והנה מגיע השבוע של הליקוי ואיתו גם מגיע שינוי גורף. אני אתחיל בזה שאני לא חוששת מהליקוי הזה, אני חושבת שהוא בסה"כ יבהיר שאי אפשר לחזור אחורה. הוצאתי סרטון על נסיגת מרקוי והליקוי ואתם מוזמנים לצפות בו.

הליקוי מתרחש ביום שני בערב שעון ישראל. הוא יראה בבירור מעל ארה"ב ולכן ההנחה היא ששם תהיה השפעה משמעותית. הליקוי יהיה במזל טלה ולכן הסכנה העיקרית של הליקוי היא מתאונות ולא ממשהו מכוון. מזל טלה הוא מזל של אגו, כזה שבמקרים מסוימים מסוגל להעדיף נצחון רגעי על פני שיקול דעת. ברוב המקרים האחרים, הוא יודע לתעל את האגו, את הרצון להוביל, ואת הדרייב שלו כדי לייצר לעצמו ולסביבתו עניין והתקדמות בחיים.

בזמן הליקוי השמש והירח יהיו בצמידות לכירון. כירון הוא אסטרואיד שידוע כ"מרפא הפצוע". הוא מייצג את החלק בנו שלא "מתאים"; תחום בחיים שבו אנחנו צריכים ללכת בדרך משלנו. הרבה פעמים קשור לנסיבות של פצע שאנחנו סוחבים, פצע שאין לו מרפא ואין לו מזור. הכאב הכירוני קשור לתחושה של בידוד, של להיות מחוץ לעדר, של להיות היחיד שרואה דברים נכוחה, של זה שיודע כאב מהו.

כירון לא נגרר, הוא המורה, הוא זה שמלמד את אלו שיוצאים מהעדר איך לעשות זאת בצורה נכונה. מי שיוצא מהעדר, יוצא כי הוא פצוע, יוצא כי זרקו אותו והשאירו אותו לסבלותיו. אצל כירון הם מוצאים בית ונחמה, ומקבלים את ההדרכה בדרכם להיות גיבורים.  

המיקום של כירון בצורה כל כך מודגשת בזמן הליקוי מראה על התחלה של התמודדות עם תהליך האבל, ומבחינתי גם מראה על נסיבות שבהן התהליך הזה יכול להתחיל.

הליקוי הקרוב הוא לא כמו מה שהיה באוקטובר. הנזק העיקרי שנגרם למדינה הוא הנזק שכבר קרה וזה הנזק התדמיתי והכעס הכלל עולמי. בליקוי שהיה באוקטובר מי שספג את הפגיעה היה העם, בליקוי הזה אם מישהו יפגע זה יהיה המנהיגים (משני הצדדים). אם כבר, אז הליקוי הזה וזה שאחריו משפיעים על מפת אירן בצורה הרבה יותר קשה מאשר עלינו. הליקוי שיהיה בספטמבר 24 ישנה את איראן כמו שהליקוי שהיה באוקטובר 23 שינה אותנו.

ועוד על כירון ולליקוי. הליקוי הזה משפיע מאוד! על מערכות יחסים, אלו שהיו רגילים לעשות הכל כדי להיות חלק מהעדר, לשמור על הזוגיות והבית, להרגיש חלק מהחברה, אלו שנפצעו בזמן שניסו לעזור ולתת – הם אלו שמקבלים את הדחיפה ללכת בדרך משל עצמם.

לכירון גם יש קשר לענווה וצניעות. כירון היה קורבן לדחייה בגלל המראה החיצוני שלו  (חצי אדם חצי סוס), ומהמקום הזה הוא לא מאמין למילים גבוהות, גם לא למילים מאיימות, ובטח שלא למילים מתרברבות.

הליקויים שהיו ואלה שישנם מדברים על יציאה מיחסי תלות, אני חוזרת ומדברת על זה, ואני רואה לאט לאט את השינויים קורים. מי שמרגיש תלוי מפתח שנאה בזה שהוא תלוי בו, מי שתלויים בו מתמכר לתחושה הזו ומתעמר יותר ויותר בכפופים לו.

תהיה לליקוי השפעה גם על מקומות עבודה – אלו שהתעמרו באחרים יאלצו להתמודד עם אותה תחושה של דחייה שהם השתמשו בה כדי לאיים על אלו שהם ניצלו אותם. במילים של ילדים לכבוד מזל טלה: מי שאיים בחרם, מי שעשה את החרם, זה מי שעכשיו יעבור את אותה החוויה של חרם.

הליקוי שולח אותנו למקום אישי, פנימי, שבו כל אחד ואחת לוקחים החלטה לעצמם. הליקוי מכריח התחלה חדשה, כזו שמגיעה ממקום שיודע כאב מהו.

הזווית החשובה של השבוע וזו שתלווה את הליקוי היא בין מרס לשבתאי במזל דגים. זווית של מרס עם שבתאי היא לא כמו זווית של מרס עם פלוטו (זו שהתחילה גם את המלחמה באוקראינה וגם את המלחמה פה). זווית של מרס עם שבתאי מראה על התמודדות עם מגבלות הכוח.

שני המזיקים  נפגשים בלי זוויות משמעותיות לאף פלנטה אחרת והתוצאה היא הרס עצמי ולא הרס של אחרים. התוצאה היא שהנרקיסיסטיות נהיית ברורה אפילו יותר. המסכות זזות קצת, העמדות הפנים לא עובדות, ונמאס מהמשחקים האלה.

הזווית תהיה מדוייקת ביום רביעי, יומיים אחרי הליקוי, ואחריה כבר כולנו נהיה קצת אחרים. לכל אלו מכם שעזבו מזמן את העדר, תתכוננו למצטרפים חדשים שזקוקים להכוונה שלכם, להוראה שלכם ולתבונה שלכם כדי לא ליפול שוב למלכודת התלות.

עוד השבוע ונוס תהיה במזל טלה, מיקום שבו היא נחשבת לירודה. מיקום שבו היא חצופה, סקסית, נמהרת, וגם לא פראיירית. בזווית חיובית לפלוטו, יש סיכוי שהליקוי מסמל עוד תזוזה לכיוון של כוח נשי.

והגענו לחלק הנחמד, ביום שישי ה-12.4 לפנות בוקר יתחיל מחזור מרקורי חדש. מרקורי יהיה צמוד לשמש במזל טלה. זו זווית שמתרחשת כל ארבעה חודשים, וגם הפעם היא תיתן את הדחיפה הקטנה הזו של האופטימיות והחיוך באמצע הנסיגה.

בעצם הפעם זה יותר מדחיפונת זו ממש בעיטה. יופיטר מתקרב לצמידות עם אוראנוס במזל שור, זה אירוע שמתרחש פעם ב-14 שנים בערך והוא בד"כ מאוד חיובי. אפילו טוב, אפילו ממש טוב.

לקראת הסופ"ש אנחנו נכנס עמוק לתוך ההשפעה הזו ולכן כדאי להתכונן. בימים שמרקורי צמוד לשמש, נקודת זמן באמצע הנסיגה שבה מרקורי חזק ומיטיב, חמישי ושישי הקרובים, מותר ואפשר לחתום, להתחיל ולעשות דברים שקשורים למרקורי ולתקשורת והם יכולים להצליח. אז אם יש לכם משהו חשוב – כוונו לימים האלו.

אני אוציא סרטון מיוחד בתחילת השבוע על הצמידות בין יופיטר לאוראנוס. הצמידות תהיה מדויקת בין סוף פסח ליום העצמאות ואמורה להשפיע מאוד לטובה על המפה של המדינה.

לקראת שבוע הבא גם יתחיל גל של התעסקות עם יופי, רצון ליותר יופי, הוצאות יקרות על המראה החיצוני ואיך אפשר לשפר אותו, דגש על אומנות. רצון ליצור ולבנות דברים יפים ולהיות בסביבה נעימה לעין.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: ליקוי עוצמתי, אפילו גורלי, מהסוג שמשנה את נקודת המבט על החיים. אצל חלקכם יש תחושה שהקרקע נשמטת מתחת לרגליים. שבוע שבו רבים מכם יתמודדו עם משברים במערכות יחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים שמרגישים גורליים, לידה מחדש והליכה בנתיב ייחודי לכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם מקבלים זריקת מרץ, סומכים על עצמכם קצת יותר ואפילו נכנסים לתנופה חיובית לקראת סופו. שבוע שבו אתם משתחררים מתלות וגם משחררים את אלו שתלויים בכם.

מזל תאומים: שבוע עם תחושות לא פשוטות של אובדן, כאב, ובעיקר בדידות. תחושה שלא מבינים אתכם. שבוע שבו אתם, שמשתדלים תמיד לשמור על קשר חיובי, מגלים שלפעמים לניתוק יש יתרונות.

מזל סרטן: שבוע של ליקוי, והפעם אחד שנותן לכם ולא לוקח מכם. שבוע שבו אתם אלו שתובילו את המגמה של להתחיל להציע נחמה במקום שבו אי אפשר לרפא.  

מזל אריה: שבוע של ליקוי ואתם מתמודדים עם תחושה של משבר זהות. שבוע שבו המסלול שלכם יתכוונן מחדש וכל שיוותר לכם זה לנוע איתו. שבוע לא פשוט בעיקר לאגו.

מזל בתולה: שבוע של אמצע נסיגת מרקורי ואתם מתחפרים בתוך עצמכם. לקראת הסופ"ש יהיה ברור יותר איפה אתם מבזבזים את הזמן ותדעו גם לשים לזה סוף בשיטה של להתחיל מחדש במקום אחר.

מזל מאזניים:  שבוע של סיומים. בעיקר של מערכות יחסים שיש בהן תלות לא בריאה. שבוע שירגיש קצת בודד, מאוד כואב, אבל אחריו תגיע דרך חדשה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הנושא של מגבלות הכוח. שבוע שבו לא תוכלו להתחמק, וחלק מכם גם יקבלו תגובה כמו של בומרנג. כוח שהפעלתם על אחרים חוזר אליכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מקבלים יותר אומץ. יש לכם רוח גבית טובה לחודש וחצי הקרובים, אז שווה לנצל את זה. זה הזמן שלכם לפרוש כנפיים, לשחרר את אלו שתלויים בכם או מעכבים אתכם, ואם אפשר אז בצורה יפה.  

מזל גדי: שבוע שבו אתם אלו שמקבלים את ההובלה, אתם אלו ששמים את הגבולות, אתם אלו שפתאום נמצאים במרכז ונאלצים לשים את הביישנות רגע בצד.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מקבלים רוח גבית טובה, ותנופה ורבים מכם גם יודעים איך להשתמש בה בצורה נכונה. זו השפעה של פעם ב-14 שנים אז נסו לנצל אותה במלואה.

מזל דגים: שבוע שבו מצד אחד יש לכם תנופה ואומץ, מצד שני אתם מתמודדים עם מגבלות וחוסר סבלנות מצד אנשים אחרים שלא מוכנים לתמוך בכם יותר. חלקכם גם עם נטיות להרס עצמי שמשפיעות על מערכות יחסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.