שבוע של מזל תאומים וכיאה וכיאות למזל תאומים לכולנו יש פיצול אישיות – מתלוננים דקה אחת ומאושרים דקה אחרי כן, מתעצבנים על יוקר המחייה ומסרבים לקנות ביוקר רגע אחד ורגע שאחרי נהיים לארג'ים ומבזבזים בלי מעצורים. ובעיקר, מחליטים דבר אחד ועושים את ההפך ממנו מיד אחר כך.  

הירח המלא ביום שלישי במזלות תאומים וקשת מעלה את רמת הבלבול עוד קצת עם השפעה חזקה של נפטון, ולכן במהלך השבוע הקרוב מומלץ לכולנו לא לנסות ולחפש הגיון.

זה שבוע מיוחד שבו יש שלוש פלנטות בהילוך ישיר במזלות בו הן חזקות: מרקורי במזל תאומים, ונוס במזל שור ומארס במזל טלה. והדגש אצל כולנו הופך להיות מאוד מאוד אישי. פתאום כבר לא ממש אכפת לכם מה אומרים בחדשות, פחות נדלקים מספינים תקשורתיים, אבל מאוד מתעניינים מה קורה אצל החברים, המשפחה ובעיקר בעצמנו – מה אנחנו רוצים לעשות, איפה נבלה את החופשה הבאה, ואיזו תמונה נראית הכי טוב בפרופיל. מה שכולנו מנסים שלא לחשוב עליו זה העבודה שפשוט לא בא לנו עליה, גם אם זה עבודה שבד"כ אנחנו ממש אוהבים.

רוב השבוע השמש בזווית מרובעת לנפטון מביאה איתה המון חלומות, כמיהות, והשראה – רק שקשה מאוד לקחת את אלו ולהוריד אותם לרמת המעשה. זה שבוע שבו יהיה ברור לרבים מאיתנו עד כמה אנחנו נאחזים בחלומות שכבר לא קשורים למציאות, ועדיין, זה לא מפריע לנו להמשיך לחלום אותם, להמשיך לקוות ולהמשיך לחכות – למרות שכבר ברור שהמציאות כל כך שונה מאז שחלמנו את החלומות האלה בפעם הראשונה.

הירח המלא יביא איתו משבר אמונה אצל רבים. ואמונה היא גם אמונה דתית, וגם אמונה רוחנית, אבל גם טבעונית, מדעית ואפילו כלכלית. זה משבר אמונה מאוד אישי שמגיע מתוך אכזבה אישית. הרב, הגורו או הדמות הסמכותית שאחריה עקבתם ובה האמנתם פתאום נראית לכם כמו אדם רגיל בלי שום ידע או כוחות על. האנרגיה שנפטון מביא איתו היא גם אנרגיה של הערצה. לכולנו יש את האנשים האלה שאנחנו מעריצים וחושבים שהם משהו מיוחד – והשבוע חלק מאיתנו יתחילו להתפכח מההערצה הזו. מכאן יתחילו שאלות לא פשוטות שישאירו רבים בתחושה שהם תלויים באוויר בלי כיוון ברור. היתרון המיידי של ההשפעה הזו הוא ירידה במפלס האלימות.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם חולמים הרבה, ומגלים עד כמה קשה לכם לוותר על החלום למרות שהמציאות מציגה לכם כמה וכמה הזדמנויות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מתלוננים על יוקר המחייה ותוך כדי מבזבזים יותר מהרגיל שלכם. שבוע שבו רבים מכם מתמודדים עם שאלות שקשורות לעבודה שלכם ועושים את כל מה שאפשר כדי לא לחשוב על זה.

מזל תאומים: שבוע עם תנופה חדשה ומחודשת. כניסת מרקורי למזל שלכם מחזירה לכם את המילים ואתם כנראה תהיו היחידים שיצליחו לקחת משהו מהחלומות שלכם ולמצוא דרך לממש אותם. הירח המלא במזל שלכם מביא איתו התפכחות ואיתה תחושת שחרור.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על אמונה וחיפוש רוחני שישפיעו מאוד על כל מערכות היחסים שלכם.  

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא ואתם נסחפים בחלומות ובדמיונות עד לרמה שבה המציאות כבר פחות מעניינת אתכם. מיום רביעי, הנחיתה על הקרקע תהיה לא פשוטה, וההתפכחות מההערצה עוד יותר לא פשוטה, אבל תתפלאו לגלות שקל לכם יותר בעבודה ועם חברים כשאתם לא מתעקשים על האמונה שלכם.

מזל אריה: הירח המלא מצליח לשחרר גם אתכם מכמה אמונות שאפילו לא ידעתם שיש לכם, וגם אצלכם השחרור הוא מהשפעה של אנשים שאתם כבר לא מאמינים להם והולכים אחריהם כמו קודם.  

מזל בתולה: שבוע שבו אין לכם תירוצים, אין את מי להאשים, הכוכבים תומכים בכם וממילא אין לכם ממה להתפכח. שבוע שבו אתם מפסיקים לחכות ונשארים בין היחידים שממשיכים לעשות.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה של חופש ועד כמה שהעבודה שלכם חשובה לכם, פתאום אין לכם סבלנות אליה. שבוע שבו ההתפכחות תהיה קשורה לנושאים של הגשמה עצמית.

מזל עקרב: שבוע עם אווירה שמוציאה מכם את הצד המיסטי-רוחני שבכם. רק שבניגוד לכל האחרים שמתפכחים, אתם להפך, מתחזקים באמונה שלכם.   

מזל קשת: הירח המלא במזל שלכם מבלבל אתכם יותר ממה שחשבתם שאפשר ומשפיע על מערכות היחסים שלכם. אתם בד"כ המאמינים והחולמים והדבר שהכי קשה לכם להתמודד איתו הוא לקבל משהו מהחלום. השבוע יש סיכוי שתקבלו את מה שביקשתם כדי שתשאלו את עצמכם למה רציתם את זה מהתחלה.

מזל גדי: גם השבוע אין לכם את המוטיבציה המפורסמת שלכם לעבודה, וגם אתם מעדיפים לחשוב על החופשה הבאה. שבוע שבו אתם מגלים שגם לכם מותר להגיד שנמאס לכם וגם לכם מותר להבריז מהעבודה מוקדם יותר.

מזל דלי: עצירת ותחילת נסיגת שבתאי במזל שלכם משאירה אתכם בלי כוחות, בלי מוטיבציה ואפילו בלי חלומות. שבוע שבו רבים מכם מרגישים תלויים באוויר וחשוב שתזכרו שלקראת סוף השבוע הבא כבר תמצאו מחדש את הכיוון שלכם.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם אלו שממשיכים להחזיק בחלומות שלכם, ממשיכים להעריץ את אותם האנשים וממשיכים להאבק על האמונות שלכם. שבוע לא פשוט למערכות היחסים שלכם, בעיקר על רקע אמונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.