שבוע עם אנרגיה אדירה מגיע. כזה שיש בו דגש על מלחמה. זו מלחמה בין אנרגיה ישנה וחדשה. הכוונה היא לאלו שנאחזים ומנסים להשאיר את עצמם ואת מי שאיתם בעידן הדגים. מולם עומדים אלו שנלחמים על העתיד, אלו שמבינים שעידן הדלי כבר איתנו. העתיד עדיין בהתהוות, הוא כזה שיש בו AI, טכנולוגיה קוונטית, יישוב חלל, מזון מהונדס, רובוטים, ובעיקר בעיקר יש בו שיוויון בין נשים לגברים. יש בו מקום לכל הנטיות המיניות, לכל הג'נדרים, לכל הזהויות שהן אישיות ופחות תלויות באיך שנולדנו.

העידנים מתחלפים. עידן הדגים עם הדגש על הקרבה למען הבטחה לגן עדן מאבד את האחיזה שלו. העידן החדש של הדלי בכלל לא מאמין להבטחות, הוא מעדיף איכות חיים ברגע ההווה.

והשבוע, עם הפגישה של מרס ואח"כ ונוס עם פלוטו במזל דלי, אי אפשר יהיה להישאר אותו הדבר, גם יהיה יותר ויותר ברור שאי אפשר לחזור אחורה. מבחינה היסטורית, אלו שנלחמו למען העתיד היה להם יתרון על פני אלו שניסו להילחם למען העבר.

התנועה האנרגטית מתחילה כבר בערב שבת עם ראש חודש אדר ומפת מולד ירח שבה השמש והירח בזווית אתגרית עם אוראנוס מבהירים את הנושא של ישן מול חדש. היאחזות במה שהיה מול הרצון לעתיד אחר, והתחלה של אווירה שבה נמאס מההקרבה לטובת הבטחות מעורפלות. להפך, ההבנה היא שהקרבה אחת רק מובילה לזו שאחריה ואז לזו שאחריה, ותוך כדי גם נרמס הכבוד.

בימים שני ושלישי מרס נצמד לפלוטו במזל דלי וזו צמידות שמקפיצה אסטרולוגים כי היא זווית שיכולה להראות על הסלמה. באותה המידה הצמידות הזו גם יכולה להראות על תפנית והתחלה של מלחמות חדשות. ישנה אפשרות שההתלקחות בכלל תגיע מבפנים, בסגנון של קיץ 2011 עם האביב הערבי של אז. כידוע לכולנו, 2011 לא באמת שינתה משהו, אבל 2024 היא אחרת.

באופן אישי זה היום שבו אלו שעד עכשיו לא מצאו את עצמם, לא ידעו איך ולאן לפנות, יקבלו זרם אנרגטי שייתן להם את הדחיפה לעשות את הצעד הראשון. הצעד הראשון תמיד קשה יותר מאלו שבאים אחריו, ולכל מי שהתמהמה, השבוע זה הזמן פשוט לשים רגל אחת אחרי השנייה וללכת.

רק שווה לזכור שמה שקורה השבוע הוא מהסוג שאי אפשר לחזור ממנו. לדוגמא, אם זוג רב את אותו הריב שהם רבים כבר כמה שנים. כל כמה זמן הם מתפרצים ואז היא או הוא מתרחקים לכמה ימים ושוב משלימים. השבוע מביא איתו אווירה שבה אי אפשר יהיה לחזור בחזרה. יותר מזה, סיכוי גבוה ששני הצדדים בכלל לא ירצו לחזור זה לזו וזו אל זה.

ומתי זה קורה – ביום האהבה הלועזי, הוולנטיין. זו אנרגיה שבה לפחות אפשר לצאת מהמעגל הקבוע ולפגוש מישהו או מישהי שהם בראש שלכם. משהו זז אצל כולנו בחודשים האחרונים וישנה יותר מוכנות לפגוש ולהכיר גם אנשים שאולי מתלבשים קצת אחרת, חושבים או אוכלים בצורה אחרת, ועדיין למצוא חיבור שמזכיר לכולנו שלאהבה אין חוקים.

בכל מקרה חיבור של מרס עם פלוטו הוא חיבור שמדבר על תשוקה. מזל דלי בד"כ נבהל כשיש יותר מדי תשוקה באוויר. הוא מעדיף יחסים עם יותר אוויר ופחות אש, אבל השנה, האווירה כללית היא כזו שגם אלו שבד"כ מעדיפים אוויר בינם לבין הקרובים אליהם יהיו מסוגלים להתחבק קצת יותר קרוב.

עוד השבוע מאחורי הקלעים, במקום שמסתתר מאחורי כל הרעש, ראש הדרקון במזל טלה יהיה באותה מעלה של כירון. האסטרואיד שמסמל את הפצע שנשאר ומלווה אותנו תמיד. הפצע שלא מחלים, וזה שהופך את אלו שסובלים ממנו למרפאים, למורים. כירון מביא איתו אנרגיה של צניעות, שהיא כל כך חסרה עכשיו. כזו שבה עושים את הדבר הנכון כי הוא הדבר הנכון לעשותו ומתרחקים מהכותרות, משתדלים שלא למשוך תשומת לב כדי לרפא בשקט את מה שכן אפשר, ולמצוא דרכים לחיות עם שאר הפצעים הפתוחים.

שבוע שבו הדגש ממש עובר למזל דלי, כשהשמש ומרקורי כבר שם, ומרס מצטרף. מרקורי נחשב לנעלה במזל דלי מאחר ושם הוא מסוגל להגיע אל התודעה הגבוהה יותר. המחסום העיקרי אליה הוא התקשרויות רגשיות, במיוחד אלו שבהם מרגישים שאנחנו חייבים משהו למישהו, או שמישהו חייב משהו לנו. אלו שבהם האהבה היא בעצם תלות. התקשרויות שבהם מחכים לאיזו הבטחה שתתגשם ובינתיים מוותרים על הגשמה של דברים אחרים, מיידיים.

השבוע מגיעה אנרגיה שבה משהו בהתקשרויות האלו זז. כבר לא מחכים לפיצוי שלעולם לא יגיע, לא מאמינים להבטחות מעורפלות, ובעיקר, יש שינוי בפחדים. החרדות והפחדים שמלווים כל תזוזה, במיוחד צעדים ראשונים מתהפכים והחשש הופך לכזה שבו להישאר במקום שבו אין לנו עתיד מפחיד יותר מאשר לתת סיכוי למשהו חדש.

אחרי שמרס מתרחק מפלוטו, ונוס גם נכנסת למזל דלי ונצמדת לאותו פלוטו. הצמידות המדויקת תהיה ביום שבת ה-17.02 ובאותו יום גם מרקורי במזל דלי יהיה בזווית אתגרית מדויקת עם אוראנוס. זה שילוב אנרגטי שבד"כ משפיע מאוד על רשתות חברתיות וגם על הכלכלה.

ובין אלו שנלחמים למען העבר ואלו שמעדיפים את העתיד, הזירה של כל אלו שאין להם מושג מה זה בכלל מלחמה היא הזירה של הרשתות החברתיות. זו תהיה סוערת במיוחד השבוע, עם סיכוי גבוה למתקפות סייבר מכל הסוגים.

משבר החוב לא נעלם, בטח שלא נפתר, ויותר מכל המלחמות הוא זה שכרגע מעכב את הצעדים הראשונים אל העתיד. השבוע מביא איתו תודעה שיכולה גם לפוגג משהו מחרדת החובות, ויכול להיות שזה יגיע בדרך של משבר. הרעיון של להשתחרר מתלות ולא להרגיש חייבים ומחוייבים רק מתחיל השבוע והוא יגיע בגלים לאורך השנתיים הקרובות.

זה שבוע הציטטה הבאה שמיוחסת לנלסון מנדלה מתאימה לו במיוחד: "הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מדי. הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור."

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם שמים סוף אמיתי לכמה התקשרויות שכבר נמאסו עליכם מזמן, אבל הרגשתם חייבים אז נשארתם. זה גם שבוע שבו יגיעו התחלות חדשות שיתנו לכם את הכיוון לצעד הבא.

מזל שור: שבוע שבו אתם מגלים שגם אתם לא רוצים לחזור שוב ושוב, נמאס לכם מהריקוד של להתקרב ולהתרחק, ונמאס לכם מכל אלו שלא מפסיקים להזכיר לכם שאתם חייבים להם משהו.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מקבלים את התודעה הגבוהה ואפילו מבינים איך ליישם משהו מהתובנות החדשות האלה. שבוע שבו יש לא מעט אתגרים ובחירה לא קלה בין כמה אפשרויות שונות לאיך יראה העתיד שלכם.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם כאילו מתהפכים, ואתם שבד"כ מעדיפים את הנוסטלגיה פתאום מדברים על העתיד עם תקווה ועם אומץ ואפילו נכונות. בלי לשים לב תעשו כמה צעדים ראשונים ואז כבר לא יהיו לכם תירוצים.

מזל אריה: שבוע שבו הצד הרומנטי שלכם יוצא החוצה. שבוע שבו אתם אלו שתבינו איך להיות ביחסים קרובים גם עם כל האוויר שבאמצע, ואיך אתם יודעים להתחבר אל התשוקה, ולתת לה להשפיע על הסביבה.

מזל בתולה: שבוע שבו אין לכם יותר סבלנות. אתם מובילים את המגמה של הצעד הבא קדימה, במקרה שלכם זה כנראה שלושה צעדים, ונסו לזכור שלאחרים אין את הקצב המהיר שלכם. שבוע שבו תהיה לכם בחירה בין אפשרויות שבכלל לא ידעתם שהן קיימות.

מזל מאזניים:  שבוע עם אווירה שבה אתם מנסים להשתחרר מתלות אחת רק כדי לגלות את זו שאחריה, ואז מגיעות עוד כמה. שבוע שבו אתם מתמודדים עם הצורך להחזיר חובות על דברים שבכלל לא נהניתם מהם.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הצורך להסתכל אל העתיד, וזה לא קל לכם. שבוע שבו סיכוי גבוה שמישהו אחר יעשה את הצעד הראשון. אם תעשו צעדים הם יהיו מהסוג שמפתיע בעיקר אתכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם שבד"כ משתדלים להימנע מחובות תאזנו את שאר המזלות ותהיו אלו שמוכנים להתחייבויות, אפילו להתקשרויות, וכך תתמודדו עם הפחדים שלכם. בזמן ששאר המזלות מחפשים את החופש, אתם פתאום מוכנים לקצת מחויבות.

מזל גדי: רוב השבוע עם ונוס במזל שלכם המשיכה שלכם עדיין בשיאה, והשבוע עם קצת יותר אומץ מצידכם להגיד כן למשהו שפעם הפחיד אתכם. משהו בביישנות הטבעית שלכם קצת פחות מפריע השבוע.

מזל דלי: ימי ההולדת ממשיכים, והשבוע עם מצבור אנרגטי אדיר במזל שלכם ירגיש כמו כמה שבועות ביחד. שבוע מעניין שבו אתם שבד"כ קופצים על הדבר הבא דווקא מהססים קצת. רבים מכם מתמודדים עם ההבנה שיש לכם עוצמה ואין לכם מושג מה לעשות איתה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שתרגיש כמו כמה שנים ביחד. שנה שבה תגלו שיש לכם את העוצמה ואת היוזמה ושאתם כן יכולים.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מאזנים את שאר המזלות על ידי זה שאתם שומרים על ההתקשרויות שלכם, מנסים לעמוד בחובות, מנסים גם לגבות כמה, וקצת מתפלאים על הצעדים הראשונים שאחרים מסביבכם עושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.