השבוע הקרוב מתחיל להזיז תהליכים חדשים, וההשפעה של פלוטו בדלי מתחילה להיות קצת יותר מורגשת.

זה שבוע שבו המטוטלת האנרגטית כאילו יוצאת מהתנועה הרגילה שלה של שמאל-ימין ימין-שמאל, ועוברת לתנועה מעגלית, סיבובית וכזו שבה יש העדפה למשהו חדש שעוד לא שמענו, משהו שלא ברור אם הוא שמאל או ימין, משהו שהוא גם לא באמצע בין שניהם, אלא במקום אחר שבו זו בכלל לא האלה. השאלה היא אם הוא מעניין או משעמם, אם היא מבזבזת לי את הזמן על ריק או תורמת לי באישהוא אופן, וכשתשומת הלב עוברת לכיוונים חדשים, הסיכוי לשחרור של מצב תקוע הוא גבוה יותר.

ביום שני מרקורי נכנס למזל דלי ונצמד לפלוטו. מרקורי נחשב לנעלה במזל דלי, מאחר וזה המזל שבו היכולות האינטלקטואליות שלו פורחות בלי הפרעה.

ההשפעה אנרגטית הזו לפחות מזיזה את המצב התקוע, ויכולה לקדם הסכם מסוג חדש. משהו שהיה בלתי נתפס אפילו לפני שבוע פתאום הופך להיות אופציה רלוונטית.

אותו חיבור של מרקורי עם פלוטו גם משנה משהו מהשיח ברשתות החברתיות. כשיש באזז מטורף לכיוון מסויים, מגיע הרגע שבו בא לנו כבר להקיא מזה, ופשוט לא מסוגלים יותר להסתכל על מה שהערצנו ועקבנו והגבנו ורצינו ממנו עוד ועוד.

מזל דלי מביא איתו את האווירה של למצות ולהמשיך למשהו אחר. ההשפעה הזו רק מתחילה השבוע והיא תתגבר עוד יותר בשבוע הבא כשונוס ומרס גם יגיעו למזל דלי ויצמדו לפלוטו. חוץ מהמלחמות שמאוד יושפעו מזה, גם לא מעט ידוענים יגלו שפתאום הקהל שלהם מגיב פחות ומעדיף ידוענים חדשים.

הכיוון הוא של פיזור, זה שלמישהו יש מיליוני עוקבים יכול דווקא להרתיע את אלו שמחפשים משהו מיוחד ושונה שמדבר ספציפית אליהם. והחלק המשמח של הכיוון החדש הוא ששנאה מתחילה להימאס. זה ייקח זמן, כמה חודשים, אבל ליבוי שנאה כדרך לקבל לייקים והשפעה, מתחילה למצות את עצמה. זה מוביל לזה שהבוטים שמפיצים את השנאה הזו יהפכו להיות ברורים יותר וכשברור לנו מה אנחנו רואים – אנחנו גם לא מאמינים לזה יותר, בטח שלא נסחפים אחריהם. ושוב, זה ייקח המון זמן, אבל מתישהו צריך להתחיל וזה קורה השבוע.

עוד השבוע השמש גם במזל דלי תהיה בזווית אתגרית עם אוראנוס. אוראנוס נחשב לשליט המודרני של מזל דלי, והוא זה שאחראי על מרידות כאלו ואחרות, מהפכות חברתיות מכל הסוגים (אין לו סבלנות לרפורמות משפטיות – הוא מעדיף מהפכות בשטח). הזווית תהיה מדוייקת ביום חמישי וגם היא יכולה להוביל לשינוי, לשחרור, ולתזוזה לכיוון חדש לגמרי. משהו שעוד לא ניסינו קודם, אבל עכשיו כבר אולי הוא עדיף.

במקביל לזווית האתגרית עם השמש, ונוס במזל גדי תהיה בזווית הרמונית עם אותו אוראנוס ולכן ההשפעה שלו תהיה יחסית מתונה, יותר לכיוון שבו מוכנים לנסות דברים חדשים.  

השבוע מרס במזל גדי בזווית הרמונית עם נפטון מביא איתו קצת חמלה אולי אפילו הכלה, וגם זה מגיע מהמקומות הפחות צפויים.

זה גם השבוע לעוד כמה פריצות דרך מדעיות.

זה שבוע שבו נותנים גז על החיים האישיים, עם תוספת קטנה. יש לנו קצת יותר אומץ, יש לנו קצת יותר נכונות להתנסות בדברים חדשים ומכאן נפתחות בפנינו דלתות שאפילו לא ידענו שהן קיימות.

זה שבוע שבו בזמן שהפוליטיקאים מדברים על פשרות כאלו ואחרות, או קווים אדומים שהופכים לורודים ואז ללבנים, במקומות האישיים הכיוון הוא הפוך.

יש אווירה של "נמאס להיות פראיירים" וגם כאן זה משהו אישי. כל אחד ואחת מרגישים שיש מישהו או מישהי מהחברים שלהם שמנצלים אותם, סתם כי הם יכולים. בחודשים האחרונים רבים מאיתנו יצרו קשרי חברות חדשים, ופתאום קטעי הניצול האלה נהיים ברורים יותר, יחד עם ההבנה שלא חייבים יותר לתת לזה לקרות.

מזל דלי ידוע כמזל שמייצג את הנושא של חברים. לא בני זוג, לא משפחה אלא האנשים האלה שמכירים אתכם עמוק וטוב, שאיתם כיף לכם, וחלקם קרובים אליכם יותר מהאחים שלכם. השבוע, ההתמודדות היא עם מערכות היחסים האלו. ולא, היא לא תהיה קלה, אבל ברור שהגיע הזמן.

זה שבוע שבו יהיה לכם ברור יותר מי מהחברים שלכם באמת נמצא שם לצידכם ומי לא. מי פשוט שואב מכם את כל הכוחות ומי מעניק לכם כוחות. עם מי מעניין לכם לדבר ועם מי משעמם לכם. יש אמרה ידועה "אמור לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה". השבוע האמרה הזו תהיה ברורה יותר מהכיוון שבו אתם מגלים את עצמכם לפי מי כבר לא החברים שלכם.

שבוע הבא מרס יצמד לפלוטו במזל דלי והבנתי שיש הייפ מופרז ברשתות על הצמידות הזו עם לא מעט איומי מלחמה. האופציה הזו תמיד קיימת, אבל, הכיוון שמסתמן לי הוא דווקא של הפיכות פנימיות, יותר בסגנון של ה"אביב הערבי" של שנת 2011.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתחברים מחדש לחברים שלכם, נותנים מעצמכם, מעריכים את מי שאתכם, וגם מקבלים מהם תמיכה שעוזרת לפתוח כמה דלתות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מוכנים לנסות דברים חדשים, נפגשים עם חברים חדשים, ונדהמים לראות איך מה שפעם הפחיד אתכם היום מרגיש בטוח ואפילו נעים.

מזל תאומים: אווירת המיצוי והנמאס חזקה במיוחד אצלכם. שבוע שבו אתם, שאף פעם לא מסננים אף אחד, פתאום תבינו איך עושים את זה ושהזמן שלכם חשוב יותר מלשמוע את אותם הסיפורים שוב ושוב.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה שבה אתם מתמודדים גם עם חברים שנעלמים וגם עם חברים שחוזרים לחיים שלכם. שבוע מעניין שבו בלי לשים לב כמה קווים אדומים יהפכו לוורודים, בלי שתשימו לזה לב בכלל.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מנסים ועושים משהו חדש שמגיע בהפתעה ולפחות מכניס קצת עניין בחיים. זה שבוע שבו יהיה לכם יותר ברור מה אתם לא רוצים או מוכנים לעשות, ותדעו גם איך לחתוך יחסית מהר.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מקבלים את הכוח הפנימי לשים גבולות לאנשים שסתם מבזבזים את הזמן שלכם. במקביל, אתם פותחים את הדלת לכאלו שעד עכשיו לא הסתדרתם איתם ועכשיו, כשיש לכם מטרה משותפת חלק מהבעיות נעלמות.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מוכנים לנסות כל דבר כדי לצאת ממצבים שנראים לכם תקועים. שבוע שבו אלו שיראו לכם את הכיוון, הם אלו שחשבתם שהם נגדכם ופתאום מסתבר שיש להם עוד צדדים.

מזל עקרב: שבוע עם מיקוד על חברים, במיוחד אלו שמזמן לא הייתם איתם בקשר. שבוע שבו אתם אלו שמציעים את התמיכה, ואתם גם מרגישים שהנתינה ממלאת אתכם.

מזל קשת: שבוע שבו רבים מכם עסוקים בנושאים כלכליים, לאו דווקא כאלה שקשורים לעבודה. שבוע שבו הרעב שלכם לתזוזה בתחום הזה מתעורר מעצמו.

מזל גדי: שבוע עם ונוס ומרס במזל שלכם הוא שבוע נהדר למערכות יחסים. שבוע שבו אתם מחוזרים ומקבלים תשומת לב שמאתגרת את הביישנים מביניכם.

מזל דלי: ימי ההולדת ממשיכים להחגג והשבוע עם מרקורי במזל שלכם גם עם לא מעט חברים שיוצרים קשר. שבוע שבו אתם מקבלים קצת יותר כוח, ויותר השפעה ממה שאתם רגילים לה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על לימודים, תקשורת ומסחר. שנה עם דגש על חברים, במיוחד אלו שיש להם משהו מעניין לספר.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מוטרדים מהמצב הכלכלי שלכם ומנסים למצוא דרכים שלאו דווקא קשורות לעבודה כדי לשפר אותו. שבוע שבו אתם מסתדרים טוב יותר עם החברים החדשים מאשר עם הישנים.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.