שבוע שמביא איתו את הירח המלא של חג סוכות, ומסביב לו את אחד השבועות היותר כועסים, עוצמתיים ועם אנרגיה קשה.

השבוע נתחיל להרגיש אפילו יותר בעוצמה את המעבר האחרון של פלוטו במזל גדי. פלוטו מייצג את המרדף אחרי כוח, ואת הרצון לשליטה. ב-15 שנים האחרונות פלוטו היה במזל גדי ששם המרדף אחרי שלטון וכוחניות, בסגנון המסורתי חזקים ממילא, ועם פלוטו – אפילו יותר.

בתחילת השבוע פלוטו חוזר להילוך ישיר והעולם נכנס לסחרור של חמישה שבועות עד למעבר הסופי שלו למזל דלי. יהיו רבים שירגישו תחושה של אובדן שליטה, ומהמקום הזה הם ינסו לתפוס אפילו חזק יותר.

בתוך כל זה, אלו שבועות שבהם תוכלו לסיים תהליכים אישיים שקשורים לבנייה של הכוח הפנימי שלכם ואיך להשתמש בו בצורה נבונה.

השבוע מתחיל עם מרקורי. ביום ראשון בזווית קשה לפלוטו הוא מתמודד עם קשיי תקשורת, עם בעיות חשמל וגם עם בעיות כלכליות. ביום שני מרקורי עובר למזל עקרב. שם הוא מאמץ לעצמו גישה של ללכת עד הסוף, לא להאמין לאף אחד, וגם, התחלה של חשיבה כלכלית נכונה יותר.

בהמשך השבוע, מרקורי במצב פחות רגיל מבחינתו, ללא זוויות משמעותיות, כאילו מפיל איפול תקשורתי על מה שבאמת מתרחש, ובוחר שלא לדבר, מעדיף, להקשיב ולתכנן.

באותם ימים גם ונוס נמצאת בזווית אתגרית עם אוראנוס וזו זווית שתמיד מפתיעה ביכולת שלה להפתיע. זו זווית שקשורה לרשתות חברתיות וחשיפה של כשלים טכניים או של שימוש לרעה בהן. זו זווית שמשפיעה מאוד על הפוליטיקה הפנימית. זו גם זווית שבה אפשר להפתיע את האויבים עם עליונות טכנולוגית.

ברמה האישית, ימים ראשון ושני הם ימים לא קלים עם תחושה של הגררות למקומות שאין מהם מוצא. אלו ימים בהם עדיף שלא לנהל משאים ומתנים, לא לעשות שיחות בסגנון יחסינו לאן, ופשוט להתבונן בכל מה שמתרחש.

כשמרקורי וונוס מאבדים את זה נהיה מעניין, מוזר, הזוי. מה שיותר חשוב הוא שגם אם הם מחליקים קצת, הם מתאפסים על עצמם מחדש מהר מאוד.

ביום שישי ונוס תעבור למזל קשת שבו היא מוכנה להקשיב, מעדיפה לנהל מו"מ, ואפילו מתקרבת למיקום בשמיים שאסטרולוגים קדמונים אמרו שהוא טוב לשחרור שבויים. במקביל, מרקורי בזווית הרמונית לשבתאי גם מעדיף למצוא דרכים לשתף פעולה.

מה שמעניין במיוחד הוא שבתחילת השבוע שבתאי במזל דגים יהיה ללא זוויות. זה מיקום שבו יש יותר חופש לקחת החלטות לעצמנו, לקחת אחריות על עצמנו, כזה שבו מגלים עד כמה יש לנו משמעת עצמית, חמלה ויכולת ביצוע, גם כשלא מכריחים אותנו.

ועכשיו למפת הירח המלא של ערב חג סוכות שקשה לי להבין איך לקרוא אותה. השמש והירח יהיו בזווית חיובית ליופיטר. יופיטר בתחילת הנסיגה שלו, חלש יחסית לעצמו, כך שהיכולת שלו להיטיב היא מוגבלת. זה חיבור שיכול פשוט להעלות מחדש כמה רעיונות, טיוטות הסכמים או דברים שנתנו להם נסיון לפני שנה או שנתיים ולא התקדמנו איתם. פתאום הם חוזרים ופתאום גם אפשר לזוז איתם קדימה.

הבעיה היא שהירח והשמש יהיו בזוויות אתגריות למרס ופלוטו. זה שילוב בעייתי, שיהיה רלוונטי לכל העולם, מהסוג שמבעיר עוד יותר את מה שגם ככה בוער. 

מרס נכנס לזווית אתגרית עם פלוטו, זווית מאוד מלחמתית, כזו שבה "מורידים כפפות". מרס יתחיל נסיגה עוד חודש וחצי, הוא איטי יחסית לעצמו, והוא ישאר בתחומי הזווית הזו למשך ארבעה חודשים לפחות. בד"כ זו זווית שנמשכת פחות משבוע, עכשיו היא איתנו עד לסוף שנת 2024.

הזווית מתחילה עם מרס בסרטן ופלוטו בגדי וממשיכה עם מרס באריה ופלוטו בדלי. במקרה הראשון הקרב הוא על הבית, על שליטה, ועל כוח. באריה-דלי המלחמה קשורה יותר לנושאי אגו אישי, מלחמות אזרחים וגם שינוי גורף בכל מה ומי שאנחנו מעריצים.

בקיצור, שבוע של האצת תהליכים, וכזה שיכול להביא לאיזון חדש, כזה שיתאים לעידן החדש.

בברכת חג שמח

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שמביא איתו מאבקי שליטה, כאלה ששווה לכם להבין שימשכו עכשיו לכמה חודשים. הירח המלא במזל שלכם מקפיץ אצלכם את הרצון לעזור ולהלחם למען צדק.  

מזל שור: שבוע של הפתעות. עיקר ההפתעה הוא שגם לכם הסבלנות נגמרת וגם אתם יודעים ומסוגלים לנתק קשרים לא בריאים. שבוע של התמודדות עם כמה פחדים ובסיומו תחושת הקלה. 

מזל תאומים: שבוע שבו יש לכם יכולת העמיק, לחקור, לראות מעבר לשטחיות. שבוע מעניין שבו תעדיפו לשתף פעולה, בעיקר עם אנשים שפעם היה לכם קשה איתם.

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא ואתם בהצפות רגשיות גם לכיוונים חיוביים, גם לשליליים. שבוע שבו עדיף לכם לצאת ולהיות פעילים כמה שיותר, ותוך כדי לעודד ולהתעודד.

מזל אריה: שבוע שמביא איתו התמודדויות מול בעלי סמכות, או מנהלים. שבוע שבו לא תוותרו על מה שחשוב לכם, ותגלו שהפעם המאבק הוא ארוך משחשבתם, אבל שווה להמשיך בו.

מזל בתולה: שבוע שנותן לכם את היכולת להעמיק, וכזה שבו אתם מצליחים לראות איפה משתלם לכם יותר להיות. שבוע שבו תצליחו לשתף פעולה עם אנשים שחשבתם שאין סיכוי שזה יקרה.

מזל מאזניים:  שבוע של ירח מלא שמציף את הפערים הקיימים בתוך מערכות היחסים שלכם. שבוע של ניתוקים פתאומיים והתמודדות עם הצורך לגבות חובות שמסרבים להחזיר לכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של קפיצה בתודעה, ושינויי כיוון מפתיעים במה שקשור לקריירה.

מזל עקרב: שבוע שמכניס אתכם להתמודדויות לא פשוטות, בעיקר בנושאים משפחתיים. בחודשים הקרובים רבים מכם ירגישו כאילו אתם נקרעים בין שני צדדים, ושווה להבין שרק לקראת האביב התחושה הזו תעבור.

מזל קשת: שבוע שבו אין לכם דחיפה, אתם עדיין קצת פסימיים ומתוך המקום הזה, השקט יחסית אליכם, אתם מצליחים לשתף פעולה עם אנשים שעד עכשיו לא הסתדרתם איתם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם לוקחים אחריות, ומגלים עד כמה יש לכם משמעת עצמית, יכולת ביצוע, וגם חמלה והבנה שמגיעים בלי שמכריחים אתכם.

מזל דלי: שבוע עם אווירה שאתם יודעים איך להסתדר איתה. מצד אחד ניתוקים מפתיעים שלא ביוזמתכם, מצד שני החופש לפעול כפי שנראה לכם לנכון, בלי שמכריחים אתכם.

מזל דגים: שבוע עם אווירה קצת כבדה שבו אתם לקחת אחריות על עצמכם, מגלים את המשמעת עצמית הפנימית שיש לכם, נותנים לחמלה לזרום מכם ועושים את הדבר הנכון.

שבוע טוב, בשורות טובות וחג שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.