שבוע שמתחיל עם מולד הירח של אדר ב' הזמן שבו השמחה אמורה להיכנס, ויש סיכוי שמשהו ממנה אכן יתגנב.

השינוי מתחיל ביום שלישי עם כניסת ונוס למזל דגים. זה מיקום שבו היא חומלת, קשה לה להגיד לא, היא לא יכולה לראות סבל בלי לעשות משהו בנדון. היא מתרככת, היא נותנת מעצמה בנדיבות.

לשלושת השבועות הקרובים ונוס תהיה במזל דגים בזמן שיופיטר יהיה במזל שור – זה מצב שבאסטרולוגיה נקרא אירוח הדדי. יופיטר וונוס הם המיטיבים וכשהם מחזקים האחד את השני זו אווירה שבה הדגש הוא על לחגוג את החיים.

הליקויים מתקרבים ואנחנו נכנסים לתחום ההשפעה שלהם. אחרי שנתיים של ליקויים קשים על מפת המדינה, השניים הקרובים משפיעים פחות, וההשפעה שלהם היא כזו שלא מחפשת להרוס.  

השבוע מתחיל עם זווית אתגרית בין מרס בדלי לאוראנוס בשור. זו זווית שבד"כ מראה על התלקחות. אבל זו התלקחות מהסוג שאין לה המשכיות. כמו שהיא מגיעה כך היא הולכת.

זו זווית שבה האלימות המילולית משחקת תפקיד מרכזי, יותר מהאלימות הפיזית, והחדשות הטובות הן שאחריה תגיע תקופה שבה ימאס לשמוע השתלחויות, ימאס לעקוב אחרי המשמיצים ובכלל ימאס.

מולד הירח במזל דגים מביא אווירה של להנות מהרגע, להיסחף ולאכול ולשתות יותר מדי, וכזה שבו שוכחים קצת את עצמנו במובן החיובי. אווירה שבה המגננות קצת יורדות, הנוקשות מתרככת, ועם המון רגש באוויר.  

השמש בדגים מתקרבת לנפטון וזו אווירה של התמוססות, של ויתור, של נמאס, וכזו שבה מאוד קשה להגיע להחלטות. מה שקורה, פשוט קורה מעצמו, בלי תכנון, בלי יותר מדי כוונה, גם בלי מחשבה.

מרקורי נכנס למזל טלה ומביא איתו רעננות חדשה. הוא מנסה לזרז תהליכים, מנסה לעשות יותר מדי, ואין לו סבלנות. כשהוא מבין שלוקח יותר זמן, ושנדרש יותר מאמץ ממה שהוא מוכן לו, הנטייה שלו היא להתקיף מילולית. כשזה לא עובד לו, הוא ממשיך הלאה לנסות משהו חדש ומשאיר לאחרים לנקות אחריו.

מרקורי ללא זוויות כל השבוע כך שיהיה קשה יותר לנהל דיאלוגים. זו סיטואציה שבה כל אחד מספר את הסיפור של עצמו, בלי לעצור להקשיב לסיפור של מישהו אחר. בקיצור, אל תצפו לתגובות במהלך השבוע, או להקשבה.

מה שכן יש השבוע זה אהבה באוויר. נכון, זו אהבה שבה לא ממש רואים את מי שמולנו, נכון זו אהבה אשלייתית. אז מה? העיקר שיש נכונות ורצון להתחבר.

שבוע עם אווירה של התמוססות, כזו שבה יש יותר אפשרות לסליחה ומחילה, כזו שבה השנאה מאבדת גובה. שבוע עם יכולת לפתוח קצת כמה לבבות שנסגרו, סכרים רגשיים שנהיים בהם חורים. זה לאו דווקא בעיה, אלא להפך, זו הזדמנות לריפוי.

באמצע מאי תגיע צמידות בין יופיטר לאוראנוס. היא מתרחשת כל 14 שנים בערך, והפעם הקודמת היתה ב-2011. השנה, הצמידות הזו מיוחד כי היא תתרחש במעלה שבה נמצאת השמש של מפת המדינה. זו השפעה חיובית ולכן אין מה לדאוג ממנה. אני ארחיב בשבועות הקרובים.

בינתיים לקראת הליקויים – מוזמנים לסדנת זום ביום רביעי, 13.3.24 בשעה 19:30 על הליקויים. עלות של 55 ₪ למשתתפ/ת – הרשמה אצלי.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: אחרי סופ"ש טעון במיוחד מגיע שבוע שבו אתם קצת מלקקים את פצעי האגו הפגוע, ולא מפסיקים לדבר. אתם מנסים לייצר תקשורת חדשה, אבל בינתיים זה מרגיש כאילו אתם מדברים לאוויר.  

מזל שור: שבוע שבו אתם שמים דגש על אהבה, על נדיבות, על שמחה, על עזרה לחלשים. שבוע שבו אתם מקבלים תמיכה וגם נותנים אותה. שבוע מעולה למערכות יחסים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מתחילים המון דברים חדשים. מתחילים ועוזבים ומתחילים את הדבר הבא ואז את זה שאחריו. שבוע שבו אתם מדברים המון, אבל נראה שלא מקשיבים לכם, ואולי זה אתם שלא מקשיבים?

מזל סרטן: שבוע שבו אתם לא נסחפים, אתם אלו שסוחפים. שבוע שבו קל לכם יותר לארח, להאכיל, לחבק, לרפא. שבוע שבו גם תקבלו את אלו בחזרה.

מזל אריה: שבוע שבו הצד הרומנטי שלכם לוקח פיקוד. יחד איתו גם מגיע הצד שאוהב לעשות שמח ולחיות את החיים. שבוע עם הרבה יצירתיות ומיסוס של כמה מגננות.

מזל בתולה: שבוע של התחלות חדשות, לאו דווקא מהסוג שרציתם, אבל לפחות יש עניין. שבוע שבו אתם מנסים לזרז את לוחות הזמנים ומגלים שאתם מגיעים בזמן ואין שם אף אחד.

מזל מאזניים:  שבוע שבו החמלה זורמת מכם, אתם מנסים לעזור לאלו שסובלים, והדגש הוא על נתינה ונדיבות. שבוע עם פחות ביקורת מצדכם מה שמשפר מאוד את מערכות היחסים.

מזל עקרב: אחרי סופ"ש לא פשוט מגיע שבוע שבו אתם מעדיפים להתחפר בתוך עצמכם. שבוע שבו אתם מעדיפים את תפקיד המתבונן מהצד.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מקבלים תמיכה וחיזוק בלי שבכלל ביקשתם. שבוע שיש בו קצת מזל, והפעם גם עם נכונות מצדכם להתחייב ולעשות את החלק שלכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם היחידים שמסוגלים לתכנן, לראות ולצפות תהליכים קדימה. אתם אלו שלא שוכחים מה היה, אבל כן מבינים את הערך של מחילה ואיך זו משחררת את מי שנותן אותה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שלא נסחפים, להפך, אתם אלו שממשיכים להשקיע ולדחוף את מה שחשוב לכם. שבוע שבו אולי כדאי שתרשו לעצמכם להיסחף קצת?

מזל דגים: מולד הירח במזל שלכם מביא תחושה של התחלה חדשה. לא זו שרציתם, אבל בכל זאת התחלה. שבוע שבו אתם מובילים את אווירת ההיסחפות וכמובן שמים דגש על אהבה וחמלה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התמודדות עם מגבלות, עם אחריות וכזו שבה נדרש להשקיע יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.