ביום ראשון ונוס פוגשת את השמש ומתחילה מחזור חדש. זה רגע אמצע הנסיגה שבו היא הופכת מכוכב ערב לכוכב בוקר, ובעיני הקדמונים זה נראה היה כמו לידה מחדש. התהליך הזה מתרחש כל שנה וחצי, וזה יום שבו בד"כ מתרחשים אירועים שמבהירים לנו מה הסתיים ומה נשאר.

ביום רביעי, מולד הירח במזל אריה עם השמש והירח בזווית מדויקת לאוראנוס יכול להביא להתלקחות ולוקח אותנו עמוק לתוך מה שפעם היה אי שפיות והיום כבר לא.  

כבר לפני כמה חודשים סימנתי את השבוע הזה כשבוע מעניין עם תחושה של גורל, שבו נשברות עוד כמה מוסכמות. אז הנחתי שהשבירה תגיע מהכיוון המדעי או הטכנולוגי, אבל יכול להיות שבנוסף גם תגיע עוד שבירה חברתית. שבוע עם אווירה מטלטלת שבה מנסים לנוע קדימה ובמקום זה עפים הצידה, רק כדי לגלות כמה מעניין שם בצד.

שבוע עם דגש על מזל אריה, מזל קבוע שיודע להתמיד ויודע להתעקש עד שהוא מגיע למטרה שלו. מולד הירח ותחילת מחזור ונוס מגיעים עם זווית לאוראנוס. זה שילוב שבו לא מוכנים להתפשר על שום דבר. במזל אריה מתמידים. אוראנוס מגיע ונותן בעיטה שמשחררת אותנו מלהמשיך להשקיע במקומות שבהם לא נקבל תמורה.

כך שהשבוע ולפי מה ששמעתי כבר משבוע שעבר מגיעות לא מעט בעיטות שבהן פשוט קמים והולכים, גם במערכות יחסים וגם ממקומות עבודה. והעצה שלי אליכם היא לא לנסות ולהתווכח, לא לנסות לשכנע. בשבוע הקרוב הסיומים הם כנראה לטובתכם. האווירה היא כזו שבה אין רתיעה או פחד מלהיות לבד, ואפילו החרדה הכלכלית כבר לא מצליחה להרתיע אנשים ולהכריח אותם להישאר.

מבחינה רוחנית, מולד הירח של מזל אריה תמיד מסמל שער למקום בוגר ואחראי יותר. לפעמים, הדרך להגיע לשם היא על ידי יציאה ממקום שהבטיח להגן עליכם ובתמורה השאיר אתכם קטנים ומשועבדים. זו תקופה של סיום מעגלים קארמטיים, וזה יותר נרחב ממה שכרגע אנחנו מסוגלים לתפוס. הרעיון הוא להביא אותנו למצב שבו ההיסטוריה לא תחזור על עצמה, והדרך לשם רצופה טלטלות.

ועכשיו במילים ברורות – נניח שעזבתם את העבודה, יש סיכוי גבוה שהעבודה הבאה כבר תהיה בתחום אחר ואתם לא תעשו את אותו הדבר רק בחברה אחרת.

עוד השבוע יש בשמיים מבנה כוכבים שנקרא עפיפון. המבנה כולל שני משולשים הרמוניים וזווית אתגרית של מולות. זה מבנה שנחשב לחיובי מאחר ויש זרימה טובה סה"כ בין הפלנטות, ובתוכה יש את ההתנגדות שמספיקה כדי שגם נעשה מאמץ.

כשיש רק משולשים הרמוניים אין שום אינטרס לזוז או להתאמץ, ולכן המולות חשובה. כדי שמבנה של עפיפון "יעבוד" טוב צריך פוקוס או כיוון ברור. מי שנותן את הפוקוס הוא הפלנטה שבראש המשולש, וזה מרס.

הבעיה היא שמרס נמצא במולות לנפטון ושני אלה לא מסתדרים. נפטון ממוסס את ההחלטיות של מרס. מרס בבתולה רוצה לעשות סדר, שדברים יהיו ברורים ודגש על לעשות את מה שצריך. נפטון עושה בלגן, מערפל את החושים, ומי אמר מה כן צריך או לא צריך לעשות?

כך שהשבוע יש שילוב של התחלה חדשה, עם בעיטה כדי שזה יקרה, ונסיון לנוע קדימה שבפועל מתגלה כמו תנועה לצדדים.

ובתוספת אנחנו מתקרבים לנסיגת מרקורי שתתחיל רק בשבוע הבא, אבל כבר השבוע הוא מתקרב לעצירה. מרקורי יביא איתו רצון לעשות סדר, והפעם באמת, כזה שבו מוציאים דברים החוצה ורואים מה בכלל יש לנו שם במגרות. כך מתגלים דברים שיכולים להיות בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו.

מרקורי יהיה בזווית הרמונית ליופיטר ואוראנוס, ולקראת הסופ"ש גם ונוס תצטרף עם זווית אתגרית ליופיטר וזה שילוב שבו נושא יוקר המחייה יוצא מפרופורציה ואיתו גם השווקים. הנושא העיקרי יהיה קשור לחובות, גם של אנשים רגילים שמנסים לשרוד, גם של ממשלות. ונוס תשאר בזווית הזו עוד כמה שבועות ולכן התנועה שתתחיל השבוע וכל דבר אחר שתבחרו לעשות כדי להרגיש שאתם מפסיקים לבוסס ומתחילים לזוז יקבל יותר תנופה ממה שנראה לכם.

זה השבוע שבו ונוס נולדת מחדש במזל אריה, והיא מוכנה לעמוד על שלה ואפילו להאבק קצת יותר. זה שבוע שבו כדאי ומומלץ כן לעשות, כן לנוע. הרעיון הוא לא לנסות ללחוץ על הברקס, גם אם דברים מתרחשים בצורה שונה מהציפיות, אלא לתת גז.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע אתגרי עם לא מעט בלבול. מצד אחד יש לכם תנופה ויש לכם תמיכה, מצד שני יש המון ספקות, ולא מעט אנשים שמבלבלים אתכם עם אזהרות ועצות סותרות.

מזל שור: שבוע שבו אתם נאלצים לחשב מסלול מחדש, למרות שמבחינתכם הייתם מעדיפים להמשיך אותו הדבר. שבוע שבו במיוחד לכם מומלץ כן לנוע, כן לעשות ולא נורא אם תצטרכו לעשות אחרת עוד כמה חודשים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם בתחושה של האטה בלתי מוסברת. אתם ממשיכים לנסות לעשות קצת סדר ומגלים שזה לוקח הרבה יותר זמן ממה שחשבתם. ועדיין, שווה להמשיך עם הסידורים כי יש סיכוי שתמצאו דברים שאיבדתם ופתאום הם מתגלים.

מזל סרטן: שבוע שמאתגר אתכם במיוחד. רבים מכם מקבלים בעיטה, או נותנים אותה בעצמכם וזו חוויה מטלטלת. נסו לזכור שכדי לגדול, לפעמים צריך לצאת מהחממה.

מזל אריה: שבוע שמביא איתו התחלה של משהו חדש. נסו להיות אלו שבועטים ולא נבעטים. נסו להיות גמישים מאחר והתנועה היא לא קדימה אלא לצדדים, ויכול להיות שבטווח הארוך זה אכן משתלם יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה מעניינת עם הפתעות. סיכוי גבוה לשינוי משמעותי בעבודה.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מובילים את הנסיון לסדר ולהבהיר, ומגלים שזה לוקח הרבה יותר זמן ומאמץ ממה שנראה לכם. שבוע שבו יש סיכוי למצוא דברים שפתאום מתגלים כשווים יותר ממה שחשבתם לפני כמה שנים.

מזל מאזניים:  שבוע של התחלות חדשות, עם יותר נכונות לנסות דברים שפעם הפחידו אתכם. שבוע שבו נמאס לכם ממערכות יחסים ואתם מנסים להתמקד בלאזן את התקציב ולמצוא פתרונות יצירתיים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם אלו שמנסים ללחוץ גז ולנוע קדימה. תוך כדי תנועה אתם מגלים שאתם בכלל זזים לצד. שווה לכם להמשיך לנוע ולא לעצור. לפעמים דרכים עקיפות יכולות להיות מעניינות.

מזל קשת: שבוע שבו הנטייה שלכם לחפש פתרונות קסם או להמר חזקה במיוחד. נסו לקחת את האנרגיה הזו שבה אכן יש לכם קצת מזל ולהשתמש בה לקידום דברים שכבר עבדו לכם בעבר.

מזל גדי: שבוע שבו אתם אלו שנותנים את משקל הנגד לכל שאר המזלות ונשארים באותו המקום. גם מעדיפים שלא לבעוט אלא לחכות לרגע של שפיות כדי לעשות את מה שצריך.

מזל דלי: שבוע שבו כבר לא ברור אם אתם אלו שבועטים או אלו שנבעטים. שבוע שמביא איתו התחלות חדשות שונות מאלו שציפיתן להן. עדיין שווה לנסות ולראות אם אולי הכיוון החדש מתאים לכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם אלו שמבינים שהסיומים הקרמטיים האלו הם נרחבים ועמוקים יותר ממה שנראה לעין. שבוע שבו כל תנועה קטנה שלכם תהפוך להיות מאוד משמעותית בהמשך הדרך.    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.