השבוע הוא אחד הנפיצים יותר שיכולים להיות, ויש בו כל כך הרבה אנרגיה מתפרצת שקשה לתת תחזית מדויקת, אבל אני אנסה לעשות קצת סדר.

לפני כן, עוד כמה מילים על מרס בעקרב. הנושא של ליקוי הלבנה (זה שהשפיע על מפת המדינה) היה יציאה מתלות. זה כמו גל קוסמי שמנער את אלו שתלויים באחרים כדי שיתחילו לקחת יותר אחריות על עצמם, איפה וכמה שהם יכולים. וכולם יכולים יותר. מרס בעקרב לא יכול לסבול להיות תלוי במישהו או במשהו ומעדיף לקחת את השליטה אליו לידיים. ברוב המקרים, הוא גם לא ממש מחבב שאחרים תלויים בו ולכן במהלך השבוע תגיע מגמה שבה ידובר יותר ויותר על שליטה עצמית. בנוסף, למרס בעקרב לא אכפת מה חושבים עליו. וזה חשוב. המרדף אחרי פופולריות, אהדת הקהל ומלחמות התודעה יעברו תפנית במהלך השבוע לטובת עובדות בשטח.

השבוע מתחיל עם מרקורי שעובר ממזל עקרב למזל קשת ששם הוא משנה קצת את טון הדיבור מכזה שעסוק באיומים לכזה שמנסה לחפש דרך אחרת. בכיוון החיובי, ונוס במזל מאזניים בזווית הרמונית למרקורי בקשת.       ונוס חזקה במיוחד במזל מאזניים, אבל בדרך למפגש עם זנב הדרקון היא כבר לא כל כך בטוחה בעצמה. היא יודעת שהיא תצטרך לוותר והיא מתכוננת לזה. מרקורי נחשב לירוד במזל קשת כי שם הוא מתלהב מהר מדי, מדבר גבוה מדי ועסוק באידיאלים של חופש שלאו דווקא קשורים למציאות. שניהם ביחד בשיתוף פעולה מנסים למצוא דרך לבנייה של עתיד טוב יותר.

באמצע השבוע מרקורי וונוס נמצאים במבנה של יוד יחד עם יופיטר בשור. זה מבנה שידוע גם בשם אצבע אלוהים. הכוונה היא למצב שבו חייבים להתחשב או להסתדר עם סיטואציות שלא מבינים אותן, ובכלל לא רוצים להמשיך להסתדר איתן, אבל חייבים. מאחר ויופיטר נמצא בקודקוד המבנה אני מניחה שמדובר בנושאים כלכליים שכבר אי אפשר להתעלם מהם. היתרון של המבנה הוא שוב, היכולת שלו לשנות תודעה ולהגיע לפתרונות שאף אחד לא ממש מרוצה מהם אבל כולם מסוגלים לחיות איתם.

מרס יהיה במולות לאוראנוס בימים שבת וראשון ה-11-12 לנובמבר. אוראנוס מסמל את הקיצוניים. משני הצדדים. אוראנוס ידוע בזה שהוא מביא הפתעות, ובד"כ במולות למרס זה מוביל לבלגן. אבל לא תמיד. לפני שנתיים בנובמבר 21 עם זווית כזו לא קרה יותר מדי. לפני ארבע שנים בנובמבר 2019 עם הזווית הזו הוגש כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן שסירב להתפטר.

ההנחה שלי היא שמרס חזק יותר מאוראנוס ומרס בעקרב מעדיף להחזיק במה שחשוב לו, ולא לוותר, ולכן בצורה של הפוך על הפוך, ישנה אפשרות שבה תמצא דרך לעצור את ההקצנה ואת הקיצוניים.

ימים שני ושלישי, מולד הירח של חודש כסלו שבו השמש והירח נמצאים במולות לאוראנוס. בעיני זו מפה יותר בעייתית מאשר זו של המרס. היא מוציאה את כולנו מאזורי הנוחות שלנו. האמת היא שכבר יצאנו, אבל עכשיו אולי שבכלל לא ירצו לחזור למה שהיה. היתרון של השילוב הזה הוא בזה שאפשר יהיה לצאת מפרדיגמות ישנות לטובת משהו חדש ואחר, החסרון הוא, שכשיוצאים מהפרדיגמות מתמודדים עם זעם, ועם אלו שמאבדים את השליטה ולכן ינסו בכוח להיאחז בה.

זו מפה שמציגה מצב שבו אלו שמאבדים את השליטה, מנסים לשחק אותה חזקים במיוחד, עם פרובוקציות, איומים ונסיונות לסחיטה. ישנם רבים עוד יותר שמבינים ששליטה עצמית קודמת לשליטה באחרים והיתרון עובר אליהם. חודש כסלו הוא חודש הניסים, ואולי אולי גם זה יכול לקרות.

בימים רביעי וחמישי השמש ומרס יהיו בדיוק מול המיקום של השמש במפת הלידה של המדינה ולכן עדיין אלו ימים שבהם יכולות להיות התפתחויות אלימות. הסיכוי להתמודדות עם הקיטוב הפנימי גבוה יותר מהאיום החיצוני.

ימים חמישי עד שבת השמש צמודה למרס במזל עקרב. מרס עובר תהליך של לידה מחדש במזל עקרב שגם הוא מדבר על טרנספורמציה. זו תנועה אנרגטית מסיבית שבה עם האובדן החומרי והאישי, מתחילה תנועה של בנייה. ולא, לא בונים מחדש כמו שהיה. בונים משהו אחר שמתאים לזמנים האלה.  

במהלך השבוע מרס והשמש יהיו בזוויות חיוביות גם לנפטון וגם לפלוטו. אלו זוויות שיכולות להוריד קצת את הרוח מהמפרשים של אוראנוס.

ואחרון חביב, שבתאי מתחיל לנוע בהילוך ישיר במזל דגים. לפני שלושה חודשים התחלתי לחפור לכם על שבתאי בדגים וכמה זה חשוב לקחת אחריות, מי ידע כמה הנושא הזה יהפוך להיות טעון וכואב. אנחנו עדיין איתו, אבל בואו נסתכל קצת קדימה לעוד כמה חודשים והנושא הבא ששבתאי בדגים יביא איתו וזו השאלה  – מהי האמת. היכולת של כל אחד לזייף קול או וידאו של מי שהוא רוצה ואז להציג את זה כאמיתי תהיה האתגר הגדול הבא לבתי המשפט בכל העולם.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו תוכלו להשתחרר מתלות, גם לשחרר את אלו שתלויים בכם. שבוע שבו הלידה מחדש רלוונטית גם אליכם, עם התחלה של בנייה חדשה בשבוע הבא.

מזל שור: שבוע של תקשורת טובה, תשומת הלב שחוזרת לנושאי עבודה ותסכול כלכליים. שבוע שבו תלמדו להסתדר גם עם אנשים שאתם פחות מחבבים פשוט כי זה משתלם.

מזל תאומים: שבוע שבו ההתלהבות חוזרת ואתם מנסים לעשות שלושה דברים במכה אחת, לטרוף את החיים וגם משתדלים, באמת משתדלים לחשוב חיובי. שבוע עם יותר מדי פילוסופיה ופחות עשייה.

מזל סרטן: מולד הירח יבהיר לכם שאתם בכלל לא רוצים לחזור לאזור הנוחות שהיה. החרדה מתחלפת בזעם, ונסו לקחת את אנרגיית הכעס כדי לבנות משהו נכון יותר.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מגלים שאתם נמצאים בפרדיגמות חדשות, בלי ששמתם לב. רבים מכם יעדיפו להמשיך הלאה ולא לנסות לחזור בחזרה אל המקום שפעם היה נראה בטוח.

מזל בתולה: שבוע שבו קשה לכם במיוחד להתרכז, אתם מנסים למצוא הסבר פילוסופי או מדעי למה שמתרחש, ותוך כדי כל הוויכוחים מתמלאים בתקווה וגם קצת אמונה.

מזל מאזניים:  שבוע שבו הכוח חוזר אליכם, אבל אתם יודעים שתהיו חייבים לוותר על משהו שחשוב לכם ומתכוננים לזה. שבוע עם תקשורת טובה מהרגיל.  

מזל עקרב: שבוע שבו אתם עוברים סוג של לידה מחדש. שבוע שבו אתם מתמודדים עם חוסר שליטה באחרים, שמחייב אתכם לקחת אחריות ולהפנים את אחד השיעורים החשובים של מזל עקרב וזה שליטה עצמית.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה הכל, אבל הכל יכול לקרות. קחו אחריות ותשלטו בעצמכם וזו תהיה שנה נהדרת.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם מנסים לחבר בין שני צדדים שלא מסתדרים אחד עם השני. אתם לא מוכנים לבחור אף צד ומנסים לדבר ואז לדבר עוד קצת ובכל זאת אולי למצוא דרך עד שימאס.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מקבלים תנופה חדשה. שבוע שבו אתם תהיו הראשונים שישאלו שוב ושוב מהי האמת והאם מה שהיה פעם אמת הוא באמת האמת?

מזל דלי: שבוע שבו גם אתם אלו שמסבירים שאי אפשר לחזור אחורה, ושאתם בכלל לא מעוניינים בזה. שבוע שבו הרעיונות החדשים והפרדיגמות החדשות מתחילות אצלכם.

מזל דגים: שבוע עם תחושה של תסכול, כשאתם מנסים לרצות צד אחד ומאכזבים מישהו אחר או להפך. שבוע שבו הדרך לצאת מהפלונטר היא להשתחרר מעוד תלות אחת קטנה ואז עוד אחת.   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.