שבוע שמקרב אותנו אל הליקוי ואני חייבת להודות שעשיתי שוב את אותה הטעות שעשיתי באוקטובר, לא התייחסתי מספיק לאנרגית הליקוי שבועיים לפני.

הליקוי הראשון מגיע רק ב-18.9, אבל כבר עכשיו מתחילים התהליכים שהוא מאיץ. הליקוי מדבר על אבדן שליטה, ומהמקום הזה, רבים מאיתנו מנסים לתפוס עוד יותר בכוח את מעט השליטה שנראה לנו שיש לנו.

ביום ראשון הקרוב מגיעה הזווית של השמש מול שבתאי. זו זווית שמתרחשת פעם בשנה ורובנו רגילים אליה, והיא הזווית שמנענעת את יחסי הכוחות בתוך מקומות עבודה. שבתאי בדגים כבר שנה וחצי (בערך), מיקום שבו הוא ממוסס את היסודות עליהם נשענת חברה ממסודת.

הוא ממוסס את החוק, את המשטרה וכמובן גם את כל מי שאמור לייצג את החוק וגם את משרדי הממשלה. הוא ממוסס בעיקר את האמון של הציבור בכל המערכות האלו. עכשיו, כשפלוטו חזר למזל גדי, הביצה רק הופכת לטובענית יותר ויותר. שבתאי בדגים שולח את כולנו להישען על עצמנו, ולא על ממסד חיצוני.

שבתאי בדגים מלמד את אחד השיעורים הלא פשוטים, אם אין אני לי מי לי. את החלק הזה כבר הבנו, ועכשיו נעבור למשפט הבא: וכשאני לעצמי, מי אני?

וזה יהיה הנושא של השבוע הקרוב. רבים מאיתנו פשוט נסחפים ועושים המון מטלות ומשימות בעבודה בלי לחשוב יותר מדי על מה יהיו התוצאות שלהם. השבוע, לקראת הליקוי, פתאום צץ לו דבר קטן ששנוא על ידי מנהלים, הדבר הזה שנקרא מצפון.

תתפלאו, אבל יש קווים אדומים מבחינה מצפונית כמעט לכולם, והשבוע, יש סיכוי שנזכה לגלות מה הם ומי אמיץ מספיק ללכת עם המצפון, גם אם זה אומר שהוא עכשיו צריך לחפש עבודה חדשה.

בהמשך השבוע יש מפות יחסית חיוביות. מרקורי נמצא במזל הבית שלו, מזל בתולה, שם הוא יודע לתקן, לבדוק טוב טוב את כל האותיות הקטנות, יש לו סבלנות לעוד ועוד סידורים ומסמכים. בקיצור, מרקורי מוודא שכל הברגים והמסמרים מהודקים, שהאלגוריתמים מסונכרנים, כל מה שנדרש כדי שהשגרה תהיה.

מרס נכנס למזל סרטן, מיקום שבו הוא חלש יחסית. זה מיקום שבו מרס הופך לרגשי, הוא חששן, הוא מתבלבל, בקיצור הוא לא חד ומדוייק. מה שבעיקר חשוב עם מרס בסרטן זה שהמלחמה שלו היא בד"כ בתוך המשפחה. האויבים הם אויבים מבית, ועם כל שאר הסביבה הוא בד"כ מסתדר מצויין.

מרקורי ומרס יהיו בזווית הרמונית אחד עם השני כל השבוע מה שמאפשר להמשיך ולדבר, להמשיך ולהתדיין, ותוך כדי כל אבדן השליטה שמסומל על ידי שבתאי, הם דווקא יודעים מצויין מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות. המקום בו נלקחות יוזמות אישיות, המקום בו המצפון שולח אנשים לעשות את מה שהם טובים בו.

במקביל, ונוס נמצאת במזל מאזניים, מזל הבית שלה בו היא חזקה במיוחד. רוב השבוע היא בזווית הרמונית עם יופיטר, זווית שבד"כ מביאה איתה גל של נהנתנות.

השמש במזל בתולה ממולו שמה את כולנו בתחושה של בין הפטיש לבין הסדן. זו תחושה שלא משנה מה נבחר לעשות יהיה קשה ותהיה התמודדות לא קלה. מה שמיוחד לקראת הליקוי הוא שאין אפשרות של לא לבחור. אין פה את הפריבילגיה לשבת בצד, לחכות שמישהו אחר יבחר בשבילנו ואז להתלונן על הבחירה שלו. אין פה גם את האפשרות של לשחק על מסכנות וקורבניות. יהיו את אלו שינסו לשחק על קלף האומללות, אבל גם זה לא יעבוד לקראת הליקוי, זה אפילו יעלה להם יותר ביוקר ממה שבד"כ.

השבועות הקרובים מסביב לליקויים מביאים איתם מצב שאני לא זוכרת. מרקורי וונוס חזקים במיוחד, וחופשיים לפעול לפי מה שמתאים להם. הפלנטות הכבדות כאילו משחררות את כולנו מהלחץ, ונותנות לנו הזדמנות לעמוד על הרגליים שלנו ולעשות את מה שנראה לנו נכון יותר.

ולקראת הליקוי אפשר להוסיף את המשפט השלישי מהמקורות: אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי מי אני, ואם לא עכשיו אימתי?

וזו העצה שלי לכולכם לשבועיים הקרובים. לא לדחות, לא לחכות, וגם אם אין לכם תמיכה, עכשיו זה הזמן.

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו אתם עסוקים בנושאים משפחתיים, במיוחד בסכסוכים מתמשכים. אתם מנסים למצוא דרך ליישב בין הצדדים, ויכול להיות שתצליחו לפחות להרגיע את הרוחות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מבזבזים יותר מהרגיל, ותוך כדי מקבלים תחושה של חופש, כזו ששכחתם כבר שקיימת. שבוע שבו יש לכם מזל ושווה לנצל את זה למה שחשוב לכם.  

מזל תאומים: שבוע שבו אתם עם תנופה אדירה. כזו שבה אתם עושים המון, ובמיוחד השבוע, גם עושים בצורה מדוייקת ועד לאחרון הפרטים. שבוע טוב לעסקים.

מזל סרטן: שבוע של לפני ליקוי לבנה והבטן שלכם מתהפכת ואז מתהפכת עוד פעם. שבוע עם התמודדות רגשית לא פשוטה עם חרדות וזכרונות כואבים. שבוע שבו עדיף שלא תנסו לתפוס שליטה בכוח, כי זה לא יעבוד ורק יצור יותר נזק.

מזל אריה: שבוע שמרגיש קצת כמו אובדן שליטה. נסו שלא לתפוס חזק יותר או לעשות צעדים נמהרים שרק יאיצו את ההדרדרות. שבוע שבו מומלץ לכם ללכת עם המצפון.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מקבלים דחיפה חיובית לכל מה שאתם טובים בו ומאמינים בו. שבוע טוב לעסקים ולכל מה שהיה תקוע בעבודה שלכם ועכשיו פתאום משתחרר, ומתרחש בדיוק כמו שאמרתם שיתרחש. שבוע שבו המצפון שלכם מוביל אתכם למקום נכון יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תיקחו יותר אחריות, תשחררו את עצמכם משיתוף פעולה שעולה לכם בבריאות, ותתנו למצפון להוביל אתכם.  

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מתמלאים בתקווה. שבוע נהדר לשיתופי פעולה, במיוחד עסקיים. שבוע שבו יש לכם מזל ושווה לנצל למה שחשוב לכם.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתמודדים עם השאלה וכשאני לעצמי מי אני? שבוע שבו אתם עסוקים בעיקר בנושאי משפחה ובית, ומוכנים למצוא דרכים להרגיע כמה סכסוכים שעד עכשיו העדפתם להתעלם מהם.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם מקבלים משב של תקווה ואופטימיות וגם מערכות היחסים משתפרות כאילו מעצמן. שבוע טוב למערכות יחסים חדשות שתופסות תאוצה חיובית.

מזל גדי: שבוע שבו אתם בתחושה של אובדן שליטה, רבים מכם יתמודדו עם נושאים לא פשוטים במקומות העבודה, עם הרגשה שאין לכם על מי לסמוך. שבוע שבו רבים מכם פשוט נשענים עוד יותר על עצמכם.

מזל דלי: רובכם בד"כ הולכים עם המצפון, והשבוע יהיה עוד התנסות עם עמידה על העקרונות שלכם מול סמכויות. שבוע לא פשוט בעבודה, כזה שבו אתם בתחושה של בדידות.

מזל דגים: שבוע שבו אתם בתחושה של להיות בין הפטיש לסדן. רבים מכם יעדיפו את הצד שבו נמצא המצפון שלכם. בין לבין זה שבוע שבו נכנסות אליכם מערכות יחסים חדשות שמראות לכם דרכים חדשות להתמודדות עם הקונפליקט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.