והנה מגיע מולד הירח במזל סרטן ומביא איתו גל של משהו אחר. זו נקודה של הזדמנות בהיסטוריה האנושית לצאת מההיסטוריה לתוך משהו שונה. אני מניחה שנוכל לראות כבר השבוע התפתחויות לכיוונים חדשים ובלתי צפויים. עיקר הפחד הוא מהלא נודע, והמקום שלי הוא להבהיר שהלא נודע הרבה פחות מפחיד מלהמשיך אותו הדבר.

שבוע שבו גלי תודעה שוטפים את כולנו והתחושה אצל רבים היא בין עייפות שלא תתואר, לבין תחושה שהם יוצאים מדעתם ובעיקר, כזו שבה מרגישים מאוד לא בטוחים.

לאלו מכם שמרגישים שאתם יוצאים מדעתכם הנה כמה מילים: דעתכם מלאה בפחדים, חרדות, קיטוב, שנאה ועוד שאר מיני. דעה חדשה בסה"כ תהיה עם פחות מאלו ועם יותר מקום ליצירתיות – אז אולי שווה לכם לנצל את ההזדמנות ואכן לקפוץ החוצה מהדעות המגבילות לתוך דעות מרחיבות.

השבוע בסימן מרס, אל המלחמה. בין ה-10 ל-12 לחודש הוא יהיה בצמידות לשמש של מפת המדינה, בהמשך הוא נצמד לאוראנוס. לחיבורים האלו יש כמה וכמה השפעות. קודם כל, אין יותר סבלנות, סובלנות, הכלה או קבלה בשקט. זה לא רק אצלנו, אלא בכל העולם. אלו שבועיים שבהם כל התגרות תקבל תגובה מיידית ומוחצת.

שימו לב שזה רלוונטי לא רק למלחמות האזוריות, אלא גם ואפילו יותר למלחמות הפנימיות – אלו שמתרחשות בתוכנו, בתוך המשפחה, בתוך ארגונים וכו'. השמש במזל סרטן, המקום שבו אנו בונים לעצמנו מרחב בטוח שבו אפשר לגדול ולשגשג. השבוע, כל נסיון להכריח אותנו לוותר על העתיד למען גחמות כוחניות, איומים בחרם ונידוי או כל איום שלא יהיה – פשוט לא יעבדו יותר. חלק מקפיצת התודעה היא היכולת להבחין מתי מקריבים אותנו למען שגעונות של אחרים ולדעת לסרב לזה, ולא לשתף פעולה עם זה.

אוראנוס צמוד לכוכב השבת אלגול. אלגול ידוע לשמצה ככוכב השבת שמביא איתו יכולת הרס עצמי, מהסוג שגורר את כל הסביבה לתוך המערבולת שנוצרת. כשאוראנוס מגיע לשם, הוא מדליק את המערבולות האלו שנוצרות על ידי אלו שיש להם את היכולת להקסים ולשכנע אחרים לעשות פשעים למענם. בתחילת שבוע הבא מרס מצטרף אליו שם, ולכן כל השבוע האווירה תהיה מתוחה מאוד, כזו שבה יהיו רבים שיעדיפו להקריב אחרים למען השגעונות של עצמם.  

ועכשיו לחלק שישמע הזוי לחלק מכם, התקופה הזו אכן מזכירה את ימיה האחרונים של אטלנטיס. האדמה רועדת, שינוי אקלימי משפיע על החברות האנושיות ויותר מהכל אנו עדים, שוב, למנהיגים שמתעניינים רק בעצמם ומשתמשים בשיטות של כוחניות, הפחדה וטרור כדי להרוס את מי שמבחינתם מאיים על מעמדם.

הפעם הזו האנושות לא תשמיד את עצמה, היא גם תדע לעזור לאלו שיתמודדו עם פגעי הטבע. ההבדל בין אז לבין עכשיו הוא אתם. האור, החכמה, האנושיות, העבודה הפסיכולוגית – נפשית שעשיתם כדי להשתחרר מכל תוכנות השעבוד שעדיין ממשיכים לנסות ולהכריח אתכם לציית להן. זה לא יהיה המשיח גם לא החוצנים, אלא האנשים הנפלאים שזכינו להכיר בתשעת החודשים האחרונים, אנשים שהפכו לגיבורים בעל כורחם, אלו שמעדיפים חיבור על פני פילוג, אלו שנשארו שפויים למרות כל הנסיונות להטריף אותם.

הבשורה של השבוע היא ששיטת ה"הפרד ומשול" מתחילה לקרוס. אומני ההפרדה והסכסכנות מגלים שהם הצליחו כל כך עד שהם הפרידו את עצמם והם נשארו לבד. שבתאי בתחילת הנסיגה כאילו תקוע במקום, ואותו הדבר גם נפטון. שניהם במזל דגים, שניהם במיקום שמעדיף להפיל את האשמה והאחריות על מישהו אחר, ושניהם מגלים שהמישהו האחר לא מוכן יותר לקחת על עצמו את האשמה, ומי שלא מרגיש אשם לא מוכן שינצלו אותו. זה מיקום שבו אלו שתמיד לוקחים אחריות מגלים שנהיה להם קל יותר לעשות את הדבר הנכון בזמן הנכון.

מי שמשפיע במיוחד השבוע הוא מרקורי. מרקורי במזל אריה מהיר יחסית מייצר שינויים מהירים בדעת הקהל, ביכולת התגובה וגם מחזיר קצת את האמון שלנו בעצמנו.

פגישה של מרס עם אוראנוס בד"כ משפיעה מאוד על רשתות חברתיות, וכן, גם על מערכת החשמל. אבל גם למרקורי יש השפעה והוא בזווית חיובית ליופיטר – כך שגם אם יש איזה גליץ' הוא יתוקן יחסית מהר. מאחורי הקלעים יופיטר נמצא בצמידות למרקורי של מפת המדינה וזו השפעה חיובית. עקרונית, זו השפעה שמתאימה מאוד לתיירות, לתנועה, לזרימה ולכן נראה שאלו לא יושפעו במיוחד.

מרקורי אלוף במשאים ומתנים ולכן קיים הפוטנציאל לנוע בכיוון הזה.

מולד ירח במזל סרטן שמתרחש באותו הזמן שאוראנוס ומרס חזקים כל כך מראה על שינוי בדעת הקהל, יכול גם להראות על גליצ'ים ברשתות החברתיות המובילות, שאחריהם כבר לא נראות ונשמעות כמו קודם.

רוב השבוע ונוס בזוויות הרמוניות לאוראנוס ולנפטון. התחושה האישית היא כמו נד נד בין מערכות היחסים שאתכם כבר שנים לבין מערכות היחסים החדשות והטריות. לקראת סוף השבוע ביום שישי ה-12 לחודש ונוס נכנסת למזל אריה ותהיה בזווית של מולות עם פלוטו. זו זווית שבד"כ משיפעה מאוד על פוליטיקה פנימית, על מערכות יחסים קרובות וגם על הכלכלה. בשילוב עם שאר הזוויות, השינוי הפנימי הוא כזה שבו כל מי שנאחז כי הוא פחד להפסיד יגלה שהאחיזה היא זו שגורמת להרבה יותר הפסדים מאשר השחרור. יש פוטנציאל לבשורות בנוגע לחטופים באותו יום.

במקומות אחרים בעולם זה יהיה שבוע שבו יתחיל המבול של ההמצאות החדשות, של טכנולוגיות מצילות חיים ומוזילות מחירי אנרגיה ועוד גאד'טים שנראים כמו סרט מדע בדיוני, אבל הם ממש מציאותיים.

 

בקיצור, שבוע מופרע, אבל בתוכו מתגלים איים של שפיות, מקומות שבהם השכל הישר הוא זה שמכריע ותחושה של נמאס שממנה מגיעים השינויים הנכונים.

הורוסקופ שבועי 07.07.24

מזל טלה: שבוע שבו אתם לא מוותרים, מתעקשים, והפתיל שלכם מתקצר מיום ליום. שבוע שבו ההמלצה היא לא לנסות לשכנע אחרים, לעצור ויכוחים עוד לפני שהתחילו, ואם הם לא מצטרפים אז עזבו אותם ותמשיכו בעצמכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם מפסיקים לחכות לניסים או לישועה מבחוץ ומתחילים לייצר אותם בעצמכם. שבוע שבו אתם נעים בין מערכות היחסים שהסתיימו לבין החדשות שפתאום הגיעו, עם יותר אומץ ומוכנות מצדכם לנסות את החדש.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם אלו שנזכרים ומזכירים לאחרים שכל ישר מהו. שבוע שבו היכולת התקשורתית שלכם בשיאה. שבוע טוב לכל מה שקשור לצד העסקי של החיים.  

מזל סרטן: שבוע קל בהרבה משבוע שעבר. החרדות מתחילות לרדת, אתם מצליחים לנשום טוב יותר ומגלים שגם לכם מותר להגיד שנמאס לכם, ויותר מכל לעשות את הדבר שהכי קשה לכם וזה להציב גבולות.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התקדמות מקצועית, פריון ויצירה.   

מזל אריה: שבוע שבו אתם פעילים אפילו יותר מהרגיל. שבוע טוב לכל נושאי התקשורת וגם האהבה. שבוע שבו יהיה קשה לבחור מבין האפשרויות שמגיעות אליכם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם עומדים על שלכם, מתעקשים, וגם מקבלים דחיפה חיובית בכל מה שקשור בעבודה. שבוע שבו יש לכם הספקים גבוהים מהרגיל.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מתנדנדים בין מערכות היחסים שהיו ומיצו את עצמן לבין אלו שכבר התחילו אבל אתם עוד מרגישים בטוחים בהן. לקראת הסופ"ש רבים מכם יגלו שעדיף לשחרר את מה שרק עולה לכם יותר מדי ביוקר.  

מזל עקרב: שבוע שבו אתם ממשיכים להתמודד עם תחושה של אובדן שליטה. כל נסיון שלכם להחזיר את השליטה כפי שהיתה רק ירחיק אותה עוד יותר. שבוע שבו עדיף לכם להתמקד בשינוי תודעה וביציאה מהגבולות שכבר לא מגנים עליכם.

מזל קשת: שבוע שבו היכולת התקשורתית שלכם במיטבה ונראה שרובכם בתנועה בלתי פוסקת. שבוע טוב להשקעות וגם לנושאי עבודה.

מזל גדי: שבוע שבו רבים מכם מפסיקים לקחת על עצמכם את הטעויות של אנשים אחרים, משחררים את עצמכם מחובה שהיא לא שלכם ונותנים לעצמכם יותר מרווח נשימה לעשייה של הדבר הנכון בזמן הנכון.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מקבלים את הזרמת התודעה ואתם מובילים את המגמה של החלקה החוצה מדעתכם לטובת הרבה דעות אחרות. שבוע שבו לא תתנו לאחרים להגביל אתכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם עומדים במקום במקרה הטוב, שוקעים במקרה הפחות טוב. שבוע שבו הנושא של לקיחת אחריות רלוונטי במיוחד אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.