרים.

מזל שור: שבוע שבו אתם עסוקים באהבות הלא ממומשות, ביחסים שפעם היו אוהבים והיום אולי כבר לא, ואולי כן? ואולי זה לא משנה העיקר שיש תחושה של אהבה?

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של עשיית העבודות השחורות והנחוצות, וככל שתתקדמו בהן יותר, כך יגיע יותר שקט. תוך כדי המטלות יהיה לכם יותר ברור מהו הצעד הבא הנכון לכם.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתמודדים עם תחושה של כובד שיכולה להוביל לשיתוק, שיכולה להוביל לפסימיות. הדרך שלא להישאב לשם היא על ידי עשייה, שמירה של שגרה בריאה ואז עוד כמה מטלות שעדיף שלא לדחות.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם עמוק בתוך מאבקי הכוח. שמרו טוב על הגב שלכם, ופשוט תעמדו על שלכם ולא משנה כמה ואיך מנסים לסובב אתכם.

מזל בתולה: שבוע שמביא איתו מיקוד מחודש בדברים היותר חשובים, ויחד איתו גם התמודדות עם אלו שמנסים להפיל עליכם כמה מטלות נוספות. נסו למצוא את הדרך הנכונה שלא לעשות בשביל אחרים את העבודה שלהם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם תרגישו את האהבה, במיוחד זו שלא מומשה ויחד איתה עוד אהבות שהיו וחלפו. שבוע שבו הצד הרך שלכם מקבל קדימות, וחלקכם תעדיפו שלא לשמור על הגב שלכם אלא פשוט לקבל את הסכין ולהשתחרר הלאה.  

מזל עקרב: שבוע שבו אתם תהיו במוקדי מאבקי הכוח. שבוע של התמודדות עם חשיפה שבד"כ לא נוחה לכם, ולפעמים עדיף פשוט לעבור את החוויה ולהמשיך הלאה, מאשר לנסות ולהסתתר עוד ועוד.

מזל קשת: שבוע שבו גם אתם עסוקים באהבות שהיו, אלו שהתחילו עם המון ציפיות שלא התממשו, אלו שבכלל לא התחילו, אלו שהייתם רוצים אבל הקשר נותק ובעיקר באלו שיש לכם.

מזל גדי: שבוע עם דגש אדיר על המזל שלכם ותחושה של כובד אנרגטי אדיר. זה שבוע שבו הפחד מטעות יכול לשתק, ועדיין, זה השבוע שבו אולי סוף סוף תלמדו איך להתמודד עם טעויות בצורה נכונה ומהירה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התקדמות, יותר אחריות שתמיד פחדתם ממנה אבל תגלו שהיא מביאה איתה עניין ואפילו התלהבות.

מזל דלי: שבוע שבו כששאר המזלות מתמודדים עם מאבקי כוח או אהבות שלא צלחו, אתם כבר בתנופת הבנייה, ועם תחושה קלילה יחסית. שבוע הבא יהיה משמעותי אז שווה להתכונן אליו.

מזל דגים: שבוע שבו גם אתם תתמודדו עם מאבקי הכוח, במיוחד עם הנסיונות לגייס מכם תמיכה שאתם לא שמחים לתת. שבוע שבו גם לכם עדיף להתמקד ברשימת המטלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.