האירוע הבולט של השבוע הקרוב יגיע ביום רביעי בערב עם ירח מלא במזלות סרטן וגדי שיציף אצל כולנו את ההבנה שהעולם השתנה, שכללי המשחק השתנו, ואולי חלק מהשינויים הם גם לטובה. הירח המלא מתרחש במיקום שבו היתה הצמידות של שבתאי עם פלוטו שהתחילה את הקורונה, וכולנו מקבלים סוג של זרקור והבנה של התהליכים שעברנו בזמן הזה.  זה ירח מלא מהסוג שבוכים בו בלי לדעת למה ולפעמים בכי יכול לשחרר.

הנושא העיקרי גם השבוע הוא המשבר בשוק העבודה, כשיש סיכוי שהירח המלא הזה יתחיל שינוי מגמה בתחום הזה. מי שעוקב אחרי יודע שהגישה שלי לנושא של חוסר הרצון לצאת לעבודה נובע לאו דווקא מסיבות כלכליות, אלא יותר מחוסר המוכנות לקבל יחס משפיל ומזלזל במקומות העבודה. אם יש משהו שהירח המלא הזה יכול להתחיל לשנות, זה בדיוק את המקום הזה – המקום שבו הנושא של התעמרויות במקומות העבודה מגיע למצב שבו המעסיקים מבינים שאי אפשר להמשיך ככה.

מרס במזל שור ללא זוויות נותן אווירה שבה מתעקשים, מתבצרים בעמדות ואז גם לא מוכנים לזוז. זו אווירה שבה קשה לגייס תמיכה, או למצוא פרטנרים לרעיונות שלכם או למה שפשוט צריך לעשות. החלק הבעייתי של המיקום הזה הוא שאנשים יכולים פשוט לאבד את השליטה ולצאת למסעות נקמה. היתרון של המיקום הזה הוא שהמניפולציות של אלו שמנסים לנקום עושים, נהיות שקופות וברורות הרבה יותר.

הירח המלא במזל גדי בעיקר מציף גם נושאים שקשורים לעבודה, אבל גם נושאים שקשורים למשפחה. הוא מגיע עם זוויות הרמוניות גם לנפטון וגם לאוראנוס מה שמקל קצת על תחושת הכובד הרגשי. נפטון מזכיר לכולנו את האהבה ללא תנאי ואת הנתינה למען הנתינה עצמה, ולאו דווקא כדי לקבל תמורה. אוראנוס מביא איתו את היכולת ליצור חיבורים קצת אחרים, כאלה שבהם הדור המבוגר זז קצת יותר לכיוון הדור הצעיר ומדבר בשפה שלו, במקום רק להעביר ביקורת על כמה הדור הזה הוא נוראי.

החדשות הטובות של השבוע זו הזווית ההרמונית בין ונוס לבין שבתאי והיא זו שנותנת תחושה של קצת יציבות, במיוחד למי שנמצא במערכות יחסים ארוכות. זו אווירה קצת מחייבת, אבל אולי הגיע הזמן שקצת נתחיל להתחייב.

יופיטר בקצב איטי מאוד, לקראת עצירה ונסיגה עוד שבועיים, גם ללא זוויות משמעותיות. ההשפעה שלו יכולה להתניע קצת יותר ברצינות יוזמות פרטיות, אישיות, וכאלו שנועדו להתמודד עם יוקר המחייה גם אם זה לזמן יחסית מוגבל. בקיצור יש סיכוי גבוה שנקבל כלכלת בחירות.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע של עקשות, עקשנות וחוסר רצון מצידכם לשתף פעולה או להתפשר. זכרו שיש דרך נכונה לסרב או לבחור שלא להצטרף, ואתם יכולים לקחת צעד אחורה גם בצורה מנומסת ומכבדת.

מזל שור: עם מרס במזל שלכם אתם עושים יותר ומוכנים לקחת יוזמות חדשות. בד"כ אתם מעדיפים לחכות לתמיכה, אבל השבוע תגלו שלפעמים לבד אתם יכולים להשיג יותר בזמן קצר יותר.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם נזכרים שאתם יודעים לנהל מו"מ, ושיש לכם את האפשרות לקבל יותר במקום העבודה שלכם. שבוע שבו אתם תובילו את המגמה של שינוי היחס האישי במקומות העבודה.

מזל סרטן: הירח המלא במעלה את מפלס הרגישות שלכם ומביא איתו התמודדויות לא פשוטות עם כל הנושא של עבודה ומשפחה. אתם פתאום מגלים שאתם אלו שמובילים את המגמה שבה אתם דורשים ומקבלים יחס מכבד יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על קריירה, והתמודדות עם הצורך לשים גבולות גם בעבודה וגם במשפחה.   

מזל אריה: הירח המלא מביא איתו מבול של רגשות ונסיונות לאזן בין העבודה לבין המשפחה. שבוע שבו אתם מגלים שגם לכם יש בטן מלאה על יחס לא הוגן, רק שעכשיו אתם יכולים לעשו משהו לשינוי המצב.

מזל בתולה: שבוע שבו מפלס הרגישות שלכם גם עולה, ויחד איתו רצון לבלות יותר זמן בבית ובמשפחה ופחות בעבודה. שבוע שבו יש מקום לתקשורת יותר רגשית.

מזל מאזניים: שבוע טוב למערכות היחסים שלכם, במיוחד אלו שקיימות כבר הרבה זמן. שבוע שבו מגיעים כמה צ'ופרים על השקעה של הרבה שנים.

מזל עקרב: שבוע שבו קצת קשה לכם למצוא את עצמכם. שבוע שבו אתם מגלים שאתם יכולים לעשות יותר בלי לחכות לאחרים. שימו לב שמניפולציות יהיו ברורות השבוע אז עדיף להימנע מהן.

מזל קשת: שבוע שבו אתם קצת מאבדים את התנופה, אבל במקומה אתם מקבלים יכולת ריכוז ומיקוד משופרים. שבוע שבו אתם מתבצרים יותר מהרגיל, ושווה לכם לוודא שאתם מתעקשים במקומות הנכונים.

מזל גדי: שבוע מעולה למערכות יחסים, אז למי שמחפש או מי שמנסה לשפר אותן – זה הזמן. שבוע שבו אתם מובילים את הנסיון לגשר בין הדורות למען מטרות משותפות.

מזל דלי: שבוע שמצליח קצת להחזיר לכם את התנופה, ולהזכיר לכם שאפשר גם לחייך. שבוע טוב למערכות יחסים, במיוחד כאלה שנמשכות כבר הרבה זמן.

מזל דגים: שבוע שבו יש תחושה של קצת מקלות בגלגלים, אבל מהסוג שרק מעכב ולא משנה יותר מדי. שבוע שבו אתם מגלים שגם אתם יודעים להתעקש וחשוב שתבחרו על מה אתם מתעקשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.