שבוע שממשיך את המלחמה, עם פלוטו במעלות האחרונות של מזל גדי שגורם לתחושה של עכשיו או לעולם לא. זה מיקום שמזקק את כל ההתרחשויות של ה-15 שנים האחרונות, במיוחד אלו שקשורות במאבקי שליטה וכוח למען כוח.  

בשבועות הקרובים המעבר בין העידנים יהיה חד וברור יותר וכולנו כבר חווים את הפער הבלתי נתפס בין רגעים של חיים שיש בהם את כל מה שצריך ויותר מזה, קדמה טכנולוגית ושיתוף פעולה לבין רגעים של מלחמות דת של העידן היוצא.

בשבוע הקרוב עם ונוס במזל עקרב האווירה היא כזו שבה המלחמה נתפסת כמוצא היחיד. מרס בזווית אתגרית לשמש מוסיף לשפוך שמן על המדורה עם חשיבה ש"מה שלא הולך בכוח, ילך בעוד יותר כוח".

זה שבוע שמסתיים ביום כיפור, ומצד אחד יש אווירה שקשורה בשפיטה ובאיזון חשבונות. מצד שני, הנושא של לעשות תשובה ולבקש סליחה לא בא בקלות, אם בכלל.

במהלך השבוע הקרוב, ההשפעה העיקרית היא של יופיטר שמתחיל את הנסיגה שלו במזל תאומים. נסיגת יופיטר בד"כ לא מורגשת במיוחד בחיי היום יום. ההשפעה היא של  תחושה שחייבים לצמצם ולהדק את החגורות, וירידה בהשקעות או כאלו שנתקעות לתקופה כדי לחשוב עליהן מחדש. בקיצור, ההשפעה היא כלכלית בעיקרה. יש לו גם השפעה של ירידה באופטימיות, כאילו הרוח יוצאת מהמפרשים. זה שבוע שבו עולים ספקות, שאלות בנוגע למוסר, ואחד הנושאים הבוערים של 15 השנים האחרונות, הקשר בין אמונה לבין כסף.

נסיגת יופיטר הזו על רקע פלוטו בסוף מזל גדי מטלטלת עוד קצת את השווקים העולמיים, עם תחושה של חוסר ודאות מתגברת ותזוזה מעניינת בכל מה שקשור לנושא ההגירה שמטלטל את היציבות בעולם המערבי.

מדי פעם אני חופרת לכם על כוכבי שבת שמקבלים הפעלה מאחת מהפלנטות, כשהשבוע זה אוראנוס שנמצא קרוב לכוכב השבת אלגול, הידוע לשמצה. אוראנוס יושב שם החל משבוע שעבר ועד לעוד שבוע. זה מיקום שבו ללכת על הקצה נראה כמו רעיון טוב. זה מיקום שבו חוסר ההגיון נהיה ברור יותר ויותר.

במהלך השבוע, ונוס מתקרבת לזווית אתגרית עם אותו אוראנוס, זווית שתהיה מדוייקת רק בשבוע הבא. זו זווית לא פשוטה, במיוחד על רקע כל שאר ההפעלות שמתרחשות בשבועיים הקרובים. גם זו זווית שיש לה השפעה כלכלית, זו גם זווית שידועה ביכולת שלה לעשות טלטלות פוליטיות, וטלטלות ברשתות חברתיות. זו זווית שבה מלחמות אגו יוצאות משליטה.

היתרון של הזווית הזו הוא ההשפעה שלה על התודעה, כשהיא מסוגלת לשחרר מכבלי הנאמנות והנוחות לטובת יותר חופש לביטוי אינדיבידואלי מקורי וייחודי.

במקביל לכל מה שכתבתי למעלה, יש משולש הרמוני בין מרס, ונוס ושבתאי במזלות המים. זה שילוב שבו בעצם אין מה שיעצור, להפך, יש זרימה בכל הכוח קדימה. במקביל לזה יש עוד זוויות הרמוניות נוספות וביחד מתקבל השילוב הבלתי נתפס שהתחלתי איתו – כזה של חיי קדמה במקביל למלחמות עתיקות.

מרס, אל המלחמה, מתחיל להאט לקראת הנסיגה שתחל רק בעוד כחודשיים. הוא מתחיל ליצור זווית עם פלוטו, שזו זווית מלחמתית ביותר כבר לקראת שבוע הבא, והבעיה היא שהזווית הזו תהיה פחות או יותר בתוקף למשך כמה חודשים.

מרס במזל סרטן נלחם על הבית, נלחם בתוך הבית, מעלה יריבויות משפחתיות, עם שינויים משמעותיים שיגיעו כבר בחודש נובמבר. השבוע, מרס בזווית אתגרית לשמש במזל מאזניים, גם מעלה את מפלס מלחמות האגו. מאחר וגם השמש וגם מרס נמצאים במזלות בהם הם לא חזקים במיוחד, זה שילוב שבו מנהלים קרבות, אבל המלחמה לא משתנה. זה שילוב של קרבות על השליטה, כשבינתיים השליטה והסמכות מתערערים.

נסיגת יופיטר מתחילה עם זווית הרמונית למרקורי וזה חיבור שיכול לעזור לשמור על חוש הומור, גם אם הוא ציני, ולהקל קצת על מגבלות מכל הסוגים.

שבוע שבו חשוב שלא לאבד את הראייה הרחבה, ושווה להישאר בו עסוקים, יצירתיים ויצרנים כדי לא להכנס למלחמות אגו מיותרות.

 

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו אתם חווים בעוצמה גם את שיתופי הפעולה, גם את הזרימה המהירה וגם את המאבק הבלתי מתפשר. שבוע שבו עדיף לכם להיות פעילים, ליזום, כזה שבו יש סיכוי למאבקי שליטה בעבודה.  

מזל שור: שבוע עם תחושות קשות שמוציאות אתכם מאזורי הנוחות, מכריחות אתכם להתמודד עם ניתוקים במערכות יחסים. שבוע שבו הביטוי הייחודי והמקורי שלכם פתאום נהיה חשוב.

מזל תאומים: שבוע שבו יש לכם תנופה, ויכולת ההסתגלות שלכם מדהימה אפילו אתכם. שבוע שבו אתם מתמודדים עם מאבקי שליטה בעבודה ובמערכות יחסים קרובות.

מזל סרטן: שבוע לא פשוט עם מרס במזל שלכם שמוציא מכם יותר אומץ, תעוזה ושם אתכם במוקד של מאבקי שליטה אם זה במשרד, אם זה בבית. שבוע שבו לא תסכימו לוותר.

מזל אריה: שבוע שבו בלי שתתכוונו, תמצאו את עצמכם מתמודדים עם מאבקי אגו, כאלה שקיוויתם להימנע מהם. שבוע שבו יש לכם קצת יותר מדי מרץ ורצון חזק ושווה להפנות אותם לכיוונים חיוביים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם בתנופה, מצליחים לשתף פעולה ולאט לאט מגלים שלא תוכלו להתחמק ממלחמות האגו שמתנהלות מסביבכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מפקפקים בנאמנות של אנשים קרובים, ומוצאים את עצמכם נגררים למלחמות אגו מיותרות. במקביל, יש לכם שיתוף פעולה ועזרה מחברים חדשים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של ניתוקים במערכות יחסים קארמטיות לטובת מערכות יחסים חדשות שמתאימות לעידן החדש.

מזל עקרב: שבוע עם אווירה שאתם מכירים ויודעים איך להסתדר איתה. גם לכם זה שבוע לא פשוט עם לא מעט מאבקים, אבל אלו רק נותנים לכם יותר מרץ וכוחות מחוזקים.  

מזל קשת: שבוע שבו הרוח יוצאת לכם מהמפרשים, רבים מכם חווים משברי אמונה ויחד איתם גם שאלות קשות שקשורות לנושאים כלכליים. שבוע שבו עדיף לכם שלא לקחת החלטות חשובות.

מזל גדי: שבוע שבו יש לכם את היתרון ואת היכולת לחמוק ממאבקי הכוח, האגו, ולהמשיך להתמקד במה שאתם כן יכולים לעשות. שבוע טוב למערכות יחסים.

מזל דלי: שבוע שבו מצד אחד אתם בתנופה חיובית בכל מה שקשור לקריירה, מצד שני אתם מתמודדים עם ניתוקים מפתיעים במערכות יחסים שלא ביוזמתכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם עייפים מהרגיל, מתמודדים עם פחדים כלכליים ותחושה של פסימיות, שאתם לא רגילים לה. במקביל אתם מגלים עד כמה התחזקתם בשנה האחרונה, ומעריכים אפילו יותר את מה שיש לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.