בשבועיים הקרובים, מרס, אל המלחמה, הוא השחקן המרכזי. רבים מכם מכירים את האסטרולוגיה המודרנית ששם פלוטו הוא השליט של מזל עקרב, אבל אני עובדת הרבה עם אסטרולוגיה עתיקה ושם, מרס, הוא השליט הבלתי מעורער של מזלות עקרב וטלה.

בימי קדם, אחד הזמנים החשובים היה הזמן שבו האל שמייצג את הפלנטה לכאורה מת ואז נולד מחדש. למה הכוונה – השבוע, השמש במזל עקרב, כאילו עוקפת את מרס, גם במזל עקרב. ובפועל, בעצם אי אפשר לראות את כוכב הלכת. הוא מוסתר על ידי קרני השמש. זה זמן שבו הקדמונים חשבו שהכוכב נמצא בעולם השאול, או עולם המתים, או העולם שמתחת. אחרי כמה ימים, השמש מתרחקת מספיק ואפשר לראות את הכוכב בשמי השחר, כאילו הוא נולד מחדש.

הזמן שבו הוא חזק במיוחד ונולד מחדש הוא בין ה-17 ל-20 בנובמבר. הוא זורח מחדש רק ב-3.12.

מרס יעבור ממזל עקרב למזל קשת ב-24.11 ורק שם אפשר יהיה להתחיל לדבר. עד אז, יש למרס לא מעט זוויות שיביאו לעוד ועוד תהפוכות. הזוויות האלה ישפיעו רק בשבוע הבא, כך שהשבוע הקרוב הוא בסימן התעקשות, עקשנות, אפס גמישות, ומלחמה שלא מפסיקה.

למי שטיפה מתמצא באסטרולוגיה הצמידות של מרס עם השמש היא המצב שבו מרס נחשב ל"שרוף על ידי השמש". הפלנטה נחשבת לשרופה לפני הצמידות עם השמש וגם אחריה, כשבזמן שבו היא ממש צמודה לשמש היא נחשבת לכזו שנמצאת ב"לב השמש" ואז היא חזקה במיוחד.

מאחר ומרס שולט במזל עקרב, גם כשהוא לכאורה "שרוף" הוא עדיין חזק. והתיאור של איך זה מתבטא בפועל לא יפתיע פה אף אחד. מרס שאי אפשר לראות אותו במזל עקרב בעצם מתאר את הלחימה במנהרות. מתאר לחימה מול אויב שאי אפשר לראות אותו, וזה כולל את שני הצדדים, גם הם לא יכולים לראות אותנו.

מרס בעקרב לא מוכן לוותר, הוא נחוש, הוא נעול על המטרה שלו והוא מיוזמתו, לא יעצור מלחתור אליה. גם לא אכפת לו מה המחיר שהוא משלם. מבחינתו, הנצחון חשוב יותר מהחיים. הוא זה שיודע לתת שוחד, אבל ברוב המקרים הוא לא מוכן לקבל אותו. הוא זה שיודע לסחוט באיומים, אבל לא יהיה מוכן שיסחטו אותו.  

מרס נכנס לצל קרני השמש ביום ראשון, בתחילת השבוע. במהלך השבוע הוא לאט לאט נכנס לזווית אתגרית עם אוראנוס שתהיה מדוייקת רק בתחילת שבוע הבא. בתרגום חופשי הכוונה היא להתמודדות עם הקיצוניים שבתוכנו ונגדנו, וזו תהיה הפעם הראשונה מזה שנתיים שבה הקיצוניים לא מקבלים את מה שהם רוצים.

ועוד על השבוע הקרוב: בסופ"ש שמקדים את השבוע הקרוב מרקורי בזוית אתגרית לאוראנוס מוסיף שמן על ההצהרות, ההתפטרויות ושינויי הכיוון. בהמשך השבוע, במזל עקרב הוא מנסה ללמד את כולנו לדבר קצת פחות ואולי אולי גם לקחת אחריות על המילים שאנחנו אומרים.

השילוב של מרקורי, השמש, ומרס בעקרב יובילו לאיפול תקשורתי יחסי, שבו את הדברים החשובים לא יספרו לנו. מרקורי במזל עקרב ממשיך את הלחימה הפסיכולוגית, עד ליום שישי ה-10.11 שאז הוא עובר למזל קשת ומיד מקבל זווית אתגרית משבתאי. יש סיכוי שבאותו יום עוד כמה אמיתות יצאו החוצה. אני גם מחזיקה בתקווה שמגמת היציאה החוצה תעזור לשחרר את כל מי שאפשר.

 

ונוס תהיה אחראית על שינוי האווירה השבוע. בסופ"ש של ה-3-4 לנובמבר ונוס בזווית אתגרית לנפטון מביאה לתחושה של חולשה, בלבול, ועוד יותר הצהרות שבהן מצליחים להגיד דבר והיפוכו באותו המשפט. ימים ראשון עד שלישי ונוס במזל בתולה עדיין מרגישה חלשה, ויותר מזה, עם חוסר תקווה ותחושה קשה מאוד של התפכחות. התפכחות מהסוג הכואב, שבו מבינים את המחיר ששילמנו בעבר על הערצה או הגררות אחרי ההשפעות הלא נכונות. עצם ההתפכחות כבר מבטלת את האפשרות שאי פעם תשלמו את המחיר הזה שוב, אז זו הנחמה הקטנה של תחילת השבוע.

ביום רביעי בבוקר ונוס נכנסת למזל הבית שלה, מזל מאזניים, שבו היא חזקה, שבו היא לוקחת את המושכות לידיים שלה. היא זוקפת את הגב של כולנו וכאילו נותנת קונטרה למרס. מרס בעקרב מסתפק בהישרדות, כמו אנשים עשירים שחיים כמו נזירים ולא מסוגלים להנות ממה שיש להם.  ונוס במאזניים מתעקשת על לחיות, ולחיות טוב. כך שמיום רביעי הקיצון כבר קצת פחות קיצוני והדרך להילחם תהיה על ידי התעקשות על שמחה למרות כל העצב.

יופיטר ללא זוויות השבוע, אבל אחרי המפגש עם השמש הכלכלה מתחילה להראות קצת פחות נורא ממה שחשבנו. עם ונוס במאזניים גם יש סיכוי לעלייה בלתי ברורה של השקל.

ועכשיו למשהו מעניין. לפני כמה ימים בעלי ביקש ממני לבדוק את המפות של איראן, לבנון, סעודיה, קטאר  וכו'. נראה שהזמן שבו הם מתמודדים עם ההשלכות של מה שקורה פה הוא רק בפברואר. מה שמעניין הוא שבפברואר אנחנו כבר עסוקים בדברים אחרים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: מרס הוא גם שליט המזל שלכם ואתם בנחישות שלא תתואר בשבועיים הקרובים. השבוע מרגיש בעיקר כמו הכנה למה שיגיע שבוע הבא ובינתיים אתם אוספים מידע, מתעקשים ומובילים אל המטרה.

מזל שור: מיום רביעי אתם מתחילים להרגיש טוב יותר. בלי שום סיבה, פשוט מצליחים לחייך, עושים או מתעסקים במשהו יפה כדי לשובב את הנפש, וחוזרים לעיסוק במערכות יחסים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם בשקט יחסית לעצמכם, מנסים לרדת לעומקם של דברים. שבוע שבו אתם חופרים בתוך עצמכם והפעם גם יש סיכוי שאכן תגיעו לפריצת דרך.

מזל סרטן: ביום רביעי יגיעו הניצנים הראשונים של היציאה מההלם. ההתפכחות הכואבת תהיה כואבת אצלכם במיוחד, ועדיין, יש משהו בלשחרר את מה שפשוט לא עובד.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מוציאים מעצמכם נחישות, חוזק, ויכולת התמודדות שאפילו אתם לא ידעתם שיש לכם. שבוע שבו אתם אלו שתעודדו ותתנו את הגב לאלו שזקוקים לזה.

מזל בתולה: שבוע שמביא איתו שקט יחסי, שבו אתם שוקעים לתוך עצמכם, מעדיפים להקשיב פחות לאחרים או למדיה ומצליחים להתרכז במה שחשוב לכם הרגע.  

מזל מאזניים:  מיום רביעי אתם מקבלים רוח גבית חדשה, מתאוששים ולוקחים בחזרה את המושכות לידיים. זה שבוע שבו תהיה תחושה של בדידות, מתוכה תגיע ההבנה שיש דברים, כמו אהבה, שאי אפשר להכריח בכוח.  

מזל עקרב: שבוע שבו כולם נשמעים, מתנהגים ומתנהלים כמוכם. שבוע שבו אתם מתמודדים עם נושאים שקשורים בכוח – מתי הכוח שלכם גורם יותר נזק מתועלת, מתי אתם מעדיפים לעמוד בשקט מהצד ולחכות שכולם יתיאשו, ומתי פשוט לא אכפת לכם יותר.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם תנועה בקריירה, והתמודדויות לא קלות במערכות יחסים. שנה שתרגיש כמו כמה שנים ביחד.

מזל קשת: שבוע שבו אתם היחידים שמרגישים משהו שמזכיר קצת שגרה. שבוע שבו אתם נשארים שקטים יחסית ומשתדלים לעשות את מה שצריך. שימו לב ליום שישי שבו אתם תדרשו לעשות יותר.  

מזל גדי: שבוע שבו אתם מחזקים את עצמכם ואז גם את מי שאתכם. במהלך השבוע אתם אלו שתקפידו לעצור או להשתיק את הקיצוניים, וכבר לא אכפת לכם אם זה דורש מכם להיכנס לעימותים שעד עכשיו נמנעתם מהם.  

מזל דלי: שבוע שבו חלק מכם יהיו הקיצוניים שיגלו שעכשיו כבר מקפידים על מה כן ולא מותר להגיד. החלק האחר מכם יהיו אלו שישתיקו או יעצרו את ההשתלחויות.

מזל דגים: שבוע של לקיחת אחריות, וכן, אני יודעת שחפרתי על זה לא מעט. שבוע שבו גם תצטרכו להתמודד ולהתעקש ולהפעיל את הסמכות שלכם. רמז – גם אם זה נראה נושא שטותי, אל תוותרו.  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.