שבוע שמביא איתו שינויים שנראים קטנים, אפילו טריוויאליים, אבל יש להם השפעה עצומה לאורך זמן. הרעיון הוא כמו כוונת של מכונת ירייה. המכונה ממשיכה לירות, אבל בלי לשים לב מישהו בטעות סובב קצת את החוגה של הכוונת, מה שמשנה את המסלול של הפגז ואת נקודת הפגיעה שלו. השבוע החוגה זזה. שוב, בלי כוונה, בלי תכנון ותוך כדי שעסוקים בדברים אחרים, הפגזים מתחילים ליפול בכל מקום אחר חוץ מאשר זה שאלו שיורים אותם מתכוונים אליו.

במהלך חודש אוקטובר יהיו שני ליקויים. שניהם משנים את המסלול, ושניהם מסיטים את מכונות התעמולה. היריות ימשיכו, אבל העוקץ יפול במקומות שלא חשבו או התכוונו אליהם ולכן התוצאה תהיה אחרת.

כל השבוע מרס במזל מאזניים צמוד לזנב הדרקון גם במזל מאזנים. צמידות של מרס עם זנב דרקון זה אירוע שמתרחש כל שנה ותשעה חודשים ומביא להבנת המחיר האמיתי של המהלכים של התקופה.  לדוגמא, בדצמבר 21 מפגש מרס עם זנב דרקון הבהיר את המחיר של הסגרים ולמרות שהיה גל תחלואה גדול של הוירוס, הוחלט שסגרים זה לא הפתרון. בשבוע הקרוב, עם מרס במזל מאזניים, הנושא כנראה יהיה קשור לחוק ומשפט – עם שינוי גישה שמגיע, שוב, מהבנה שלפעמים המחיר לא שווה את התמורה.

עוד השבוע, ונוס מסיימת את מהלכה במזל אריה שבו היא היתה מאז יוני, וכאילו אורזת את כל מה שהתרחש בתהליך הנסיגה במהלך הקיץ, וממשיכה הלאה. זה מדהים בעיני לראות איך שביתת התסריטאים בהוליווד התחילה כשונוס נכנסה למזל אריה, נשמכה כל הנסיגה וגם אחריה, ועכשיו כשונוס מסיימת את המהלך על אותן מעלות, מסתיימת השביתה. גם כאן, מדובר לכאורה בהחלטה קטנה ושולית, אבל היא תזכר כחשובה מאוד בהמשך הדרך.

(ההחלטה היתה גם קשורה לזכויות יוצרים ואיך ניתן להגן עליהן בשימוש של בינה מלאכותית).

בחיים האישיים שלנו המהלכים האלה של ונוס היו קשורים במערכות יחסים. אלו שפצחו במערכת יחסים חדשה בתחילת הקיץ כנראה יסיימו אותה השבוע. אלו שהתחילו תהליך של ריפוי במהלך הקיץ יגלו השבוע שלפעמים הפצעים הם אלה שמחברים ומחזיקים את מערכת היחסים. כשאין פצע, גם אין מה שידביק את הזוגיות.

ותמיד יש את כל שאר מערכות היחסים שבהם בני הזוג יודעים איך לדלג בין התהליכים.

בין, לבין זה שבוע של שינוי במאזן הכוחות. מזל מאזניים מייצג שיוויון במאזן הכוחות, משהו שבד"כ בחיים אנחנו לא נתקלים בו. בד"כ הכוח נע מצד לצד, מכף מאזניים אחת לשנייה. השבוע התנועה הזו קורית כאילו מעצמה, כאילו מישהו שיחק לא רק עם הכוונת אלא גם עם כפות המאזניים.

מרס ממשיך מהמפגש עם זנב הדרקון לזווית אתגרית עם פלוטו, וזה מסמל מאבק כוחות ושינוי ביחסי הכוחות. השינוי מגיע מהצד, מהמקום שלא חושבים עליו.

השינוי האנרגטי הוא כזה שבו ישנם רבים שתשומת הלב שלהם זזה. מכונות הירייה מתחילות לשעמם אותם, מערכות היחסים שלהם גם כן. ומהמקום הבלתי צפוי הזה, שעמום, שובע ותחושה של מיצוי, מגיעות תזוזות משמעותיות.

בשילוב עם מזל מאזניים שאחראי גם על טרנדים באופנה, עיצוב, מוזיקה וכו' השבועיים הקרובים מבשרים על התחלה של טרנדים חדשים.

חוץ מזה זה שבוע של חג שבו שבתאי עדיין ללא זוויות, גם יופיטר וגם השמש. בין לבין השינויים במערכי הכוחות חלק מהמזלות יקחו חופש, והפעם חופש אמיתי כזה שמגיע מתחושה של מיצוי, שבו כבר לא מנסים לדחוף או להספיק, אלא פשוט מנסים להעביר את הזמן בנעימים.

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו התנועה במאזן הכוחות מתרחשת קודם אצלכם. תחושת השעמום והמיצוי, או שינוי כיוון שבכלל לא קשור אליכם משנה את היחס שלכם למי שאתכם, וההפך – את היחס שלהם אליכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם בחופש. זה לא רק החג, זה גם חופש ממערכות יחסים שהיה לכם קשה איתם ועכשיו כבר לא. שבוע שירגיש קצת ריק וטיפה מוזר כשכפות המאזניים זזות לכיוון שלא ציפיתם לו.  

מזל תאומים: שבוע שבו גם אתם בתחושה של חופש, רק שאצלכם הוא קצת יותר מתוכנן ועדיין יש מה להספיק ומה לעשות. שבוע שבו אתם מתחילים לגלות עניין בתחומים שעד עכשיו בכלל לא ידעתם שהם קיימים.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה של חופש שאתם זקוקים לו במיוחד. תנועת השינוי במאזן הכוחות מרגיעה את רובכם. שבוע שבו אתם מבינים אילו מערכות יחסים מבוססות על פצעים שנרפאו ולכן אפשר לשחרר אותן ועדיין להמשיך להפגש.

מזל אריה: שבוע שבו תגלו שגם כשאתם בחופש אתם ממשיכים להתנהג כאילו אתם בעבודה. שבוע עם אוירה נעימה שבה אתם כנראה היחידים שנמצאים עם כפות מאזניים מאוזנות. אתם מעריכים יותר את מערכות היחסים שיש לכם ולא מנסים לשנות או להוסיף עליהן.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם בין היחידים שממשיכים לדחוף קדימה ומבחינתכם החג קצת מפריע לשגרה שלכם. שבוע טוב ליצירה של שיתופי פעולה חדשים או התחלות של מערכות יחסים.

מזל מאזניים:  ימי ההולדת ממשיכים ואתם שרגילים לתנועת כפות המאזניים קצת מופתעים מהכיוון החדש. רבים מכם משתחררים מתלות או מחובות שתפסו הרבה מהזמן שלכם ומקבלים יותר זמן פנוי.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה אתם יכולים להשתחרר מתלות, ומתמודדים על תפקידים בכירים יותר שנפתחים עם העצמאות החדשה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם השינוי בכוונת שהוביל לתוצאות שלא התכוונתם אליהן. שבוע שבו תתמודדו עם השינויים במאזן הכוחות.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מצטרפים לאווירת החופש. שבוע שבו, אתם שרגילים שהכוונת שלכם זזה מעצמה מנסים לעזור לאחרים להתמודד עם איסוף פגזי הנפל שלהם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מנסים להנות מהחופש, רק שבין לבין אתם גם מנסים להבין מה קורה עם כל השינויים במאזן הכוחות. שבוע הבא יביא איתו אתגרים ולכן שווה לכם להתכונן אליו בשיטה של ללמוד את החומר ולהגיע מוכנים.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מנסים לאזן את כפות המאזניים, ויש סיכוי שאתם אלו שמזיזים את הכוונת כמובן שבלי כוונה. שבוע מעניין שבו גם מי שבחופש לא מפסיק לחשוב על עבודה.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם השינויים במאזן הכוחות ומגלים שאתם נחשבים לאחראים לכוונת שזזה. אין טעם להתווכח על מי כן או לא אשם, עדיף לכם לנסות ולאסוף את הפגזים שנפלו במקומות הלא נכונים.

בברכת חג שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.