שבוע עם תחושה של סיום. סיום ארוך, איטי וכואב, אבל לפחות מתחילים לראות את ההתחלה החדשה שתגיע בתחילת פברואר. פלוטו יעבור למזל דלי בסוף השבוע הבא, ומיד יפגש עם השמש ואח"כ עם מרס, ויכריח סיום של משהו אחד שבהכרח יוביל להתחלה של משהו אחר.

בינתיים השבוע יש תנופה חדשה עם כמעט כל הפלנטות בהילוך ישיר, דגש על מזל גדי שמעדיף לבנות מאשר להרוס, וגם תחושה של הכרח, שאי אפשר לחכות יותר. שאפשר לנסות משהו קצת אחר במקום להשאר תקועים.   

מרקורי בקשת, בהילוך ישיר נמצא בזווית אתגרית עם נפטון. זו אווירה שבה רעיונות מתמסמסים, קל מאוד לספר שקרים, למכור אשליות, ולהגיע למצב שבו האמת נראית כמו השקר ולהפך. מיום רביעי ההשפעה הזו נחלשת והכיוון של אמת, גם אם היא לא נעימה, מקבל קדימות. החצי השני של השבוע מביא איתו את ניצני ההתחלות החדשות. הוא גם מביא את האווירה שבה לא מאמינים יותר להבטחות, ומתחילים לחפש משהו אחר שאפשר לסמוך עליו.

מאחר ומרקורי בדיוק סיים נסיגה הזווית בינו לבין נפטון מביאה סוג של בומרנג. דברים שאמרתם, ביקשתם או פרסמתם מקבלים תהודה וחוזרים אליכם בבומרנג. וזה המקום שבו מבינים את החוקיות של "מה שאתה נותן זה מה שאתה מקבל". מי שאמר, ביקש או פרסם דברים חיוביים יקבל חזרה הודה חיובית, ומי שהדהד שליליות יקבל אותה בחזרה.

מרס נכנס למזל גדי, שזו אווירה הפוכה לזו שכרגע תיארתי. בזוויות הרמוניות גם עם שבתאי וגם עם יופיטר הוא מכריח את העשייה, מכריח את הצעדים הבאים, בקיצור – מכריח. היתרון של ההכרח הזה הוא שיש בו הרבה יותר בנייה מאשר הרס, יותר ייצור מאשר צריכה, אפילו טיפה שפיות.

בימים שלישי ורביעי השמש במזל גדי תהיה בזווית הרמונית עם אוראנוס מה שיעזור לכל אלו שעדיין מחכים לאיזו הבטחה שתתגשם להפסיק לחכות. זווית הרמונית בין השמש לאוראנוס יכולה להפתיע  עם הנמכת הלהבות במקום הליבוי שלהן.

ונוס במזל קשת תהיה בלי זוויות רוב השבוע מה שנותן קצת יותר חופש פעולה אישי בכל מה שקשור במערכות יחסים, החלטות אישיות שקשורות לקריירה, ובכלל כל מה שקשור לאישי ולפרטי. תהיה מגמה להעיז קצת יותר, אם זה בלהסכים להיות במערכות יחסים עם אנשים שעד עכשיו לא חשבתם שיתאימו לכם, אם זה בסוג עבודות שעד עכשיו לא עניינו אתכם ואם זה בהחלטות קטנות ואישיות שבהן אולי מעיזים לקנות לעצמכם את מה שאתם רוצים ולא רק את מה שאתם חייבים.

זו תקופה של שינויים מואצים קודם בתודעה, אח"כ בסדרי העדיפויות. השינוי הוא יחסית מהיר, מהיר עד לרמה שבה נראה כאילו כלום לא זז. האנלוגיה לזה היא שמי שיושב ברכבת מרגיש כאילו הוא לא זז, הוא בסה"כ יושב, וזה רק הנוף מהחלון שמשתנה. המעבר של פלוטו למזל דלי יביא איתו דגש מחודש על אינדיבידואליות, על איכות חיים ויוריד את הדגש מהמרדף אחרי כוח למען כוח.

בשבועיים הקרובים עם פלוטו במעלה האחרונה של מזל גדי, הנסיון להיאחז בכוח ובמעמד שהיו יהיה בולט יותר, בעיקר כי יהיו לא מעט שיעדיפו כבר להתחיל את הצעדים הבאים שלהם, ולהעביר את הדגש ואת הנאמנות שלהם לכיוונים שבהם הם יכולים להיטיב את איכות חייהם, בלי קשר לדוגמות כאלה ואחרות.

שבוע שבו האחיזה של הדוגמות מתערערת עוד יותר, והפעם דווקא מהכיוון החיובי. פה ושם תוותרו קצת על הנוקשות, ומיד יגיע שיפור במערכות יחסים, כך שהויתור הבא יהיה קצת קל יותר.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם תנופה, יש לכם נחישות ויכולת הבנייה שלכם במיטבה. שבוע ששווה לכם לנצל אותו למה שחשוב לכם, והפעם גם עם נכונות מצידכם להתחייב.

מזל שור: שבוע שבו אתם מקבלים יותר חופש ממה שרובכם יודעים מה לעשות איתו. שבוע שבו אין דחיפה לשום כיוון ובמקרה שלכם גם לא הכרח. שבוע שבו סוף סוף התקווה והאופטימיות מתגנבות.

מזל תאומים: שבוע שבו הרבה דברים שעשיתם או ניסתם לעשו בחודש האחרון חוזרים אליכם כדי שתוכלו לעשות את הצעד הבא. שבוע שבו תקבלו תהודה גדולה יותר למה שתפרסמו (לטוב ולרע).

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתחילים לבנות, מתכננים את הצעדים הבאים, בודקים אפשרויות ובין לבין מתעודדים קצת. שבוע שמוריד מכם קצת את הלחץ בלי שום סיבה ברורה, ולכן נסו שלא לחפש דאגות חדשות.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מפסיקים לחכות ונוקטים ביוזמות או בפעולות שבעיקר לא ברור למה לא עשיתם אותן עד עכשיו. שבוע עם יותר אומץ מהרגיל וגם אפשרות לכמה הברקות.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מקבלים הדהוד של כל מה ששלחתם בתקופה האחרונה. שבוע עם אוירה של בלבול, של נסיון להסביר את עצמכם ואז להסביר שוב. שבוע טוב למערכות יחסים.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מקבלים קצת מרווח נשימה, קצת יותר חופש פעולה והרבה יותר אופטימית ממה שהיתה לכם עד עכשיו. שבוע שבו בזמן שמזלות אחרים לוקחים על עצמם התחייבויות, אתם משתחררים מהן.

מזל עקרב: שבוע שנותן לכם תנופה עם כוחות ומרץ מחודשים. שבוע שבו אתם מתחייבים, לוקחים אחריות, חושבים קדימה ומובילים את המגמה שבה בונים יותר מאשר הורסים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם שבד"כ בורחים מהתחייבויות מוכנים לקחת כמה מהן על עצמכם, מוכנים להשקיע קצת יותר וגם לעשות פשרות שבד"כ קשה לכם איתן.

מזל גדי: שבוע עם יוזמות חדשות, עם יותר אומץ ותנועה לכיוון של שיפור איכות החיים ולא רק התעקשות על אותו הדבר במילים אחרות. שבוע שבו רבים מכם ירגישו תחושה של סיום שבהכרח יביא להתחלה חדשה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התחלות חדשות, שנה מעניינת עם הזדמנויות מעניינות שבהן תצמחו בלי להתאמץ.

מזל דלי: שבוע עם אווירה שנותנת לכם תמיכה. אווירה שבה אתם לא צריכים להתאמץ כדי שדברים יקרו. שבו יש לכם קצת יתר כוח וסבלנות ושווה לנצל אותו למה שחשוב לכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מצטרפים ואפילו מובילים את תנופת הבנייה, התכנון קדימה ושימת דגש על איכות חיים. בלי לשים לב תוותרו על כמה דוגמות שליוו אתכם בשנים האחרונות וזה יעזור לשיפור מערכות יחסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.