שבוע שבין שני הליקויים שמביא איתו את היציאה מהסטטוס קוו, ויכול להגיש כאילו אנחנו יורדים קצת מהפסים. זה גם השבוע שלפני נסיגת מרקורי, הזמן שבו נראה כאילו יש פנצ'ר בגלגל, הקצב נהיה קצת איטי יותר ומתחילים לצוץ המון נושאים שניסינו להתעלם מהם וקיווינו שיעלמו מעצמם ועכשיו כבר ברור שעדיף וחייב להתמודד איתם מאשר להמשיך ולברוח.

השמש צמודה לאוראנוס כל השבוע וזו אנרגיה שבה תחושת הנמאס חזקה במיוחד. זה אווירה שבה נחשפת אמת שרבים מעדיפים שלא להתמודד איתה, ולכן זה שבוע מאתגר לכל מי שמנסה להישען על הגיון ועובדות ומגלה שגם אלו פתאום נתונים בספק. ביום חמישי, יום העצמאות הצמידות מדוייקת, וזה יום שבו יש סיכוי לאובדן שליטה, או להתפרצויות אלימות.

זה שבוע שבו חושבים הרבה על העתיד ומשם רבים יפקפקו אם הם נמצאים בעבודה הנכונה שבה יש להם אפשרויות קידום, או במערכות יחסים שיחזיקו את השנים הבאות. אוראנוס מביא איתו את התובנות שמביאות לפריצות דרך מצד אחד, אבל מאתגרות את תחושת הבטחון מהצד השני.

ונוס עוברת למזל טלה ביום שני בערב ומביאה איתה אווירה לוחמנית, חסרת סבלנות וגם כזו שבה מוכנים לנסות דברים חדשים. ונוס בטלה לא מתפשרת בקלות, אלא מעדיפה להתעקש על הדרך שלה ולא משנה מה המחיר. אותה ונוס בזווית הרמונית למרקורי לפני נסיגה מציפה מתחים במערכות יחסים, במיוחד כשחושבים על העתיד ואיך הוא יראה ביחד או בנפרד. השבוע גם יביא איתו התמודדויות עם נושאים שקשורים למערכות יחסים וכסף, וכדאי לזכור שעדיף לנקות את האווירה ואת החובות מאשר להמשיך ולגרור אותם הלאה. 

מרס עדיין במזל דגים, ורוב השבוע בזוויות הרמוניות לשמש ואוראנוס, מרגיע קצת את האווירה הבלתי מתפשרת ואפילו אלימה, ומכוון למקום של בנייה חדשה. דווקא מרס שבד"כ עושה את הצרות, השבוע יביא את נקודות האור ואת הדרכים המקוריות והיצירתיות לתקן את מה שחייב.   

מרקורי מתחיל את הנסיגה ב-10 למאי, ממזל תאומים חזרה למזל שור. השבוע הוא מביא איתו את ההבנה שכל מה שקיווינו שיהיה בסדר, לא יהפוך לבסדר, אם לא נעשה משהו בנידון.

לקראת יום העצמאות אני אעלה תחזית נפרדת של מפת יום ההולדת של המדינה באתר ובערוץ

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: עם ונוס במזל שלכם כוח המשיכה שלכם משופר מבד"כ. שבוע שבו כולם יאבדו את הסבלנות, בזמן שדווקא אתם תנסו להרגיע ולמצוא דרכים לגשר על פערים במערכות יחסים.

מזל שור: שבוע מאתגר בין שני הליקויים במזל שלכם, ואתם נאלצים להתמודד עם הרבה נושאים שניסיתם לטאטא מתחת לשטיח, אבל מגלים שאי אפשר להסתיר אותם יותר. שבוע שממשיך להביא איתו הפתעות. 

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים מהירים ובלתי צפויים שיתנו לכם יותר חופש ממה שאתם מכירים.

מזל תאומים: שבוע שלפני נסיגת מרקורי במזל שלכם ואתם מפקפקים בכל הידע שיש לכם. רבים מכם מתחילים להטיל ספק בכל מה שחשבתם שהוא האמת שלכם. שבוע שבו רבים מכם יעדיפו לדבר פחות ולנסות להקשיב יותר לעצמכם.

מזל סרטן: שבוע שבין שני הליקויים ואתם ממשיכים בגל של לזרוק את הישן, כדי לפנות מקום לדברים חדשים. שבוע שבו אתם מגלים דברים חדשים על נושאים כספיים במערכות היחסים שלכם, ומנסים למצוא דרכים ליישר את ההדורים.

מזל אריה: שבוע של צמידות השמש לאוראנוס וגם אתם מקבלים תובנות ומתמודדים עם שאלות בנוגע לעתיד המקצועי שלכם, ומערכות היחסים שלכם. שבוע שיכול לטלטל אתכם עם שינויים מהירים ובלתי צפויים.

מזל בתולה: השבוע של לפני נסיגת מרקורי ואתם מתמודדים עם תקלות, גליצ'ים ועיכובים שמותחים את הסבלנות שלכם קצת יותר מדי. שבוע שבו עדיף לכם שלא לנסות להתחיל דברים חדשים, אלא להתמקד בתיקון הישן.

מזל מאזניים: שבוע שבו גם לכם נגמרת הסבלנות, וגם נמאס לכם להקשיב ולהכיל. שבוע שבו אתם אפילו לא מנסים למצוא פשרות, אלא מעדיפים להתעקש על שלכם. ועדיין, זה שבוע שנותן לכם תנופה נהדרת למימוש עצמי.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם היחידים שמנסים למצוא דרכים לפשרה. אתם נקרעים בין אלו שנמאס להם, לבין אלו שמעדיפים שלא לשנות שום דבר. בין לבין אתם מתמודדים עם נושאים כלכליים לא פשוטים, ומגלים שאי אפשר להפריד בין כסף לבין רגשות. 

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתחברים לאווירת הנמאס. אבל, גם אתם מתמודדים עם הקצב האיטי והקלקולים שמתגלים. שבוע מאתגר שבו אתם מגלים שאי אפשר לברוח ואתם חייבים קודם לתקן, ורק אז להמשיך הלאה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מרגישים קצת בצד, לא מבינים את אלו שנמאס להם, וגם לא מבינים את אלו שלא מוכנים להשתנות. בין לבין, יש לכם יותר חופש פעולה ושווה לנצל את זה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מובילים את תחושת הנמאס, וחושבים הרבה על העתיד. שבוע שבו אתם מבינים איזה פשרות אתם לא מוכנים לעשות יותר. 

מזל דגים: שבוע שמביא איתו אתגרים כספיים ועוד נושאים שהעדפתם שלא להתייחס אליהם. שבוע שבו אתם חסרי סבלנות ועדיין חייבים להתמודד עם קצב איטי ועם התמודדות עם דברים שקיוויתם שיהיו בסדר, אבל הם לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.