שבוע עם אנרגיות שלוקחות אותנו לכמה כיוונים שונים בו זמנית. קודם כל מרקורי מתחיל את הנסיגה שלו במזל תאומים. הוא יהיה בנסיגה עד ה-3.6 וישפיע על קודם על התקשורת, אח"כ על הכלכלה. עוד השבוע, יופיטר נכנס למזל טלה, ובנוסף, אנחנו בתקופה שבין ליקויים. עיקר הבלגן מגיע מההתנגשות בין התנופה קדימה אל העתיד שיופיטר בטלה מביא איתו במקביל לנסיגת מרקורי ששולחת אותנו אחורה לתקן את כל מה שהשתבש. התחושה היא שאנחנו רוצים להכניס דברים חדשים אל החיים שלנו, אבל לא מוצאים את המקום והזמן בשבילם. 

השילוב של נסיגת מרקורי וליקוי הלבנה מביא לתחושה  של עודף אינפורמציה. מי שעוד לא עשה את זה, כדאי לגבות את המחשב, ויותר מזה – לנקות אותו מכל התוכנות הישנות, או ערמות מיילים שסתם תופסות מקום. תהליך הניקוי יכול להזכיר לכם ולחבר אתכם מחדש אל אנשים או רעיונות שהתפוגגו עם החיים, אבל עכשיו מתקרב הזמן שבו הם פתאום מקליקים לכם מחדש ואתם מבינים למה אז לא היה הזמן המתאים.

עוד השבוע מומלץ לבדוק את עצמנו לפני ששולחים הודעות. חשוב גם לשים לב לכל מה שאתם מפרסמים ומעלים בשיתופים שלכם, מאחר ויש סיכוי גבוה שיבינו אתכם הפוך ממה שהתכוונתם. בנוסף, עדיף שלא לחתום על חוזים בשבוע הזה.  

ביום חמישי מגיע שינוי אנרגטי משמעותי עם מעבר יופיטר למזל טלה. יופיטר במזל אש מעלה קצת את מפלס ההתלהבות ויחד איתו את חוסר הסבלנות ובעיקר מחזיר את הרצון. יופיטר יהיה במזל טלה עד אוקטובר ויעזור להשאיר את תקופת המגפה מאחורינו ולתת מקום להמון דברים חדשים וניסיוניים שפשוט חיכו לרגע שלהם לפרוץ החוצה. התנופה הזו על רקע הנסיגה מאפשרת לכם כן להתנסות בדברים חדשים עם קצת פחות שיפוטיות ובלי שום התחייבות.

אותו בלבול בין התנופה קדימה לבין שקיעה בנוסטלגיה מסומלת גם על ידי המיקום של ונוס במזל טלה ומרס במזל דגים. ונוס בטלה רוצה התנסויות חדשות, אין לה סבלנות והיא רוצה את השחרור מהמחויבות. אבל, מרס במזל דגים שמתקרב לנפטון מביא איתו גלי עייפות, חשש מהתנסויות לא מוכרות ורצון להתכנס פנימה. השילוב של שניהם הוא שיש לנו רצון, יש לנו כוונה, אבל פתאום עולה הספק אם זה בכלל נכון לנו או מתאים לנו ללכת בדרך הזו, ואז כבר נהיים עייפים מדי מכדי לעשות משהו.

בכל מקרה זה שבוע ששווה לנצל אותו להמשיך לזרוק ולפנות חפצים או ניירות שסתם תופסים מקום. זה גם שבוע שבו אפשר וכדאי לנסות לעשות דברים חדשים, אבל עדיף שלא להציג אותם ולא לקבל משוב עליהם בינתיים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם רוצים וחייבים לעשות דברים בצורה חדשה וקצת אחרת, בזמן שאתם מרגישים עייפים. יש לכם את הרצון ואת התנופה, אבל אתם מגלים שהדרך למטרה דורשת הרבה יותר ממה שחשבתם.

מזל שור: שבוע שבין הליקויים ואתם נעים בין גלי נוסטלגיה לבין מחשבות על עתיד אחר ושונה ממה שהיה. שבוע שבו אתם מנסים לזרוק ולפנות דברים ישנים שסתם תופסים מקום, מנסים לעשות דברים אחרת ומגלים עד כמה זה לא פשוט להיפרד מחפצים שליוו אתכם שנים, או מהרגלים שטבועים בכם.   

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התמודדות עם יותר אחריות, שינוי בהרגלים והתבגרות מואצת.

מזל תאומים: שבוע של נסיגת מרקורי במזל שלכם ואתם מתמלאים בספקות לגבי מה שחשבתם שאתם יודעים. שבוע שבו כל שיחה זורקת אתכם לכיוונים אחרים, עד שאתם, אלופי התקשורת נשארים ללא מילים. שבוע שבו מומלץ לכם לעשות סדר, במיוחד במחשב ובטלפון.

מזל סרטן: שבוע שלקראת ליקוי לבנה ואתם נעים בין גלי הנוסטלגיה לבין גלים של חלומות על העתיד. בין מוטיבציה לעשות משהו אחר לבין גלי עייפות בלתי מוסברים. שבוע שבו אתם נאלצים לעשות סדר במחשב, בטלפון ובערמות הניירות.

מזל אריה: שבוע של דגש על העבודה, עם התמודדות עם המון דברים שקיוויתם שיסתדרו מעצמם ועכשיו ברור לכם שאתם חייבים לעצור ולסדר אותם בעצמכם. שבוע שבו אין לכם סבלנות לכל מי ששוקע בנוסטלגיה ואתם מעדיפים לחשוב על העתיד.

מזל בתולה: שבוע של נסיגת מרקורי ואתם מרגישים כאילו כל התקלות שיכולות להיות נופלות עליכם. שבוע שבו שווה לכם לקרוא כמה פעמים כל מסר שאתם שולחים. עדיף לכם שלא לחתום ולהתחיל דברים חדשים.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מתחברים לגל המוטיבציה והרצון, אבל קשה לכם למצוא או לגייס את שיתוף הפעולה של הסביבה. שבוע טוב לנסות לעשות דברים בצורה קצת אחרת, גם אם לא יהיה למי לספר או את מי לשתף. זה גם שבוע שמתאים לחידוש קשרים מהעבר.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם נתקלים בגלי עייפות בלתי מוסברים שמתחלפים בגלי מוטיבציה לנסות לעשות דברים אחרת. שבוע מבלבל ועדיף לכם שלא לקחת בו החלטות חשובות, או אפילו לנהל שיחות חשובות.  

מזל קשת: מעבר יופיטר למזל טלה ייתן לכם זריקת מרץ, אבל יהיה לכם קשה לגייס אחרים להתלהבות שלכם. שבוע שבו פליטות הפה והמקלדת שלכם יכולים לעלות ביוקר ולכן חשוב שתשימו לב למה שאתם שולחים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מגלים את המוטיבציה שלכם מחדש, אבל גם לכם קשה לגייס שיתוף פעולה מהסביבה לרעיונות שלכם. שבוע שבו אתם אלו שתובילו את הנסיונות לעשות סדר ולהיפטר מכל מה שסתם תופס מקום.  

מזל דלי: שבוע שבו אתם היחידים שלא מעניין אותם לא העבר ולא העתיד, אלא כל המשימות הבלתי נגמרות שמחכות לכם. שבוע שבו גם אתם מתמודדים עם הצורך לחזור ולתקן, או לעשות מחדש דברים שקיוויתם שלא תצטרכו להתעסק איתם יותר.

מזל דגים: שבוע שמרגיש קצת כמו ירידת מתח, וגם אתם מתמודדים עם גלי עייפות לא ברורים. שבוע שבו יש לכם המון השראה, ומלא רעיונות, אבל קשה לכם למצוא את החלון הקטן שדרכו הם יכולים לבוא לידי ביצוע.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.