האירוע האסטרולוגי המוביל של השבוע יתרחש בסופו, ביום שבת ה-14 בשעות הערב בשעון ישראל יתרחש ליקוי חמה שיראו אותו ביבשת אמריקה. ליקוי חמה במזל מאזניים יזיז הצידה נאמנויות ישנות והפעם גם לא יחליף אותן בחדשות.

במהלך השבוע בדרך לליקוי כולנו נעבור חוויות של זיג זג במערכות היחסים שלנו. תנועה בין הצמדות והתפעלות לבין התרחקות והתפכחות. זו תנועה מבלבלת שבה אנחנו מבינים שאנשים מורכבים גם משחור גם מלבן ועוד כמה צבעים. שבוע שבו שני הצדדים, הטובים, ואלו שפחות מתערבבים ונחשפים. 

הליקוי בסה"כ חושף את האהבה שיש בקשר. כשיש אהבה לא חייבים להיות מושלמים, לא חייבים לשכנע בכוח, ויש תמיכה גם ברגעים הפחות נעימים. הליקוי חושף את האמת שמתחת לאינטרס, ולמי שאין מה להסתיר הליקוי יכול אפילו להועיל.

בינתיים בשבוע הקרוב: ביום שני ונוס עוברת למזל בתולה אחרי חצי שנה במזל אריה ומשנה את האווירה לכזו שבה מתעסקים בפרטי הפרטים של החיים, מנסים להכנס לשגרה חדשה של בריאות וכושר, ולא מפסיקים להעביר ביקורת על כל דבר קטן.

ונוס תהיה בזווית אתגרית עם שבתאי בימים שני ושלישי וזו זווית לא קלה למערכות יחסים. אחד הנושאים של התקופה הזו הוא כיבוד הסכמים, או עמידה בהבטחות. בכל מערכת יחסים (זוגית, משפחתית, חברית, וגם בעבודה) יש נטייה להבטיח הבטחות, לתת התחייבויות, ולשכנע שאם נשתף פעולה עכשיו אז בהמשך נקבל משהו בתמורה.

בתחילת השבוע כולנו נבין איזה הבטחות כבר לא יתקיימו, איזו תמורה לא תגיע. רוב מערכות היחסים יודעות להתמודד עם אכזבות ואפילו מתחזקות מחיבור כנה ואמיתי שלא מבוסס על חצאי אמיתות.

ונוס במזל בתולה מביאה איתה משהו שהיה ממש חסר בתקופה האחרונה וזה קצת ענווה. כולנו רגילים להדגיש את הצדדים המושכים וגם להגזים בכמה פרטים שוליים כדי שבכלל ישימו אלינו לב. השבוע, ההגזמה הזו פתאום תראה קצת מגוחכת וכולנו נעשה מאמץ להשאר צעד אחד קרוב יותר למציאות ולא נורא אם לא יהיו המון תגובות. מה שמשנה זה שנקבל מעט תגובות שהן כן רלוונטיות אלינו.

הליקויים הקרובים ישנו קצת את התקשורת ואת ההדגשים. יותר מדי רעש יתחיל לעלות ביוקר, ויתחיל נסיון לחפש מילים קצת יותר מדויקות וקצת פחות רעילות, כי כשנותנים לאנשים לבלוע רעל, מתישהו הם נהיים מחוסנים מפניו. המתישהו הזה מגיע בחודש הקרוב.

עוד נושא שהליקוי יביא איתו הוא הנושא של הגזמה במסכנות, התמודדות לא פשוטה של כל אלו שרואים את עצמם כקורבן ולכן הם בטוחים שהעולם חייב להם. החודשיים הקרובים יאתגרו את התפיסה הזו ואת השליטה של המסכנים. זו תקופה שבה כל מי שרגיל שמתחשבים בו, שנותנים לו ושעוזרים לו, יגלה שהעזרה הזו לא מגיעה. אלו שתמיד נתנו מעצמם מבינים שהם עצמם הופכים לנזקקים מתוך טוב הלב שלהם ומתחילים לעצור את שטף הנתינה.

ביום חמישי מרס עובר למזל עקרב, מקבל חיזוק ותמיכה משבתאי ומביא איתו מאבקי שליטה מחודשים, רק שהפעם הם יתרחשו בלי הבטחות, וכל ניסיון להישען על מסכנות או נזקקות פשוט לא יעבוד כמו פעם. השיטה של לבכות כדי לקבל תשומת לב, ויתור או התחשבות מגיעה למבוי סתום שבו כולם מרגישים מסכנים ואלו שרגילים להתחשב כבר נשארים בלי שום דבר לתת.

כמה טיפים לקראת הליקוי במזל מאזניים – הליקוי נותן הזדמנות לכולנו לשנות תדמית, לאמץ "לוק" קצת שונה ולהתחיל טרנדים או האשטגים חדשים ועזיבה של אלו שכבר מיצו את עצמם. תחילת השבוע הבא יהיה זמן נהדר להחליף את תמונות הפרופיל שלכם ואת התיאור שלכם ברשתות חברתיות, לספר את הסיפור שלכם בדרך קצת אחרת שיכולה פתאום לעניין קהל אחר שעד עכשיו לא הגעתם אליו.

הליקוי יקפיץ את נושא מערכות היחסים, וישנה קצת את הטון באפליקציות ההיכרויות. הוא יביא איתו אווירה של צמצום, בסגנון, תפסת מרובה, לא תפסת, ולכן כבר השבוע נסו להבין מה אתם רוצים לתפוס ותכוונו אליו במקום לירות לכל הכיוונים ולקוות שמשהו יפגע.

 אני ארחיב על הליקוי הקרוב וזה שאחריו בתחזית הבאה. ולמי שמעוניין, קורס אסטרולוגיה למתחילים נפתח ממש בקרוב. שלחו לי הודעה לפרטים נוספים.  

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנות להשלים, ולמלא כמה הבטחות שנתתם ועכשיו אתם עומדים בהן. שבוע שבו בזמן שכולם יפסיקו להתחשב, אתם אלו שתנסו בכל זאת לתת מעצמכם. הליקוי משפיע עליכם ישירות עם פרידות או חיבורים בלתי צפויים.  

מזל שור: שבוע שבו אתם מתמודדים עם חולשה בלתי מוסברת ותחושה של אכזבה מציפיות שלא מתממשות. בהמשך השבוע כבר קל לכם יותר, אתם משתחררים מציפיות מיותרות ומגלים שאתם פתאום מתעקשים על ענווה ולא על הגזמה.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם עסוקים במערכות יחסים, ובהתמודדות עם הצורך להראות קצת יותר ענווה ומציאות. רובכם תדעו לעשות את זה מצויין. שבוע שבו תפסיקו לעקוב אחרי אלו שההגזמה שלהם נמאסת עליכם.

מזל סרטן: שבוע שבו אלו מכם שתמיד נותנים מעל ומעבר יגלו שלא נשאר להם כוח וממה לתת. אלו מכם שרגילים לדרוש את ההתחשבות יגלו שזה פשוט לא עובד יותר וכדאי שתעשו יותר בעצמכם במקום לחכות שיעשו בשבילכם.

מזל אריה: שבוע עם התמודדות לא פשוטה עם נושא הענווה. הנטייה שלכם היא להציג ולהגזים את ההצלחה, או התדמית המושלמת. השבוע תגלו שזה כבר לא עובד, והדרך החדשה לעשות רושם דורשת השקעה בלי יותר מדי רעש.  

מזל בתולה: בתחילת השבוע אתם מתמודדים עם נושא ההבטחות, אלו שפיזרתם, אלו שקיבלתם ומה מהן אכן הופך למציאות. זה שבוע שבו הכוח עובר אליכם, ועדיף שאתם תקחו את ההחלטות מאשר שתחכו להסכמה שלא תגיע.

מזל מאזניים:  לקראת הליקוי במזל שלכם, השבוע מביא איתו תחושה של חולשה, התמודדות עם נושאי בריאות, ועם הבטחות לא ממומשות. שבוע שבו רבים מכם יורידו קצת פרופיל ויחפשו קצת שקט לקראת תדמית אחרת בשבוע הבא.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של חיכוך עם תחושה של גורל. שנה של התחלות חדשות ובלתי צפויות שמביאות לכיוון חדש בחיים.  

מזל עקרב: לקראת סוף השבוע הכוחות שלכם חוזרים, והיכולת שלכם להמשיך למרות האכזבות מתגלה במיטבה. עד אז, יגיעו עוד התמודדויות עם חוסר יכולת לשכנע בכוח או עם הבטחות באוויר.

מזל קשת: שבוע שבו אתם שבד"כ רגילים להגזים מתמודדים עם הצורך לצמצמם, להיות מדויקים, לא להתפאר, אלא להראות את האמת השקטה. שבוע שבו תשתחררו מלחכות להבטחות או לציפיות שלא יתממשו.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם קרעים במערכות יחסים. רבים מכם רגילים להיות אלו שנותנים, והשבוע יגיעו הרבה רגעים קטנים שבהם תגידו לא, או שתציבו גבולות. אתם אלו שמובילים את הנטייה החדשה שבה מסכנות כבר לא עובדת.

מזל דלי: שבוע שבו בזמן שאחרים לומדים להגיד לא ולהציב גבולות, אתם אלו שפתאום אומרים כן, באים לעזור, ומגלים את הכיף שבנתינה למען נתינה ולא למען תשבוחות.

מזל דגים: שבוע של התמודדות עם הנושא של קורבנות ומסכנות ואיך אלו כבר לא עובדים יותר. שבוע שבו נסו שלא לחפש תירוצים, אלא פשוט לעמוד בהבטחה שלכם. שבוע שידרוש קצת יותר עבודה מהרגיל.  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.