גם השבוע יש אווירה שבה אין כיוון ברור, וכל אחד נשאר להחליט לעצמו או לעצמה, ורוב הסיכויים שלא תהיה שום החלטה משמעותית. שבוע שממשיך את המגמה שבה לא ממש בא לנו לעשות יותר מדי, וקשה לנו למצוא משהו שילהיב אותנו.

ודווקא בתוך המחסור בהתלהבות יש סיכוי שסוף סוף תוציאו לפועל את הדברים הקטנים שחשבתם עליהם הרבה יותר מדי ומרוב מחשבות לא עשיתם כלום בנושא. שבוע שכזה, נותן את האפשרות להפסיק לחשוב ופשוט לעשות, ואז לגלות שסתם הגזמנו ועשינו הר מעכבר.

השינוי האנרגטי של השבוע מגיע ביום שלישי עם מעבר מרס למזל שור ומרקורי למזל סרטן. מזל שור נחשב למקום בו מרס לא מרגיש בנוח. למה הכוונה? מרס ידוע ככוכב המלחמה והפשע, אבל גם כאחראי על  האסרטיביות, הפעולה והתחרויות הספורטיביות. כשמרס נמצא במזל שור, הפעולה המהירה שלו כאילו נעצרת וקשה יותר למצוא מוטיבציה לפעולה. אבל, ההשפעה העיקרית של מרס בשור, במיוחד בזמנים האלה, היא ההשפעה הכלכלית. התחושה של האין מתחזקת ויכולה להוביל לעימותים לא פשוטים בתוך מערכות יחסים קרובות על נושאים שקשורים בכסף ובהוצאות.

מרקורי במזל סרטן משפיע מאוד על התקשורת ונותן דגש על החלק הרגשי של השיחה. מרקורי במיקום הזה מתחיל לדבר, מתבלבל באמצע בין כמה סיפורים שונים ולא מגיע אף פעם לנקודה. עם השמש במזל סרטן, מפלס הרגש ממשיך להיות גבוה, אבל השבוע נותן את ההזדמנות לחיבורים פשוטים, חמימים ומתן דגש על הקשר האישי המחבק והתומך, עם קצת פחות ביקורת וקצת יותר הכלה. האווירה של מזל סרטן יודעת לדלג מעל המילים שהולכות לאיבוד לטובת מבט מחייך ומגע נעים.

ונוס במזל תאומים כל השבוע ללא זוויות, מצד אחד נותנת יכולת תקשורתית מצויינת, אבל זו תקשורת שבה מדברים במונולוגים ולא בדיאלוגים. זו אווירה שבה קשה לשמור על חוט השיחה, וישנה תחושה של הפרעת קשב וריכוז אצל כולם. ההשפעה העיקרית של המיקום הזה הוא על מערכות יחסים, במיוחד כאלו שנמצאות בתחילת דרכן. זו אווירה שבה רבים שואלים את עצמם אם אולי ישנן אפשרויות אחרות שנמצאות שם, ועצם המחשבה הזו גורמת נזק למערכות היחסים שיש לכם.

ומאחורי הקלעים, יופיטר מתחיל להאט לקראת הנסיגה שתחל בסוף יולי. ההשפעה העיקרית בינתיים היא דגש נוסף על חוסר המוטיבציה, ועוד עלייה (אם אפשר) של הדאגה הכלכלית.  

לסיכום, זה השבוע הראשון של החופש הגדול, והאווירה היא כזו שבה אפילו נמאס מהדאגות, וישנה אפשרות לא לחשוב כל כך הרבה אלא פשוט להנות מהדברים הקטנים שיש לנו.

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: ביום שלישי מגיע שינוי באווירה ונהייה לכם יותר קשה למצוא מוטיבציה. פחות בא לכם להשקיע ומפלס הדאגה הכלכלית עולה. בחודשיים הקרובים עדיף לכם שלא לעשות שינויים משמעותיים, אלא להשתדל לשמור על השגרה.

מזל שור: כניסת מרס למזל שלכם ביום שלישי נותנת לכם בעיטה קטנה שתעזור לכם להפסיק לחשוב יותר מדי ופשוט לעשות את מה שנמאס לכם לדבר עליו. שבוע שבו אתם עקשנים יותר מהרגיל וזה יכול להשפיע על מערכות יחסים.  

מזל תאומים: שבוע עם אווירה שסוחפת את התקשורת שלכם למקום רגשי מאוד, שבו המילים מתבלבלות לכם וקשה לכם להסביר מה אתם מרגישים ולמה אתם מתכוונים. ונוס במזל שלכם תורמת לכוח המשיכה שלכם ולפעמים זה יותר חשוב מהמילים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם סוף סוף זוכים לקבל הערכה ומגלים שאתם יכולים להשיג ולעשות יותר עם פחות מאמץ. שבוע שבו אלו מכם שבד"כ קצת קשה להם בסיטואציות חברתיות, יגלו שפתאום נהייה קל יותר בלי סיבה ברורה ואין טעם ללכת לחפש אותה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על פעילויות חברתיות. שנה שבה יש לכם יותר חופש בחירה והזדמנויות להגשים כמה חלומות קטנים.   

מזל אריה: שבוע שבו גם לכם יש פחות מוטיבציה, אבל במקום להיבהל מזה, אתם אפילו נהנים קצת מהשקט היחסי שבו אתם לא חייבים להיות במיטבכם כל הזמן.

מזל בתולה: שבוע שבו גם אתם קצת נתקעים עם המילים, אבל אתם תהיו הראשונים שיבינו שבמקום לדבר סחור סחור שעות, אפשר פשוט לעשות בשקט את החלק שלכם ולצאת מוקדם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מתעוררים לאווירה קלילה יחסית שמפתיעה אתכם עד שאתם מתרגלים אליה. שבוע שבו אתם מתאמנים יותר על התקשורת הרגשית, ובניגוד לרוב שאר המזלות – לכם יש מוטיבציה.

מזל עקרב: שבוע שבו המחסור במוטיבציה בולט אצלכם במיוחד. כניסת מרס למזל שור, ממול למזל שלכם גורמת לעלייה במפלס החרדות הכלכליות שישפיעו על מערכות היחסים שלכם.

מזל קשת: שבוע עם אווירה שסה"כ אתם מסתדרים איתה מצויין. שבוע שבו אתם אלו שתנסו להמשיך לדבר כרגיל ולא תבינו למה אחרים נעלמים לכם באמצע השיחה. שבוע שבו אתם כנראה היחידים שפחות מפחדים כלכלית.  

מזל גדי: שבוע שבו לכם יש מוטיבציה, יש רצון וגם אין מה או מי שיפריעו לכם בדרך שלכם. שבוע שבו קצת ימאס לכם מכל התקשורת הרגשית שמסביבכם, ורובכם תעדיפו להקשיב יותר מאשר לשתף.

מזל דלי: שבוע שבו אתם שבד"כ מעדיפים את החדש והאחר, מגלים שפתאום נוח לכם לחזור ולעשות ולהיות בישן ובמוכר. שבוע שבו יש לכם שקט יחסי, ואולי גם תצליחו להנות ממנו.

מזל דגים: שבוע שבו הנטייה שלכם להגיד כמה דברים שונים באותו משפט ואז לא ברור למה התכוונתם, בולטת במיוחד. שבוע שנותן הזדמנויות בתחום התעסוקה, אבל כאלו שדורשות יותר מאמץ כמו נסיעות ארוכות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.