תחזית לשנה האסטרולוגית החדשה:

טוב, אז אחרי שאת תחזית הבחירות החשובה ביותר פישלתי (למרות שאצל כל שאר החברה לא הייתי רחוקה מהמצב בשטח), נמשיך לתחזית לאזור שלנו לשנה הקרובה.

אסטרולוגים לוקחים את הרגע שבו השמש נכנסת למזל טלה כרגע שבו מתחילה שנה אסטרולוגית חדשה ונותנים תחזית לפי מיקום הכוכבים ומזל האופק בכל אזור.

המפה הזו בשינויים קלים רלוונטית לכל מי שנמצא באותו אזור זמן איתנו, קו אורך 35 בערך. הכוונה היא לכל האזורים שמדרום אפריקה, דרך מזרח אפריקה, אלינו וצפונה דרך רוסיה עד לקוטב.

והנה המפה:

תחזית אסטרולגית

 

ועכשיו לפרשנות:

אופק בקצה מזל קשת. שנה שבה האופק במזל קשת היא שנה של שגשוג ופריחה, שפע, תקווה  – בקיצור הרבה טוב.

שליט אופק, יופיטר במזל אריה – מזל אריה הוא מקום טוב ליופיטר, כך שממשיכים לראות טוב.

שליט אופק ברטרו בבית 8 – מיקום שיכול להתפרש לכמה כיוונים, אז נוסיף את הזוויות שמהן הזווית הבולטת היא הטריין לירח, שזוהי זווית הרמונית ומכאן שמה שלא יהיה, גם הולך לכיוון החיובי. הירח במפת כניסת שמש מייצג את העם ובשילוב טוב עם יופיטר לא ברור איך, אבל העם ירגיש פחות עני ואפילו יגע בתחושה של שפע.

בית 8 מספר על מהפכים בגישה שלנו ביחסים קרובים.

השמש ביחד עם המון פלנטות נוספות בבית 3 מספר על דגש גדול בנושאים שקשורים ליחסים עם השכנים, וכל מה שקשור לתקשורת.

עם אוראנוס צמוד צמוד ל-IC, יש הפתעות בכל מה שקשור ליחסים עם השכנים ובשילוב עם יופיטר בבית 8 – יש איזשהו מהפך. ההימור האישי שלי הוא שישראל מתחילה לתאם עמדות עם סוריה, לבנון ואפילו תורכיה. איך? הרע הגדול שנקרא דאעש יכול להוציא משהו טוב, וזה דיבור בין כל שאר המדינות באזור, אפילו סוג של שיתוף פעולה.

אותו אוראנוס באותו מיקום מבטיח מזג אוויר משוגע ולחלוטין לא צפוי.

הירח שמייצג את העם נמצא במזל טלה שמראה על סוג של התלהבות חדשה, בזווית חיובית מצד אחד ליופיטר, מהצד השני לשבתאי – יש שגשוג.

ונוס שאחראית בעיקר על נשים ויחד איתן על כל הדברים היפים בחיים אמנם נמצאת במזל שור שמאוד נוח לה וטוב לה בו, אבל בלי זוויות חיוביות לאף אחד. זה שמתאמים עמדות לא אומר שיהיה שלום.

מרס שמייצג את הצבא חזק בטלה, צמוד לאוראנוס ובריבוע לפלוטו מבטיח ששקט לא יהיה. (באף מקום באזור שלנו).

מרקורי שמייצג את אמצעי התקשורת נמצא בדגים, מקום שלא נוח לו להיות בו בכלל, ועם הדגש הגדול על בית 3 אנחנו יכולים לצפות להרבה שינויים, דיונים ואפילו זעזועים שקשורים לאמצעי התקשורת.

אותם אוראנוס ומרס שם באזור של נושא הנדל"ן יכולים לבשר על סוג של שינוי מגמה, בטוח מראים על המון יוזמות, רק שלרובן אין יותר מדי המשכיות, או אפילו אחיזה במציאות. המהפכה האמיתית מגיעה רק בשנה הבאה (2016) שאז הערך של הרבה מאוד דברים יקבל פרספקטיבה אחרת.

הסיפור האמיתי של המפה זה האוראנוס הזה שנמצא שם למטה, בצד שלנו של המזה"ת הוא בבית 3 ומכאן שמזיק פחות (וכרגיל, השאלה היא למי הוא מזיק פחות…..), אותו אוראנוס קצת מערבה לנו בבירות כמו איסטנבול ומוסקבה נמצא קרוב יותר לנקודה הצפונית של המפה, מהצד של בית 4 ומבטיח ששם יהיו זעזועים גדולים יותר, עד לרמה של נסיונות הפיכה פנימיים.

סה"כ ולסיכום זו מפה עם הרבה מחסור בשקט: חצי מהרעש הוא רעש שמח יחסית, כמו שילדים משחקים וצועקים וזה לא רעש מהסוג המאיים והמפחיד. החצי השני כבר מדבר על ילדים שיש להם אידיאולוגיה ונשק. שנה שבה כולם רוצים עכשיו ומהר את מה שבאופן טבעי אמור לקחת כמה שנים, הסבלנות שואפת לאפס, ובאתה המידה גם שוכחים מהר את מה שהבטיחו אתמול. שנה שיש בה המון דיבורים, מעשים ריאליים קצת פחות, התלהמויות על ריק ממשיכות, הקשבה ממש לא קיימת. ועדיין, הצד הלא אלים, הצד שרואה את התמונה הגדולה ושסה"כ כן מעוניין בטובת כולם הוא הצד החזק יותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.