השבוע מביא איתו אווירה שבה חוסר הכיוון, הכאוס השלטוני וחוסר רצון להתמודד עם עובדות רק עולים בדרגה, וביחד מובילים למקום שבו מדברים פחות, וגם עושים פחות.

נסיגת מרקורי במזל גדי מתחילה ביום רביעי, ביחד עם מולד הירח של חודש טבת. בתחילת השבוע מרקורי נעצר ותהיה תחושה של עמידה במקום. אלו ימים של דכדוך, ואווירה מוזרה שבה מתמודדים עם שאלות קשות בנוגע לעתיד, ואז נאלצים לחזור אחורה כדי לתקן את הנזקים שנגרמו עוד לפני המלחמה, ואז לא יודעים איך לתקן ואז נתקעים.

היציאה מהתקיעות היא כנראה רק באמצע שבוע הבא עם כניסת השמש למזל גדי והזווית של ונוס עם אוראנוס.

השמש במזל קשת מאמינה בעתיד טוב יותר, מאמינה שהגלגל יכול להתהפך לכיוון שלה בכל רגע, והיא מנסה להדביק אחרים באמונה שלה. השבוע, עם נסיגת מרקורי ואווירת הדכדוך שהוא מביא, יהיה לה יותר ויותר קשה לשכנע, מה שמוביל לפחות ופחות דיבורים. אמנם הירידה בהיקף הברברת היא מבורכת, אבל היא מגיעה ממקום שבו המילים נגמרות והעצב מעדיף שיעזבו אותו בשקט.

ונוס עדיין במזל עקרב, נחושה אפילו יותר, לא מוכנה לוותר ונוס מתקרבת לאיטה לזווית אתגרית עם אוראנוס שתהיה מדוייקת רק בשבוע הבא. בינתיים, היא פשוט מתעקשת, ואז מתעקשת עוד קצת.

ונוס בעקרב לא מוכנה לשמוע על פשרות, לא מוכנה לזוז מילימטר מהעמדה שלה ואם כבר, אז היא הולכת למקום קיצוני יותר. היא זו שמבינה אובדן וניצול מיני יותר משאר הפלנטות והמזלות, ומבחינתה היא כבר איבדה את מה שהיה חשוב לה. ככל שהיא נפרדת מהזווית ההרמונית עם מרקורי ומתקרבת לזווית האתגרית עם אוראנוס גם היא מדברת פחות ופחות ואוגרת כוחות לשבוע הבא. היא מחפשת להחזיר לעצמה איזשהו סוג של שליטה. השבוע, הדרך שלה תהיה של אי שיתוף פעולה, התבצרות בעמדות וגם יותר ויותר ניתוקים בתקשורת עם גישה של נמאס לבזבז מילים.

מרקורי בגדי לא מאמין במשהו שמגיע מעצמו בלי עבודה קשה בדרך אליו, ובכלל במזל גדי הנטייה היא לראות את העתיד כמשהו מאיים, להגזים עם הקשיים, ולהעצים את תחושת האיום. הנטייה הזו תהיה חזקה במיוחד השבוע. בד"כ מרקורי בגדי נהדר לבנייה וגם לביסוס תשתיות. עכשיו אלו מתמסמסות עוד יותר, האמון בשלטון נשחק כמעט לחלוטין, ויש אווירה שבה מעט משרדי הממשלה שעוד קצת תפקדו גם מגיעים למצב של שיתוק בגלל יותר מדי פוליטיקה. הכוונה היא לסיטואציות שבהם מתקבלות כמה החלטות שכל אחת בעצם מבטלת את האחרות, או סותרת ומפריעה להן, ובפועל נשארים במקום גרוע יותר מזה שממנו התחלנו.

במקביל לתחילת נסיגת מרקורי השמש במזל קשת תהיה בזווית אתגרית עם נפטון. זו זווית שמוסיפה על הבלבול. כפי שהסברתי בשבועות הקודמים, השמש בקשת אמורה ללמוד לכוון למטרה מוגדרת ואז לנוע לכיוונה. כשיש זווית לנפטון שום דבר לא מצליח לקבל כיוון ברור, בכלל לא ברור מהי המטרה או למה בכלל צריכים אחת שכזו. הרגשות גואים ועולים ומשתלטים, כך שגם אי אפשר לקחת שום החלטה רלוונטית. זו זווית נהדרת לאומנות, לשינוי בדעת הקהל ולהפצה של כל פייק שעולה על דעתכם. 

באופן אישי, השבוע לכבוד נסיגת מרקורי עדיף לכם שלא לקחת החלטות, עדיף לנסות ולתקן את מה שאתם יכולים. נסיגת מרקורי במזל גדי תעלה המון שאלות בנוגע לקריירה, לעסקים, והתמודדות עם עוד שינויים שנכפים עליכם במקומות העבודה. למי מכם שכבר נמאס – אני ממליצה לחכות ל-22 לדצמבר כדי לקחת החלטות או לביצוע שלהם.

ונוס במזל עקרב משפיעה גם על מערכות יחסים עם הצפה של לא מעט טראומות שנמצאות שם, עם תחושה שבה כולנו יותר רגישים ויותר פגיעים מבד"כ. ונוס במזל עקרב פשוט נאטמת ושוקעת לתוך עצמה. נכון שבטיפול אומרים שחייב לדבר על הכאב, ובד"כ אני מסכימה לזה. אבל השבוע, אם מישהו לא רוצה לדבר על זה, אם מישהי לא רוצה לשתף, עדיף לכבד ולתת את המרחב שבו אפשר פשוט להיות עצובים בלי לתת הסברים נוספים.

מפת מולד הירח מראה על ירידה איטית של הלחימה, שנובעת מבלגן, תשישות וגם קצת חמלה. בנוסף, חוסר האמון בשלטון גם גובה את המחיר שלו. מרס ללא זוויות גם מראה על מצב שבו ההתלקחות מאבדת מהעוצמה שלה ומתחילה לאט לאט להתפזר. יופיטר לקראת סיום הנסיגה שלו נותן קצת קונטרה לראיית השחורות, עם ידיעה שיש יותר ממה שצריך כדי לבנות מחדש למקום של אפילו יותר שגשוג.  

עוד מסתתרת במפת מולד הירח מגמה שמסומלת על ידי שבתאי, שבה מתחילים לקחת אחריות. לא, זה לא יגיע מלמעלה. זה מגיע מלמטה מיחידים ואז עוד אינדיבידואלים, ואז עצמאיים, ואז כל מי שיכולה ויכול, שלוקחים אחריות על עצמם, מפסיקים לחכות שמישהו אחר יעשה משהו, ופשוט עושים לעצמם את הדבר הנכון.

אני אוציא סרטון בנפרד שיתמקד בנסיגת מרקורי בינתיים מאחלת חג אורים שמח.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מחפשים כיוון ברור, חלקכם מוצאים אותו, חלקכם להפך, רק מסתבכים עוד יותר. שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של לקחת יותר אחריות אישית ולא לחכות להתפתחויות נוספות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מדברים פחות ופחות, ומסתגרים יותר בתוך עצמכם. שבוע שבו כדאי לכם לייצר מרחב שבו יש מקום לרגשות בלי שתצטרכו להסביר אותם או את עצמכם.

מזל תאומים: שבוע של תחילת נסיגת מרקורי ואתם בתחושה של עצירה. לחלקכם העמידה במקום תביא שקט מסוג חדש. לפחות ברור לכם למה או למי אתם לא מחכים יותר.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מצטרפים לאווירה שבה שמחת חג נמהלת בעצב תהומי. אתם אלו שיודעים לתמוך בדיוק בזמנים שכאלה, ואתם אלו שימצאו את הדרך האינדיבידואלית שלכם להתחיל לייצר בטחון רגשי מחודש.

מזל אריה: שבוע שבו הרגשות גואים ועולים וקשה לכם לחשוב בהגיון. רבים מכם מבולבלים בעיקר בכל הנושאים שקשורים לקריירה. לא נורא יש גם שבועות כאלו, ויש מקום לבלבול שיכול להוציא אתכם ממסלול שכבר מיצה את עצמו ואתם שם רק כי נוח לכם.

מזל בתולה: שבוע של תחילת נסיגת מרקורי ואתם מוצאים את עצמכם מתקנים, מתקנים שוב, ואז כועסים כי לא הקשיבו לכם בפעם הראשונה לפני חודשים. שבוע שבו גם אתם מפסיקים לחכות ולוקחים את האחריות אליכם.

מזל מאזניים:  שבוע של התמודדות עם עצב תוך כדי חג. שבוע שבו אתם מתעקשים וככל שאתם מתעקשים כך תחושת הבידוד מחריפה. בד"כ אתם לא אוהבים את התחושה הזו, אבל השבוע היא תהיה עדיפה על פני עוד ועוד דיבורים. שבוע הבא יגיע היפוך מגמה.

מזל עקרב: בד"כ אתם אלו שפחות אופטימיים לגבי העתיד, אבל השבוע אתם תהיו בתפקיד המעודדים ואלו שכן מאמינים שאפשר להגיע למקום טוב ויחסית מהר. שבוע עם ונוס במזל שלכם גם עוזר למערכות יחסים.

מזל קשת: מולד הירח במזל שלכם נותן לכם דחיפה נחמדה, ואתם תהיו בין היחידים שכן ברור להם מה הצעד הבא בעבודה. שבוע שבו הצד האומנותי שלכם מקבל קדימות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם מיקוד על הקריירה, עם יותר אחריות שמגיעה אליכם ויחד איתה גם יותר עניין.

מזל גדי: שבוע של נסיגת מרקורי במזל שלכם ומבחינתכם זה דווקא חדשת לא רעות. רבים מכם פתאום יקבלו הזדמנות שנייה, או שתמצאו דרך לתקן משהו שחשבתם שהוא אבוד.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מצטרפים למגמת לקיחת האחריות האישית. כזו שבה אתם לא מחכים יותר לאחרים שיעשו משהו קודם, אלא פשוט לוקחים את הצעדים הנכונים לכם.

מזל דגים: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. שבוע עם רגעים קטנים של שקט שאתם זקוקים להם. שבו תקבלו יותר חופש פעולה עם האחריות שכבר לקחתם.

שבוע טוב וחג אורים שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.