שבוע בסימן אוראנוס, עם התקדמות השמש במזל שור לקראת צמידות איתו שתהיה מדוייקת בתחילת שבוע הבא.

מה שמיוחד בצמידות הזו היא המעלה שבה היא מתרחשת וזו המעלה שבה נמצאת השמש במפת הלידה של המדינה.

אוראנוס מייצג את הלא מקובלים, התמהוניים, האוטיסטים,  את אלו שהולכים בדרך משל עצמם, את אלו שלא אכפת להם מהמסורת. אוראנוס גם מייצג את הגאונים, פורצי הדרך, את המדע, הטכנולוגיות החדשניות, ואת כל המהפכנים הפוליטיים לדורותיהם. אלו שיוצאים מהמקובל כדי לצרף לשם גם את שאר הלא מקובלים.

אוראנוס מסמל מרד, וחשוב לציין שזה לא מרד למען כוח כמו המלחמה של פלוטו, זה מרד למען העתיד, כדי שאפשר יהיה להכניס דברים חדשים. כדי שיהיו הזדמנויות לאלו שכרגע אין להם.

 

ולמי שעדיין לא ראה, הוצאתי סרטון שנותן מבט רחב על השנה הקרובה עם דגש על המעברים של שלוש הפלנטות הרחוקות, אוראנוס, נפטון ופלוטו למזל הבא.  

אני אתחיל במולד הירח במזל שור. מולד הירח ביום רביעי  מביא איתו את ההפתעה הכי גדולה שאוראנוס יכול להביא. מה הדבר הכי לא צפוי שיכול לקרות? שקט.

כן, גם אני לא מאמינה, אבל זה הכיוון המסתמן. אם מאבק – אז הרגע שבו כולנו ביחד נצא להלחם נגד יוקר המחיה מתקרב, וזה בעיקר אומר שלא נצטרך להילחם במלחמות אחרות.

השבוע ונוס במזל שור, מרס במזל טלה. שניהם חזקים, שניהם יודעים לשמור על הגבולות שלהם, שניהם יודעים לזהות הזדמנויות טובות ולקחת אותן.

שניהם גם יודעים לא להיות תלויים, אולי אחרים נתלים בהם, אבל הם יודעים איך לנצל את המצב לטובתם. הם לא נגררים אחרי, הם לא נסחטים – הם מחליטים, וברוב המקרים ההחלטות מגיעות מחשיבה כלכלית ולא כזו של נקמה.

עוד השבוע נפטון במעלה האחרונה של מזל דגים ממוסס וממסמס עוד ועוד אמונות, ומביא למצב שבו ההערצה נגמרת. ברוב הדרכים הרוחניות יש מורה ויש תלמידים, או עדה שמקשיבה לו. מה קורה כשהתלמידים מפסיקים להקשיב? לא מגיעים יותר לשיעורים? מה קורה כשנמאס להם, שהם מרגישים שהם מיצו את הדרך הזו?

זה שבוע שבו יגיעו הרבה תשובות לשאלה הזו. כשיש השפעה חזקה של אוראנוס, כל אחד וכל אחת באופן אינדיבידואלי מחליטים לעצמם אם הם נשארים, מחליפים מורה, הולכים בדרך אחרת, או מפסיקים לגמרי את החיפוש. בקיצור זה שבוע של הרבה מאוד החלטות קטנות, אישיות. אלו החלטות שפחות נשענות על מה שהיה בעבר, אלא כאלה שמנסות לייצר עתיד.

באופן אישי, החוויה של אוראנוס היא כמו חוויה של לקבל סטירה, או כמו חוויה של מקלחת במים קרים. פתאום מגיע משהו שמקפיץ אתכם ומבהיר לכם שככה אי אפשר להמשיך. ומכאן מגיעה ההתעוררות שקשורה לאוראנוס מכאן מגיעות התובנות הפנימיות שמתוכן יש לכם את האומץ לקום ולנסות משהו חדש.

אוראנוס קשור בניתוקים, אבל המטרה שלו היא לא הניתוק למען הניתוק, המטרה היא אחרת – משהו חדש. מי שלא מעוניין להשתדרג, מי שלא מסוגל לשנות חווה את חווית הניתוק.  

אוראנוס גם יכול להגיע בצורה מאוד חיובית השבוע ויכול פשוט לתת לכם הזדמנויות שחשבתם שהם קצת מעבר ליכולותיכם, אבל הנה, פתאום יש לכם את האפשרויות האלה ומה שנדרש מכם הוא האומץ ללכת על זה.

אוראנוס גם קשור בתודעה, והוא גם קשור בשכל. אלו שמסוגלים לחשוב בשביל עצמם ואלו שמעדיפים שיחשבו בשבילם והם פשוט יגררו ויצטרפו. השבוע יהיה אחד מהמיוחדים בתקופה הזו שבה הסיכוי לחשיבה עצמאית עולה, ואולי גם שיפור קטן ביכולות השכליות.

מרקורי במזל טלה, ללא זוויות משמעותיות לומד לחשוב בשביל עצמו, והשבוע לפחות, הוא לא מנסה לשכנע או להסביר. מספיק לו התובנות שלו, והוא לא זקוק להסכמה כדי להמשיך איתן לביצוע.

אוראנוס מגיע למעבר על השמש של מפת המדינה בפעמים הקודמות המעבר הזה הביא להסכמי שלום, והלוואי וגם הפעם.

אוראנוס לא ישאיר את המבוי הסתום סתום, אוראנוס יכריח את התזוזה. מה שחשוב להבין הוא שאוראנוס לא מגיע לבד – הוא מביא את הההכרח לשינוי, ואז כשמתחיל השינוי הוא נשען על שאר גרמי השמיים. האינטרס המוביל כרגע הוא שיקום כלכלי ולאו דווקא המשך ההרס.

אוראנוס יחזור למעלות האלו בסוף 24 ותחילת 25, כך שהשבוע הוא רק התחלה, והתחלה מהוססת שתצבור תאוצה בחודשים הקרובים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: הכדור נמצא בידיים שלכם, נמאס לכם לחכות ואתם בתנופה יפה שבאמת שווה לנצל אותה. שבוע טוב שמרגיש כאילו השכל שלכם קצת חוזר אליכם, אפילו משתדרג קצת.

מזל שור: מולד הירח במזל שלכם מביא איתו התחלות שקטות, כאלה שפשוט מתרחשות מעצמן, בלי יותר מדי רעש. שבוע שבו אתם מעדיפים לשמור על הגבולות שלכם, ועל הדרך גם מלמדים אחרים איך לעשות את זה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה רגועה בהרבה מזו שלפניה. שנה של צמיחה שקטה והתקדמות בקצב נכון וטבעי.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מגלים שאתם מסוגלים לקחת החלטות גם בלי להתייעץ עם כל העולם. שבוע שבו השכל שלכם מתחיל לחזור, אפילו עובד קצת טוב יותר. בד"כ שבוע שבו אתם שקטים מפחיד אתכם – אבל השבוע תגלו כמה זה יכול להיות נחמד ומיוחד.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתחילים להירגע. שבוע עם דגש על טבעיות. להיות בקצב של הטבע ולא לרוץ כל כך מהר. להתחבר לדברים טבעיים וזולים גם במה שקשור לתזונה וגם במה שקשור לטיפוח.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של הניתוק. ולא, זה לא כי אתם רוצים לנתק, זה כי נמאס לכם להתחשב במי שלא מתחשב בכם, ונמאס לכם להרגיש תקועים ובעיקר נמאס לכם מאלו שמנצלים אתכם.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שסה"כ מתאימה לכם. שבוע שבו אתם לוקחים לעצמכם יותר חופש פעולה, פחות מתייעצים, פחות מחכים להוראות. שבוע שבו אתם גם משקיעים קצת יותר בעצמכם ובמה שעושה לכם טוב.

מזל מאזניים:  שבוע לא פשוט שבו בזמן שמסביבכם אנשים מתעוררים ומפסיקים להיגרר, אתם רק מתחילים לגלות את יחסי התלות שבהם אתם נמצאים. שבוע שבו הדגש עובר לחשיבה כלכלית, ויכול להיות שתגלו שאתם מבזבזים הרבה יותר מדי במקומות הלא נכונים.  

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מקבלים יותר זמן לעצמכם, ורבים מכם לא יודעים איך לממש את החופש היחסי הזה. שבוע שבו אתם תמשיכו את המאבקים, והעצה שלי משבוע שעבר עדיין רלוונטית – תבחרו מטרה אחת ברורה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הנושא של סגירה. אתם שמעדיפים לשמור דברים פתוחים, שתמיד מעדיפים להשאיר עוד כמה קצוות לא סגורים – אתם אלו שהשבוע תסגרו, תסיימו ולא תשאירו אפשרויות פתוחות.

מזל גדי: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. שבוע שבו הקצב הוא הקצב הנכון לכם, היכולת שלכם להתבטא וגם לתת לאחרים את המקום שלהם נמצאת במיטבה.

מזל דלי: שבוע עם השפעה חזקה של אוראנוס, ואתם כנראה בהפוך על הפוך תקחו את הצד המרגיע השבוע, את הצד שמעדיף למצוא את המחבר ולא את המנתק, ואפילו תהיו אלו שמסכימים לשקט, למרות שבא לכם לעשות קצת רעש.

מזל דגים: שבוע שמביא איתו משברי אמונה אצל רבים מכם, והם מתרחשים בתוך תוככם כשכלפי חוץ יש שקט יחסי, ושבוע שפשוט זורם מעצמו עם פחות מאמץ מבד"כ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.