שבוע שבו נסיגה אחת נגמרת, אחרת מתחילה ומחזור מרקורי חדש מתחיל. הבלבול וחוסר הכיוון הברור ממשיכים, אבל הם פחות מפריעים לנו. חלק מאיתנו אפילו מגלים שיש משהו בחוסר הודאות, יש פתאום אפשרויות אחרות שעד עכשיו לא העזנו להציע אותן. זה עדיין שבוע של נסיגות, אבל התחושה של ההמתנה מסתיימת. זו תנועה לכיוונים אחרים ממה שחשבנו, או אפילו רצינו, אבל לפחות זו תנועה במקום קפאון או הדרדרות.

ונוס חוזרת להילוך ישיר והיא נחושה מתמיד, מתעקשת על הדרך שלה ולא מוכנה לוויתורים. ונוס מתיישרת בדיוק כשיופיטר מתהפך, וזו אווירה שבה ברור למה אנחנו לא! מחכים יותר.

כולנו קיבלנו הבטחות ופיזרנו הבטחות לאורך זמן, והשבוע יביא איתו את ההזדמנות להבין אילו מההבטחות האלה לא יקוימו, ולכן אין מה לחכות להן. כשמפסיקים לחכות למשהו שלא יקרה משתחררת המון אנרגיה שאפשר לבנות איתה דברים אחרים.

ביום רביעי כשמרקורי צמוד לשמש, יתחיל המחזור החדש שלו. זה יום אמצע הנסיגה שבו אפשר ואפילו מומלץ לעשות את כל נושאי המרקורי שחיכיתם איתם: חתימת חוזים, החלטה על לימודים, ועוד התחייבויות שיש סיכוי שתעמדו בהם.

מרקורי והשמש בזווית הרמונית ליופיטר כל השבוע מרככים מאוד את האכזבות שמגיעות. הם גם עוזרים להרים משהו שפעם עשינו והשקענו בו ואיכשהו התמסמס לנו ולא המשכנו. השבוע מתאים במיוחד לא לעשות משהו חדש, אלא למצוא משהו שכבר עשינו חצי עבודה ממנו ולהמשיך אותה גם אם עברו כבר שנים.  

השמש במזל בתולה שמה דגש על עשייה של מה שאפשר. יהיו רבים שיתגברו על האכזבה ויוותרו על הציפייה לקיום הבטחות ומשם יתחילו לעשות את מה שכן אפשר, ויתקנו את מה שהם יכולים בעצמם. זה שבוע שבו יהיה דגש על עשייה ותחילת מגמה של לתקן במקום לקנות חדש.

מרס נחשב לירוד במזל מאזניים, מאחר והוא מאבד את העוקץ שלו. זה מיקום שבו הוא מוצא את עצמו מנהל דיונים ארוכים ובלתי נגמרים, ולא מצליח להמשיך קדימה. מרס ללא זוויות משמעותיות גם מגלה שאין לו תמיכה מבחוץ והדחיפה מבפנים פשוט לא מספיקה. בזמנים האלה זו דווקא חדשה טובה מאחר וזה אמור להוריד קצת את מפלס האלימות. כל שנותר הוא האלימות המילולית וגם היא בבעיה כי גם היא לא מצליחה לפגוע. להפך, היא רק מחזקת את מי שהותקף.  

היתרונות של מאדים במאזניים הם שהוא יודע להקשיב, או לפחות להעמיד פנים שהוא מקשיב.

השילוב של ונוס בהילוך ישיר ומארס במאזניים שם דגש על לעשות את החיים יפים יותר, ותתפלאו, אבל תמיד אפשר לעשות עוד משהו כדי לחשוב שאנחנו נראים טוב יותר. גם אלו שבד"כ מזניחים את הנושא הזה יעשו מאמץ לכיוון שיפור המראה החיצוני והטרנד הזה רק תופס תאוצה עוד יותר.

אוראנוס בתחילת נסיגה, ושבתאי ללא זוויות גם תורמים למיקוד בדברים הקטנים שאותם יש ביכולתנו לתקן. שבוע שבו פחות עסוקים בדברים הגדולים שעליהם אין לנו שליטה לטובת אלו שבהם יש לנו יכולת לשנות משהו.

שבוע שממשיך את המגמה שבה אלו שנחשבים לחזקים פתאום מתגלים כחסרי אונים ואלה שבד"כ לא סופרים אותם מגלים שיש להם המון מה להציע.

שבוע שבו מפסיקים לחכות לא רק להבטחות, אלא יותר מזה, מפסיקים לפחד מאיומים. ישנם צעדים שרבים מאיתנו חוששים מלעשות אותם, בעיקר מהפחד של תגובה חברתית, והשבוע משהו בחרדה הזו משתחרר קצת.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם ללא תמיכה מבחוץ, והדחיפה שלכם גם לא משיגה שום תוצאות. זה שבוע שבו תקשיבו יותר, תעבדו על מערכות היחסים שלכם ותנסו להוסיף יופי לחיים.

מזל שור: שבוע שבו המגמה מתהפכת ויש לכם פתאום כוחות, תנופה ואפילו אופטימיות מחודשת. אתם הראשונים שיפסיקו לחכות להבטחות שברור שלא ימומשו. שבוע עם דגש על יופי, עיצוב ומראה חיצוני.

מזל תאומים: אמצע נסיגת מרקורי ואתם ממשיכים במגמה של לסדר ולארגן. שבוע שבו עדיף לכם לקחת משהו שהתחלתם לעשות ועזבתם באמצע. עכשיו זה הזמן לבדוק, לעשות התאמות ולראות אם אולי זה בדיוק מה שאתם צריכים כרגע.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם עושים יותר מהרגיל, לוקחים יותר אחריות ומגלים שיש לכם המון מה להציע. שבוע שבו מרוב שאתם עסוקים אתם שוכחים קצת מהחרדות, אפילו מפסיקים להאמין בכמה מהן,  ומתמקדים בלתקן את מה שאתם יכולים.

מזל אריה: שבוע שבו מערכות היחסים נהיות קלות יותר, גם התקשורת. שבוע שבו יש לכם תנופה ואופטימיות ועדיין קצת יותר סבלנות מהרגיל. שבוע שבו תנסו להשקיע יותר בלהרגיש בריאים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מבינים אילו הבטחות לא יתממשו ובמקום להתאכזב אתם מקבלים רוח גבית מחודשת. שבוע שבו פתאום מקשיבים לכם וזה יכול קצת לבלבל וידרוש מכם להיות ברורים יותר במטרות שלכם. יום רביעי הוא יום עם מזל ששווה לנצל אותו.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה אתם קוצרים את פירות ההשקעה שלכם, וצומחים במקום שבו אתם נמצאים.

מזל מאזניים:  מרס במזל שלכם וונוס בהילוך ישיר נותנים לכם תנופה מחודשת. בד"כ אתם נשענים על שיתופי פעולה, אבל השבוע תתמקדו בלעשות דברים לבד, בדרך שלכם. שבוע שבו לא תקבלו עזרה אבל גם לא תצטרכו לתת אותה.  

מזל עקרב: שבוע עם אווירה ששולחת אתכם לתקן ולסדר את מה שאתם יכולים ולהשקיע המון ביופי, עיצוב ומראה. שבוע שמביא איתו את אחד הדברים שיותר קשים לכם – הצורך לוותר ולהבין שיש הבטחות שלא יתקיימו.

מזל קשת: שבוע של תחילת נסיגת יופיטר, ואתם אלו שעומדים בלב סערת ההבטחות הלא ממושמשות גם אלו שנתתם, גם אלו שקיבלתם. שבוע שבו תוכלו לשחרר את עצמכם מהציפיות האלו, ואפילו לא להחליף אותן במשהו אחר.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מפסיקים לחכות לא רק להבטחות אלא גם לכמה מהפחדים שלכם. שבוע שיכול להראות לכם שכמה דברים שממש חששתם מפניהם לא כאלה נוראיים ושאתם יותר חופשיים להחליט לעצמכם.

מזל דלי: שבוע שבו גם אתם כבר לא מחכים. לא הבטחות חיוביות ולא להבטחות שליליות. שבוע שירגיש קצת מנותק, אבל זה משהו שאתם יודעים להסתדר איתו ואפילו להנות קצת מהשקט שזה מביא.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מבינים אילו הבטחות כבר לא יתקיימו, ויחד איתם אילו חששות גם לא יתקיימו. שבוע שבו אתם עייפים יותר מהרגיל ועדיין נאלצים לעמוד בהתחייבויות שלכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.