שבוע שבו אין מגמה אחת שאני יכולה לשים עליה את הדגש. מרקורי כבר בהילוך ישיר, ועם השמש במזל תאומים התחושה היא של שחרור לתוך החיים הפרטיים שלנו, שאנחנו יכולים למלא כרצוננו. ישנה המון תנועה, והוצאה לפועל של הרבה דברים שמתרחשים בצורה שונה לגמרי ממה שתכננו, אבל לפחות התחושה היא שמשהו מתחיל לזוז בחיים האישיים.  

השבוע שתי פלנטות נמצאות במקום בו הן חזקות במיוחד: מרס במזל טלה וונוס במזל שור. שבוע הבא כשמרקורי יחזור למזל תאומים, נקבל שלוש פלנטות שנמצאות במקום בו הן מרגישות בבית – וכולנו נצטרך להתמודד עם אחד הדברים שממש הפכו לקשים בשנים האחרונות – התמודדות עם טוב. כל כך התרגלנו לבלוע הפחדות, כל כך התרגלנו לצפיפות, לתורים ולתחושה של אין – שכשמגיע היש, רבים מאיתנו פשוט לא יודעים איך לקבל ולאכול את הטוב הזה – והשבוע יכול לתת לרבים מאיתנו אימון נחמד באיך להיות במקום שבו נוח לנו, נעים לנו ואנחנו אפילו אופטימיים.

בתחילת השבוע שבתאי מתחיל את הנסיגה שלו, והשילוב של זה עם שאר הפלנטות מביא למצב שבו אין לנו מוטיבציה. זה לא שאנחנו לא עושים כלום, כי עם כל כך הרבה תנועה גם הרבה קורה. זו המוטיבציה לשיפור שנעלמת לה פתאום, המוטיבציה שדוחפת אנשים להשקיע המון בעבודה בהבטחה לקידום שמתפוגגת, המוטיבציה לעמוד במשימות, לסדר ולארגן שפשוט לא נמצאת שם. מה שכן יש זו מוטיבציה להנאות הרגעיות – אוכל, ים, חברים, חו"ל, בינג'ים, וכו'. בקיצור אנחנו נכנסים לכמה שבועות שבהם קצב העבודה יהיה יחסית שפוי, ולא מוגזם ודורש השקעה מעל ומעבר כמו שהרגילו אותנו. אלו שעבדו בלי הפסקה מאז שהתחילה הקורונה במיוחד ירגישו השבוע את השחרור הזה. אלו שהיו בחל"תים פשוט לא מסכימים לחזור לשעות העבודה הבלתי נגמרות.

החיבור האנרגטי המעניין של השבוע הוא צמידות ונוס עם אוראנוס במזל שור ביום שבת ה-11.6. ונוס בשור מאוד אוהבת את החיים הטובים – וכשהיא פגשת את אוראנוס מנסים לשפר את החיים עוד יותר: קנייה של משהו חדש ונוצץ, או ניתוח פלסטי, או יציאה מהשגרה לטובת משהו מעניין ומרתק. ההשפעה העיקרית היא על מערכות יחסים עם אנרגיה שנותנת יותר אומץ ליצור קשרים חדשים.  

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו לכם יש מוטיבציה, רק שהיא כנראה מכוונת יותר לשעות הפנאי ולתחביבים מאשר לעבודה שלכם. שבוע שבו אתם מקבלים המון חופש לעשות ולהיות מה שבא לכם.

מזל שור: שבוע שבו יש לכם יותר אומץ ונכונות לנסות דברים חדשים. שבוע שבו ההפתעות כבר לא קשות לכם, להפך, אתם אלו שיוזמים את היציאה מהשגרה, ומתמודדים עם דברים טובים שקורים בדרך.

מזל תאומים: מרקורי חוזר להילוך ישיר ואתם מנסים לעשות שלושה דברים במכה אחת. שבוע שבו אתם משקיעים יותר בעצמכם, במראה החיצוני, בלימודים, בקיצור בכל מה שממלא את שעות הפנאי שלכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה יהיה לכם יותר זמן פנוי לעצמכם לפיתוח האישי שלכם גם מבחינת קריירה, אבל יותר ממקום של העצמה אישית.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם הראשונים להתמודד עם הטוב ומגלים עד כמה קשה לכם שלא לדאוג, שלא לפחד ואיך שכחתם לקבל ולהנות ממה שיש לכם כרגע. שבוע טוב להתאמן בלהגיד כן, תודה.

מזל אריה: אתם בין היחידים שיודעים איך לקבל את הטוב ולהנות ממנו כמעט בכל מצב, ולכן השבוע הקרוב ירגיש לכם קליל, עם המון פעילויות מהמון סוגים. הדבר היחיד שיכול קצת להרוס השבוע הוא חוסר המוטיבציה של הסביבה שלא תצליחו להבין אותו.

מזל בתולה: מרקורי חוזר להילוך ישיר ואתם ביחד איתו מוציאים לפועל את כל מה שתכננתם בחודש האחרון, עם הפער הבלתי נתפס בין מה שחשבתם לבין המציאות – ועדיין, אתם הראשונים ששמחים לעשות וי על כמה דברים.

מזל מאזניים: שבוע שבו יש לכם יותר אומץ מהרגיל, ושווה לכם לנצל אותו לכל מה שרציתם להגיד או לעשות אבל חששתם מ"מה יגידו". השבוע פתאום, פחות מעניינת אתכם תגובת הסביבה ומשם אתם חופשיים יותר לפגוש ולהיות עם מי שאתם רוצים.

מזל עקרב: שבוע רגוע יחסית שבו המוטיבציה שלכם היא לכיוונים אישיים ופחות לכיווני עבודה. שבוע עם יותר חופש ממה שאתם רגילים, שמזמין אתכם להתאמן בקבלת היש.

מזל קשת: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצוין, ולכן הוא גם יעבור לכם מהר ובקלות. שבוע שבו סוף סוף יהיו עוד כמה אנשים אופטימיים מסביבכם שיתנו לכם תמיכה ששכחתם שיכולה להיות.

מזל גדי: נסיגת שבתאי משפיעה עליכם ישירות עם חוסר מוטיבציה לעבודה שקצת מערער אתכם. זה שבוע שבו עדיף לכם להתאמן בהנאות שקשורות לשעות הפנאי ולא נורא אם לא עמדתם בכל המשימות הבלתי נגמרות.

מזל דלי: נסיגת שבתאי משאירה אתכם בלי מוטיבציה לעבודה, ובזמנים רגילים הייתם נבהלים מזה. אבל, החיבור של ונוס עם אוראנוס מזכיר לכם שאתם יכולים לתת יותר מקום לדברים ועיסוקים שקשורים בהנאה והמוטיבציה כבר תחזור מתישהו.

מזל דגים: גם השבוע יש לכם יותר חופש בחירה ויותר זמן פנוי בלי שום סיבה ברורה. שבוע מצויין להתאמן באופטימיות ובקבלה של הטוב שיש לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.