שבוע שבו מה שחשוב הוא הרקע, ציר הדרקונים שמסיים שנה וחצי של ראש הדרקון במזל שור וזנב הדרקון במזל עקרב. ציר הדרקונים נע אחורה, כך שהשבוע הוא נמצא על מעלות 0 עקרב ושור וממקד את האנרגיה הזו לנסיונות להשיג מה שרק אפשר לפני שממשיכים הלאה.

ראש הדרקון במזל שור הביא לעליות המחירים המטורפות של השנה וחצי האחרונות ואווירה של "תפוס ככל יכולתך", או "אכול ושתה כי מחר נמות". זנב הדרקון במזל עקרב הביא איתו, יותר מהכל, אווירה של נקמה. וזה מה שבעיקר ימלא את השבוע הקרוב.

ב-17.7 ציר הדרקונים יעבור למזלות טלה ומאזניים, אבל וזה אבל ענק, הם יהיו בזווית אתגרית לפלוטו בגדי. כולם במעלה 29, מעלה שבה קל להרוס, ואין עניין בבנייה.  

ציר טלה – מאזניים נקרא ציר מערכות היחסים או ציר העימות. כשראש הדרקון הוא בטלה הדגש הוא על האני יותר מאשר על האנחנו. התחשבות פתאום נתפסת כמו חולשה, והרצון הוא ליותר חופש להיות אינדיבידואל ולא אחד שתלוי באחרים. בתחילת השבוע אני אוציא סרטון שידבר על הציר הזה לעומק.

נסיגת ונוס תתחיל ב-23.7 אבל השבוע היא כבר ממש מאיטה. ונוס בהאטה מובילה בדיוק למצב הזה – להאטה. בעיקר כלכלית. היא גם תוקעת מקלות בגלגלים של מערכות יחסים ומעלה תהיות שקשורות לשאלה: כמה אני נותן לעומת מה שאני מקבל.

ונוס בזווית לאוראנוס גם לא מפחדת יותר. לא אכפת לה מה המחיר שאותו היא תצטרך לשלם, להישאר באותו מצב נראה לה יותר גרוע. ונוס בזווית של 150 לנפטון יודעת שיש שם אהבה אמיתית, שיש חיבור. היא פשוט לא מצליחה לגעת בו ולהרגיש אותו, אז היא שמה ברקס ועוצרת את הנתינה.

הימים היותר מעניינים הם ראשון ושני שבהם מרקורי במזל סרטן יהיה בזווית אתגרית לפלוטו במזל גדי. אלו ימים שיכולים להביא לעוד ועוד חשיפה של פשעי צווארון לבן, אלו גם ימים שבהם קל יותר לבצע את הפשעים האלה.

במקביל לזה בימים ראשון ושני מרס יהיה במעלה האחרונה של מזל אריה שבה יש נטייה להגיב בעוצמה לא פרופורציונלית למה שנתפס כאיום על האגו. אלו ימים שבהם המגלומניה יוצאת החוצה והיתרון הוא שבימים האלה מי שממשיך להתנהג כרגיל, תדעו שאפשר לסמוך עליו.

ביום שלישי מרקורי עובר למזל אריה שבו הוא נחשב לנפול. מרקורי באריה אוהב לעשות דרמות גדולות, אוהב לשמוע את עצמו מדבר, אבל לא מוכן להקשיב. היתרון של המיקום הזה הוא שיש בו המון שמחה והתלהבות.

מרס עובר למזל בתולה ביום שני אחה"צ. עקרונית מרס בבתולה יודע לבנות נכון, לתקן ולרפא (בלי רגש, רק מה שצריך ואיך שצריך – ולפעמים זה עובד מצוין). הבעיה היא שמרס יהיה בזווית אתגרית לשבתאי בשבועיים הקרובים וזו זווית של כעס, אכזבה ויותר מהכל – תסכול. תסכול על זה שדברים לא הולכים כמו שרצינו, כמו שתכננו. זו זווית שאם מחברים אותה עם האטת ונוס – מקבלים מצב שבו אף אחד לא מרוצה.

זו זווית לא קלה שבה אף אחד לא מוכן לוותר. כמו מלחמת חפירות שבה לא מתקדמים בעצם לשום מקום וזזים שני מטר קדימה או שלושה אחורה.

רק השמש במזל סרטן נמצאת בזוויות הרמוניות, ומביאה איתה את החמימות ואת ההזנה וההכלה שכל כך חסרים בשאר המפה.

תזכורת קטנה לקראת נסיגת ונוס – נסו להימנע מניתוחים או פרוצדורות שקשורות ליופי עד לתחילת ספטמבר. זה גם לא הזמן לרכישה של מוצרי יוקרה.

תחזית שבועית 09.07.23

מזל טלה: שימו לב בשבועיים הקרובים אם מצאתם את עצמכם בחפירה שבה אתם נלחמים על משהו שבכלל לא רציתם. אלו שבועיים שבהם אתם יכולים להגיע להישגים בקריירה, אם תצליחו להישאר ממוקדים במטרה.

מזל שור: שבוע שבו אתם מרגישים את ההאטה. שבוע של המון שאלות שקשורות למי חייב מה למי ומי נתן יותר ומי נתן פחות. שבוע שבו אתם מגלים מהו מחיר ההתחשבות ושואלים את עצמכם אם שווה לשלם אותו.

מזל תאומים: בתחילת השבוע שימו לב שלא להיקלע לעימות שאין בו מנצחים. בהמשך השבוע שמחת החיים חוזרת אליכם, ויחד איתה גם יצירתיות וכשרון הדיבור המפורסם שלכם.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתמלאים באומץ, תעוזה ומוכנים ליזום שינויים שמפתיעים אפילו אתכם. שבוע טוב לאהבה, ושבוע שבו סוף סוף תוכלו להיות בצד שמקבל ולא רק נותן.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם הרבה אומץ, עם הזדמנויות להתפתח בקריירה וגם כזו שיש בה חיבורים אוהבים.  

מזל אריה: שבוע שמבלבל אתכם. מצד אחד אתם מקבלים זריקת מרץ לצאת, לדבר, לטייל, להתבטא ולהיות בתנועה. מצד שני יש תחושה של האטה, ושאתם נדרשים ליותר סבלנות.  

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מתמלאים במרץ ומובילים את המגמה שבה לא מוכנים לוותר. שבוע שבו תתקלו במכשולים, אבל הפעם הם לא יעצרו אתכם, להפך, רק ידרבנו אתכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם הראשונים שירגישו את ההאטה, אתם גם אלו שתנהלו את פנקס החשבונות של מי נתן יותר ומי נתן פחות. נסו שלא לקחת החלטות חשובות בשבועות הקרובים, כי סיכוי גבוה שתשנו את דעתכם בערך בעוד חודש וחצי.

מזל עקרב: שבוע שמביא איתו תחושה של תסכול, וזה לא סתם תסכול, אלא כזה שיש שמגיע מאכזבה ומביא איתו כעס. זו אנרגיה אדירה שאפשר לבנות איתה, אפשר גם להרוס איתה, אז נסו לכוון למקום של הבנייה.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם כאילו עומדים בצד ונותנים לכל מה שקורה לחלוף לידכם. זה אכן שבוע טוב להתמקד בקריירה או במה שחשוב לכם ושווה לנצל אותו מתוך הידיעה שלא יפריעו לכם.

מזל גדי: שבוע שמצליח להוציא מכם כעסים שעד עכשיו התמודדתם איתם ועכשיו אתם כבר לא מוכנים לוותר יותר. שבוע שבו רבים מכם נמצאים בתחושה של אין מה להפסיד וזה המקום שממנו אתם יכולים להעיז להתמודד מול מה שעד עכשיו עצר אתכם.  

מזל דלי: שבוע שזורק אתכם לכל הכיוונים. מצד אחד יש הרמוניה ושיתופי פעולה, מצד שני יש כעסים שעולים ותחושה שלא משנה כמה התקדמתם – זה לא מספיק. שבוע שממלא אתכם בכוחות ושווה לכוון אותם למקום הנכון.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מנסים לעמוד מהצד ולא להתערב במה שקורה מסביבכם, ועדיין מוצאים את עצמכם בתוך החפירה. שבוע שבו תצטרכו לקחת אחריות ולהתמודד מול כעס שמופנה כלפיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.